niet echt moet 7 min vermaakt worden hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef Aarti het volgende:
best lekker toch, de rust?
ik doe wel even een dansjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt moet 7 min vermaakt worden hier![]()
7 minutenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt moet 7 min vermaakt worden hier![]()
ja dan kan ik mn toetje pakkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
7 minuten
Wat dan, ga je dan eten of wat?
.
wat zoek jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een nieuwe autoradio nodig
www.conrad.weetikveel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een nieuwe autoradio nodig
wat heeft de radio zelf daarmee te maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat zoek je? boem boem of normaal ?
maar als je een versterker en een sub achterin hebt liggen en je hebt een kutradio dan schiet het nog niet op natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft de radio zelf daarmee te maken?
Voor boem boem moet je sowieso nog een versterker en fatsoenlijk boxen hebben.
Dat krijg je echt niet voor elkander met die kartonnen boxen die in standaard auto's zit
Ok, in sommige auto's zitten tegenwoordig wel fatsoenlijke boxen, maar het is bij lange na nog niet standaard....
neuh, maar zelfs een kutradio incl chille boxen geeft beter geluid dan een goeie radio met kartonnen boxenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar als je een versterker en een sub achterin hebt liggen en je hebt een kutradio dan schiet het nog niet op natuurlijk![]()
maar de kijksjop is ook niet de winkel bij uitstek om je auto radio te halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik had een leuk niett-te-duur ding gekocht bij de kijkschop paar weken geleden, maar er zitten geen lijn uitgangen op.![]()
ik heb in m'n kamer een PC woofer en bijbehorende boxen staan, en dat werkt prima in dit kleine kamertje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef cablegunmaster het volgende:
blablabla en ik heb mijn boxen in mijn eigen kamer met 4 talgeen surround links en rechts
met een giga versterker
en herrie dat ze produceren
Zelfdequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb in m'n kamer een PC woofer en bijbehorende boxen staan, en dat werkt prima in dit kleine kamertje.
Geluid is kraakzuiver, en kan hard zat
Als ik weg ga hier ga ik wel een keer een fatsoenlijke geluidsinstallatie kopen...
ik wil nog wel een fatsoenlijk setje speakers en een woofer in die eend hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef Houniet het volgende:
ik heb mijn audio in de auto eindelijk afgerond deze maand
lekker tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wil nog wel een fatsoenlijk setje speakers en een woofer in die eend hebben
Ja duh! wie niet tegenwoordig. Maar we hadden het over mijn auto.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef cablegunmaster het volgende:
blablabla en ik heb mijn boxen in mijn eigen kamer met 4 talgeen surround links en rechts
met een giga versterker
en herrie dat ze produceren
ja joh, maar het ook bijna wel in die eend, aangezien dat ding fucking bitse herrie maakt bij 120.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker tochals de audio maar goed is hehe
mijn 106 pompt als een gek![]()
![]()
sowieso, die is dan ook standaard bij mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef Houniet het volgende:
toch lekker zo'n bakkie na het eten
76 uurquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef Houniet het volgende:
volgende week 76 uur werken
maargoed, dan kan ik wel weer overleven op Kreta
Lekker weekjequote:
ik draai ook al gauw een uur of 60 in de week als ik werk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker weekje
Ik hoop dat ik volgnde week een uur of 55-60 kan draaien
dat gaat bij mij wel vaak voorkomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
ik fok nooit op mijn werk, alleen als ik niets te doen heb. en dat komt niet zovaak voor.
dat scheeltquote:
ideaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik draai ook al gauw een uur of 60 in de week als ik werk.
Komende tijd werk ik aardig wat = veel knaken
En ik kan fokken tijdens werk
In overvloed.
wat doe je voor werk dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat scheeltwij hebben het alleen zomers rustig. we hebben wel eens met zijn alle de hele dag Far Cry gespeeld op het werk
dus als het echt zomers weer is, hebben wij het rustig
To Fok! or not to Fok! That's the question.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Houniet het volgende:
ik fok nooit op mijn werk, alleen als ik niets te doen heb. en dat komt niet zovaak voor.
ik zit "nog" in de ictquote:
hoe anders is totaal anders?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zit "nog" in de ictik werk in een computerzaak wat vier filialen heeft. na de zomer naar het hbo in nijmegen, totaal wat anders doen
![]()
Archeologie!quote:
Das wel radicaal anders jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef Houniet het volgende:
Sport Gezondheid en Management [afbeelding]
JA! Lekker!quote:
Ja, CGM ging zetten, maar volgens mij heeftie alles zelf opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zei iemand koffie?
pimpwatte?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gebruikt er trouwens nof iemand het PimpZilla theme voor FF? [afbeelding] [afbeelding]
CGM!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, CGM ging zetten, maar volgens mij heeftie alles zelf op[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
pimpwatte?
ik ben allergisch voor pimpen
ben na 6 jaar ofzo eindelijk aan de "standaard zilvergrijze" XP Interface gewend
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de win98-look met rood-bruine kleuren. Ik heb de witte achtergrond van menu's en word vervangen door gebroken-wit/beigeachtig. Dat is lekker rustig voor de oogjes. Op mn werk ook zo gedaan. Ik kan ongestraft de hele dag schermpje koekeloeren.
Als ik per ongeluk een andere pjoeter tegenkom schiet ik spontaan in de stress [afbeelding]
Eer? Wat is er aan de hand kerel?quote:
Tim Fritsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede avond mensen
eer, hoe was je werk?
Vriend!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer? Wat is er aan de hand kerel?
[..]
Tim Frits
Chill.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede avond mensen
eer, hoe was je werk?
Ja, ik word echt ******ziek van mijn internet verbinding.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer? Wat is er aan de hand kerel?
[..]
Tim Frits
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
[..]
Ja, ik word echt ******ziek van mijn internet verbinding.
Dat is relaxt jonge, ik kan helaas niet over internet beschikken daarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chill.
[..]
Ja, ik word echt ******ziek van mijn internet verbinding.
beetje facturen maken, beetje bellen, beetje contracten opstellen, dat soort werk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is relaxt jonge, ik kan helaas niet over internet beschikken daar
Ook te druk voor!
Wat moet je allemaal doen dan?
Oftewel tijd zat voor een regelmatig bakje pleur en een rondje fok! ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje facturen maken, beetje bellen, beetje contracten opstellen, dat soort werk.
Als ik het allemaal heeeeeeel rustig aan doe, kan ik er wel een dag mee vullen
Lekker man.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beetje facturen maken, beetje bellen, beetje contracten opstellen, dat soort werk.
Als ik het allemaal heeeeeeel rustig aan doe, kan ik er wel een dag mee vullen
ik kan koffie pakken wanneer ik wil, fokken zoveel ik wil, en chillen zoveel ik wil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Oftewel tijd zat voor een regelmatig bakje pleur en een rondje fok! ?
ik moet 2 mensen overnemen, maar wel op verschillende dagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker man.
Bij mij is het kneiterdruk omdat er veel lui op vakantie zijn en ik die plekken moet overnemen. Maar ik heb wel genoeg tijd om bakkies te nemen
Dat is wel relaxt ja. Op zich heb ik geen druk op m'n schouders liggen. Maar ik wil het wel graag af hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan koffie pakken wanneer ik wil, fokken zoveel ik wil, en chillen zoveel ik wil.
[..]
ik moet 2 mensen overnemen, maar wel op verschillende dagen.
't gaat mij goed, ik krijg 8 netto voor fucking weinig werk
ik red het werk wat ik moet doen op een dag ook wel in een uur of 2, maar ik krijg toch voor de hele dag betaald, dus ik doe alles gewoon erg rustig aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt ja. Op zich heb ik geen druk op m'n schouders liggen. Maar ik wil het wel graag af hebben.
neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MM
He MMPGhadden jullie nou een date vandaag?
Date? Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
MM
He MMPGhadden jullie nou een date vandaag?
Wat is het papier?quote:
Ja idd, en wat in het vat zit, verzuurt niet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik red het werk wat ik moet doen op een dag ook wel in een uur of 2, maar ik krijg toch voor de hele dag betaald, dus ik doe alles gewoon erg rustig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |