Ja, jij gaat ook zoquote:

Ja, maar ik ga nach Hausequote:

Jongeman, ga jij je ook eens klaarmaken voor vertrek richting huis?quote:

Leer mij de duitse taal kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga nach Hause
zu Hause is dat je al thuis bent...![]()

niet echt moet 7 min vermaakt worden hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef Aarti het volgende:
best lekker toch, de rust?

ik doe wel even een dansjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt moet 7 min vermaakt worden hier![]()

7 minutenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt moet 7 min vermaakt worden hier![]()

ja dan kan ik mn toetje pakkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
7 minuten
Wat dan, ga je dan eten of wat?

.

wat zoek jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een nieuwe autoradio nodig

www.conrad.weetikveel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een nieuwe autoradio nodig

wat heeft de radio zelf daarmee te maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat zoek je? boem boem of normaal ?

maar als je een versterker en een sub achterin hebt liggen en je hebt een kutradio dan schiet het nog niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft de radio zelf daarmee te maken?
Voor boem boem moet je sowieso nog een versterker en fatsoenlijk boxen hebben.
Dat krijg je echt niet voor elkander met die kartonnen boxen die in standaard auto's zit
Ok, in sommige auto's zitten tegenwoordig wel fatsoenlijke boxen, maar het is bij lange na nog niet standaard....

neuh, maar zelfs een kutradio incl chille boxen geeft beter geluid dan een goeie radio met kartonnen boxenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar als je een versterker en een sub achterin hebt liggen en je hebt een kutradio dan schiet het nog niet op natuurlijk![]()
maar de kijksjop is ook niet de winkel bij uitstek om je auto radio te halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had een leuk niett-te-duur ding gekocht bij de kijkschop paar weken geleden, maar er zitten geen lijn uitgangen op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |