Doodsverwensingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
En toen was je 98,54% van de Fok! doelgroep kwijt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef punchdrunk het volgende:
tief toch op zeg, volwassen mensen die vanalles niet lusten!
je ziet het al van ver aankomen; zit je in een restaurant, is er altijd wel zo'n lamlul bij die gestresst naar de kaart zit te piekeren, de ober uit te horen over alle gebruikte ingredienten, want oh god, er zou eens iets op zijn bord liggen dat meneer niet kent...
kijk, dat iemand niet van een specifiek ingredient houd; alla. kan gebeuren. Maar dat panische afbakenen van je culinaire gewoonten pissed mij echt onzettend off.
nog erger is het wanneer zo'n voedselkundige kneus te kennen geeft dat "dit of dat echt smerig is". flikker toch op, loser! het gaat hier wel over gerechten, met mooie ingredienten klaargemaakt door vaklui. dat jij alleen maar de slappe aardappels van je moeder eet wil niet zeggen dat de rest van de wereld niet kan genieten van andersoortige gerechten!
ik weet niet wat het is, maar dit is echt mijn grootste turn-off bij mensen. het is voor mij het toonbeeld van conservatisme, broekepoeperij, en totaal gebrek aan joie de vivre en enige vorm van schwung.
klacht: lui die vanalles niet lusten. dat gij moge stikken in uw boterham met pindakaas!
mijn zegen heb je. je zult mij niet horen zeggen dat mensen alles moeten lusten, maar er is een verschil in houding:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik houd ook niet van olijven...hoe ik dit weet? door ze geprobeerd te hebben, en de smaak was niet naar mijn smaak...
is dat beter?
ik behoor ook in cat.1 ik eet zelfs dingen die ik persoonlijk minder vind maar bij het gerecht horen. zoals bijvoorbeeld rijst...niet mijn favoriet, maar ik maak het wel klaar omdat mijn vriend van nasi houdt. nou dan eet ik toch gewoon lekker mee? komt bij mij wel een extra scheutje ketjap overheen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:31 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
mijn zegen heb je. je zult mij niet horen zeggen dat mensen alles moeten lusten, maar er is een verschil in houding:
"ik lust in principe alles, en als ik iets tegenkom dat ik minder vind, dan bestel ik dat niet meer"
of
"ik lust alleen wat ik ken en wat mijn moeder maakt, en de rest is smerig."
jij klinkt als categorie 1. dat hebben we wellicht allemaal ergens mee.
Lees de OP ff gasterd. Je kent de uitdrukking: wat de boer niet kent, vreet hij niet? Als dat niet op jou van toepassing is, dan heb ik verder niets gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb 2 keer in een restaurant iets afgeslagen...
1x een gerecht met eend gerookt in thee...
(dat dus smaakte naar een asbak, sorry als ik nu een culinair barbaar ben)
1x een gerecht met rabarberpuree, rabarberijs en nog iets met rabarbar...
(ik lust heel veel, maar rabarber hoort daar niet bij)
Moet ik het dan maar opeten omdat JIJ het anders "vervelend" vindt?
Dacht van niet.
niemand moet iets van mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb 2 keer in een restaurant iets afgeslagen...
1x een gerecht met eend gerookt in thee...
(dat dus smaakte naar een asbak, sorry als ik nu een culinair barbaar ben)
1x een gerecht met rabarberpuree, rabarberijs en nog iets met rabarbar...
(ik lust heel veel, maar rabarber hoort daar niet bij)
Moet ik het dan maar opeten omdat JIJ het anders "vervelend" vindt?
Dacht van niet.
Dat is zo'n retorische vraag... maar dan onbedoeld denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef TheJanitor het volgende:
Goed topic, TS heeft gelijk.
Wat is dat? Dat lust ik niet hoor.
Hoe weet je dat je het niet lust als je het niet eens kent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |