Archeologie!quote:
Das wel radicaal anders jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef Houniet het volgende:
Sport Gezondheid en Management [afbeelding]
JA! Lekker!quote:
Ja, CGM ging zetten, maar volgens mij heeftie alles zelf opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zei iemand koffie?
pimpwatte?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gebruikt er trouwens nof iemand het PimpZilla theme voor FF? [afbeelding] [afbeelding]
CGM!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, CGM ging zetten, maar volgens mij heeftie alles zelf op[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
pimpwatte?
ik ben allergisch voor pimpen
ben na 6 jaar ofzo eindelijk aan de "standaard zilvergrijze" XP Interface gewend
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de win98-look met rood-bruine kleuren. Ik heb de witte achtergrond van menu's en word vervangen door gebroken-wit/beigeachtig. Dat is lekker rustig voor de oogjes. Op mn werk ook zo gedaan. Ik kan ongestraft de hele dag schermpje koekeloeren.
Als ik per ongeluk een andere pjoeter tegenkom schiet ik spontaan in de stress [afbeelding]
Eer? Wat is er aan de hand kerel?quote:
Tim Fritsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede avond mensen
eer, hoe was je werk?
Vriend!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer? Wat is er aan de hand kerel?
[..]
Tim Frits
Chill.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede avond mensen
eer, hoe was je werk?
Ja, ik word echt ******ziek van mijn internet verbinding.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer? Wat is er aan de hand kerel?
[..]
Tim Frits
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
[..]
Ja, ik word echt ******ziek van mijn internet verbinding.
Dat is relaxt jonge, ik kan helaas niet over internet beschikken daarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
[..]
Ja, ik word echt ******ziek van mijn internet verbinding.
beetje facturen maken, beetje bellen, beetje contracten opstellen, dat soort werk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is relaxt jonge, ik kan helaas niet over internet beschikken daar
Ook te druk voor!
Wat moet je allemaal doen dan?
Oftewel tijd zat voor een regelmatig bakje pleur en een rondje fok! ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje facturen maken, beetje bellen, beetje contracten opstellen, dat soort werk.
Als ik het allemaal heeeeeeel rustig aan doe, kan ik er wel een dag mee vullen
Lekker man.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje facturen maken, beetje bellen, beetje contracten opstellen, dat soort werk.
Als ik het allemaal heeeeeeel rustig aan doe, kan ik er wel een dag mee vullen
ik kan koffie pakken wanneer ik wil, fokken zoveel ik wil, en chillen zoveel ik wil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Oftewel tijd zat voor een regelmatig bakje pleur en een rondje fok! ?
ik moet 2 mensen overnemen, maar wel op verschillende dagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man.
Bij mij is het kneiterdruk omdat er veel lui op vakantie zijn en ik die plekken moet overnemen. Maar ik heb wel genoeg tijd om bakkies te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |