Als je de provincie Overijssel bedoelt heb je gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Enter? Dat is toch een plaats in N-Brabant?
zal ik dan gelijk even mijn modem laten defragmenteren, anders zeuren ze straks weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je vergeet de power switch te noemen, dat bespaart je alle eventuele volgende vragen
Die mensen van alles laten configureren .. dan zijn er nog 2 optie's ... OK en Cancelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Wat ook irritant is mensen die zeggen: "Moet ik nu op het kruisje klikken?" Maar... Ik zie geen kruisje...
Deze zijn nog beter in baggeren dan ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt?
Dit is KLB en dat staat voor KLAAGBAAK en niet voor KLAAGBAGGER.
gidrhiodrih
Ga op een helpdesk werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Van die mensen die je alles moet uitleggen ookal staat met er KOEIE letters
dat ze op ENTER MOETEN DRUKKEN ... LEZEN GVD ... !!!!
en daarna vragen, moet ik nu weer op enter drukken?
"WAT STAAT ER GVD IN JE SCHERM?!!!!!!!!!!"
AAAAAAAAAAAARRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
p.s
ik ben niet aan het werk straks word ik moe,
er zit zó'n persoon tegenover me .....![]()
die is zo fking matigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja man!
Komt zo'n giraffe bij de slager
"Bakker, heeft U ook enter toetsen?"
- "Ehm, nee, maar aan een krop sla kan ik je wel helpen.
"Geeft niet, ik ben toch op de brommer![]()
"
nee man,quote:
Overijsselquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Enter? Dat is toch een plaats in N-Brabant?
Wil jij daar even op drukken dan?quote:
Ah! Dankquote:
In de zin van fecealiëen ontlasten?quote:
dude, jij bent raar, kan dat ook in het nederlands?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de zin van fecealiëen ontlasten?
"Ik heb schijt op Enter!"
ik lees je post nog eens door,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de zin van fecealiëen ontlasten?
"Ik heb schijt op Enter!"
Ik heb geen Enter, Overijssel op mijn toetsenbord. Wel een grote toets met een pijl.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik lees je post nog eens door,
dan moet je wel een ranzig toetsenbord hebben dan !![]()
Is dat stieken niet gewoon je "enter" ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen Enter, Overijssel op mijn toetsenbord. Wel een grote toets met een pijl.
[afbeelding]
Zoiets.
Stiekem vind ik je toetsenbord wel geylquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen Enter, Overijssel op mijn toetsenbord. Wel een grote toets met een pijl.
[afbeelding]
Zoiets.
Het is niet mijn toetsenbord. Ik heb gegoogled. Maar zo ziet die toets er wel uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je toetsenbord wel geyl
Die van mij ook, maar daar staat zelfs het woord "enter" op de enter toets!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is niet mijn toetsenbord. Ik heb gegoogled. Maar zo ziet die toets er wel uit.
Mijn eigen toetsenborde geeft trouwens wel licht. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |