abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 10 juli 2007 @ 21:02:24 #76
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_51338277
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef massy het volgende:
* meldt

Dit schreef een vriendin ooit over mij:
[..]

http://www.ruthdevries.nl/
Oh my fucking god. Dit is toch lichtelijk overdreven hoop ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_51338388
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Malle_beer het volgende:
Olijven zijn kankersmerig, chef.
dat dus
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:43:11 #78
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_51339951
mensen die olijven, kaas, vlees en rabarber niet lusten moeten gewoon dood vermoord worden. Hou het op een verbetering van de genepool
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_51341322
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:43 schreef werkeend het volgende:
mensen die olijven, kaas, vlees en rabarber niet lusten moeten gewoon dood vermoord worden. Hou het op een verbetering van de genepool
Ik lust alleen olijven niet van dat rijtje, zit er misschien gratie in voor mij?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:50:36 #80
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_51342988
Ik lust geen olijven, kaviaar, tomaat en spruiten. Paprika vind ik heerlijk maar ben er zwaar allergisch voor

Dat zijn de enige dingen die ik absoluut niet wegkrijg. Allemaal verschillende keren geprobeerd maar het blijft smerig. Dat een ander het wel lekker vind... prima.
Andere dingen vind ik ook niet bijster lekker maar die eet ik wel (zij het met een extra klodder mosterd of mayo)
Mensen die lopen te jengelen dat ze iets niet lusten zonder dat ze het ooit gegeten hebben moeten ze voor straf alles voeren wat ze maar niet lekker vinden. Als je bij voorbaat alles al niet lekker vind moet je niet uit eten gaan.

Al kunnen ze in sommige restaurants wel erg moeilijk doen als je vraagt 1 dingetje weg te laten van het gerecht . Het is toch niet zo een ramp als je ergens een pizza besteld en vraagt of ze de paprika eraf willen laten?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:09:51 #81
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_51343844
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  woensdag 11 juli 2007 @ 02:18:08 #82
165062 Jumbooh
wanna play?
pi_51348661
Yeah! Ben het helemaal eens met ts! Wat een afknapper zeg, ik lust trouwens al jaren geen mosselen. Was uit eten van de week en bij de paella zaten mosselen. Ik heb ze gegeten en het was zelfs best lekker!
Ik begrijp best dat er dingen zijn die je niet lust maar sommige mensen idd...
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:29:26 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51351541
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh my fucking god. Dit is toch lichtelijk overdreven hoop ik
die vraag zou ik ook graag beantwoord hebben. Ik ben serveerster geweest in een leuk restaurantje, en natuurlijk is er wel eens een klant die liever geen champignons bij zijn eten wil, of pepersaus i.p.v. champignonsaus...helemaal geen probleem. Maar als ik dat stukje lees dan is madam gewoon een compleet gerecht aan het verbouwen. komop zeg, als het met rundvlees is bereid en dat wil je niet kies je maar een gerecht uit wat met kip bereid is

of je neemt gewoon meteen het recept mee en geeft dat aan de kok
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_51352152
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:29 schreef Puckzzz het volgende:

en natuurlijk is er wel eens een klant die liever geen champignons bij zijn eten wil, of pepersaus i.p.v. champignonsaus...helemaal geen probleem.
thank god!!!!!

ik was al bang dat iedereen in de horeca zo aso was als TS en sommige andere posters hier!
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:55:39 #85
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_51352167
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

[..]

[..]

1) MBT olijven wel, die vreet ik niet (evenals Asperges ).
2) Zulke opmerkingen zijn alleen 'leuk'/ counterend als je ze gelijk maakt en niet een post later.
3) Voordat je deze opmerking maakte had ik al een opmerking over mijn "eetgedrag" gemaakt
3) point taken, my bad
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_51352232
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef pleeborstel het volgende:
Wat de boer niet kent vreet ie niet

Vreselijk idd, dat appelmoesvolk

Eens met TS
en wat als de boer het al (meer dan ééns) heeft geprobeerd en het gewoon echt absoluut niet lekker vind...

dan moet hij het maar eten omdat jij zegt dat het wel te eten is?

mongolen leven er hier hoor
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:01:48 #87
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_51352311
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef rival het volgende:
ja zeggen ook dat ik lastig ben omdat ik me zinger burger en me twister zonder sla en tomaat neem bij de kentucky!

welke mongool bedenkt er nou dat er sla op fastfood moet. en tomaat!

ik ben geen fucking konijn of 1 of ander vegetarisch beest! ik moet vet vreten als ik naar de fastfood ga!

en welke idioot gaat er wat voor eten dan ook verneuken met olijven!

ik vind olijven smerig! als jij ze lekker vind moet je zelf weten.

echter als ik een lekker menu zie maar met olijven, dan vind ik die nog lekkerder zonder olijven!

WTF is dan het probleem om hem voor mij zonder olijven te maken? moet ik maar olijven eten omdat jij of een of andere COCK dat bedacht heeft?

ik betaal jou, dus jij bediend mij!
had dat laatste nu maar eens tegen je leraar nederlands gezegd...
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:06:05 #88
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51352408
Ik luste eerst geen olijven en kreeg toen de tip van iemand dat je dan 9 olijven achter elkaar moet opeten. (hoe vies het ook is) Daarna lust je het. Het werkte dus echt en ik vind ze nu heerlijk.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_51352410
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:01 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

had dat laatste nu maar eens tegen je leraar nederlands gezegd...
en toch beschik ik over een diploma! nergens anders dan op dit forum hoef ik tekst te typen oid.

en in mijn spraak hoor je geen d's en t's!

nerd!
pi_51352423
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef maok het volgende:
Ik luste eerst geen olijven en kreeg toen de tip van iemand dat je dan 9 olijven achter elkaar moet opeten. (hoe vies het ook is) Daarna lust je het. Het werkte dus echt en ik vind ze nu heerlijk.
zo is dat ook met blowen, ga je nu blowen?
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:16:59 #91
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51352695
Dat iemand iets niet lust; niet zo erg. Maar waar ik wel zo agressief van word is
"IEH BAH, dat is smerig man! GETVER dat eet je toch niet, nee dat is echt heel vies Dat ze dat verkopen joh!!!"

Dit is het punt waarop ik iemand ga verzuipen in een wc pot! Dat je het niet lust, prima! Dat je zo'n mietje bent dat je 't ook niet wilt proberen, ook al prima. Maar omdat jij zo'n zeikerd bent gaan beweren dat het vies is, daar heb ik toch wel moeite mee.....
Tis niet vies, jou smaak is gewoon verpest door al het waardeloze eten dat je al jaren naar binnen stouwt!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:18:00 #92
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51352722
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef maok het volgende:
Ehm, 7 was ook genoeg! En het is niet zo dat je het daarna lust, daarna weet je of je het ooit zal gaan lusten of niet. Als je het na 7 stuks nog niet lust dan mag je het opgeven!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 10:21:25 #93
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_51352816
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef massy het volgende:
* meldt

Dit schreef een vriendin ooit over mij:
[..]

http://www.ruthdevries.nl/
OMG notitie maakt nooit Massy mee uit eten te nemen
Vorige week voor het eerst oesters gegeten . Enige waar ik echt bij weg blijf zijn mosselen, vroeger at ik ze met smaak maar sinds ik ooit echt goed ziek ben geworden ervan kan ik niet eens meer tegen de geur
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:21:29 #94
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51352820
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef rival het volgende:

[..]

zo is dat ook met blowen, ga je nu blowen?
Nee
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:27:26 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51352973
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Vorige week voor het eerst oesters gegeten . Enige waar ik echt bij weg blijf zijn mosselen, vroeger at ik ze met smaak maar sinds ik ooit echt goed ziek ben geworden ervan kan ik niet eens meer tegen de geur
ja mosselen zijn soms link, je moet ze gewoon supergoed controleren of ze nog wel leven. ik vind ze echt zó heerlijk, oesters ook

en toch heb ik het beide al veel te lang niet gegeten of zelf klaargemaakt....stom eigenlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:30:11 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51353050
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Leuk toch te zien dat Pavlov nog steeds werkt. Ik heb dat met Kruidnagel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51353361
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef spanishgirl het volgende:
Olijven zijn heerlijk en Ts heeft helemaal gelijk!!
Helemaal mee eens
Blub²
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:16:25 #98
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51354290
Ik ben dus zo'n lastige eter. Ik hou dan ook absoluut niet van uiteten gaan en vermijd dat dus ook zoveel mogelijk... Met uitzondering van vakantie, maar dan kijk ik van tevoren wat ze hebben voordat ik er naar binnen ga. Ik zou het wel willen om af en toe eens wat nieuws te proberen, maar bij sommige ingrediënten ga ik gewoon al over m'n nek als ik ze ruik. Krijg het dan gewoon niet door de nek... En nee, da's helemaal niet prettig. Maar zoals ik al zei: om die reden ga ik dus ook bijna nooit uiteten, dus ik val jullie er niet mee lastig
Don't let my username fool you...
pi_51354891
Herkenning. Mijn lief kan er wat van. Vis bestellen en dan panisch zijn omdat de kop er nog aan zit. Of dat er graatjes inzitten. En toch stug elke keer vis bestellen. Want hij is stoer, hij lust vis en gaat dan uit zijn pan zodra er iets anders op zijn bord ligt dan een visstick.

En dan durft schoonpaps aan mij te vragen of mijn ouders me niet hebben opgevoed om vreemde dingen te proberen, omdat ik zei dat ik Indonesisch niet zo lekker vind (ik eet het wel hoor, maar als ik mag kiezen dan liever iets anders).

Oja, en dan zit je met schoonpaps in een Mexicaans restaurant, zit ie zelf met argusogen de kaart te bestuderen om tenslotte maar "pannenkoeken" te bestellen (tortilla's). Zijn vrouw vraagt hoe het smaakt, wat zegt ie? "Naar pannenkoek".

Ik eet dus mooi nooit meer Indonesisch om maar niet uit de toon te vallen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:59:50 #100
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51355718
Olijven

Mensen die niks lusten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: