Dat is wel relaxt ja. Op zich heb ik geen druk op m'n schouders liggen. Maar ik wil het wel graag af hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan koffie pakken wanneer ik wil, fokken zoveel ik wil, en chillen zoveel ik wil.
[..]
ik moet 2 mensen overnemen, maar wel op verschillende dagen.
't gaat mij goed, ik krijg 8 netto voor fucking weinig werk
ik red het werk wat ik moet doen op een dag ook wel in een uur of 2, maar ik krijg toch voor de hele dag betaald, dus ik doe alles gewoon erg rustig aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt ja. Op zich heb ik geen druk op m'n schouders liggen. Maar ik wil het wel graag af hebben.
neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MM
He MMPGhadden jullie nou een date vandaag?
Date? Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MM
He MMPGhadden jullie nou een date vandaag?
Wat is het papier?quote:
Ja idd, en wat in het vat zit, verzuurt niet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik red het werk wat ik moet doen op een dag ook wel in een uur of 2, maar ik krijg toch voor de hele dag betaald, dus ik doe alles gewoon erg rustig aan
Het is eigenlijk beddtijd maar ik heb net een Amstel Gold opengetrokkenquote:
Dan drink je rustig dat pilske leeg,, en dan ga je dan met een tevreden, rozig gevoel je bedje inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk beddtijd maar ik heb net een Amstel Gold opengetrokken [afbeelding]
Goede plannen. Ik maak het ook niet te laat. Morgen weer half 6 op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink je rustig dat pilske leeg,, en dan ga je dan met een tevreden, rozig gevoel je bedje in
Lijkt me een strak plan!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan drink je rustig dat pilske leeg,, en dan ga je dan met een tevreden, rozig gevoel je bedje in
Ehm.... alt+M? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Aangezien eer-ik niet reageert op mijn PM stel ik de vraag hier nog even:
Ik heb FF opnieuw moeten installeren en nu werkt alt + M niet meer. Ik weet dat het in about:config veranderd moet worden, maar waar?
Wie kan me helpen?
Als je in FF in het forum zit, en je toetst alt+M dan ga je naar MyAt. Hij staat ook in de rollover als je op MyAt gaat staan. Maar goed, ik hoop dat iemand anders het weetquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.... alt+M? Wat is dat?
Ben bang dat ik je het antwoord schuldig moet blijven...
Haaiquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
Goeiemorgen, en weltrusten dansmeisjequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
nu al welterusten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen, en weltrusten dansmeisje [afbeelding]
In de dierentuin van Duisburgquote:
Goed antwoord!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In de dierentuin van Duisburg
[afbeelding]
Ik moet morgen weer werken, lieverd. Ik blijf natuurlijk ook liever de hele nacht met je ... ehhh ... pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |