ik heb in m'n kamer een PC woofer en bijbehorende boxen staan, en dat werkt prima in dit kleine kamertje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef cablegunmaster het volgende:
blablabla en ik heb mijn boxen in mijn eigen kamer met 4 talgeen surround links en rechts
met een giga versterker
en herrie dat ze produceren

Zelfdequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb in m'n kamer een PC woofer en bijbehorende boxen staan, en dat werkt prima in dit kleine kamertje.
Geluid is kraakzuiver, en kan hard zat
Als ik weg ga hier ga ik wel een keer een fatsoenlijke geluidsinstallatie kopen...

ik wil nog wel een fatsoenlijk setje speakers en een woofer in die eend hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef Houniet het volgende:
ik heb mijn audio in de auto eindelijk afgerond deze maand

lekker tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil nog wel een fatsoenlijk setje speakers en een woofer in die eend hebben

Ja duh! wie niet tegenwoordig. Maar we hadden het over mijn auto.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef cablegunmaster het volgende:
blablabla en ik heb mijn boxen in mijn eigen kamer met 4 talgeen surround links en rechts
met een giga versterker
en herrie dat ze produceren

ja joh, maar het ook bijna wel in die eend, aangezien dat ding fucking bitse herrie maakt bij 120.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker tochals de audio maar goed is hehe
mijn 106 pompt als een gek![]()
![]()

sowieso, die is dan ook standaard bij mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef Houniet het volgende:
toch lekker zo'n bakkie na het eten

76 uurquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef Houniet het volgende:
volgende week 76 uur werken
maargoed, dan kan ik wel weer overleven op Kreta

Lekker weekjequote:

ik draai ook al gauw een uur of 60 in de week als ik werk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker weekje
Ik hoop dat ik volgnde week een uur of 55-60 kan draaien

dat gaat bij mij wel vaak voorkomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
ik fok nooit op mijn werk, alleen als ik niets te doen heb. en dat komt niet zovaak voor.

dat scheeltquote:

ideaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik draai ook al gauw een uur of 60 in de week als ik werk.
Komende tijd werk ik aardig wat = veel knaken
En ik kan fokken tijdens werk
In overvloed.

wat doe je voor werk dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat scheeltwij hebben het alleen zomers rustig. we hebben wel eens met zijn alle de hele dag Far Cry gespeeld op het werk
dus als het echt zomers weer is, hebben wij het rustig

To Fok! or not to Fok! That's the question.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
ik fok nooit op mijn werk, alleen als ik niets te doen heb. en dat komt niet zovaak voor.

ik zit "nog" in de ictquote:

hoe anders is totaal anders?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zit "nog" in de ictik werk in een computerzaak wat vier filialen heeft. na de zomer naar het hbo in nijmegen, totaal wat anders doen
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |