over een paar dagen op mijn balkonquote:
Als je Aarti uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Feest @ my place Parents arent here![]()
@quote:
^quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je wat leuke dames uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.
tofquote:
dat is niet duivels?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Half duivels.
En kuukske opende niet eens!.
That was a nice surprise...
Ergens in een uithoek van groningen dusquote:
Ik heb nog een leuk ding voor op je balkon.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk ding voor op je balkon.![]()
Nou dan kom ik ook wel langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je Aarti uitnodigt kom ik langs met drank en gitaar.
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?
Wat jij wilquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. jij zorgt voor de gitaar en het bespelen daarvan?
wat voor ding?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik alleen de gitaar bespelen?![]()
ikzelf!quote:
Dat was niet precies de intentie van mijn vraag. Het gaat mij er niet om of alleen IK de gitaar mag bespelen, maar of ik alleen de GITAAR mag bespelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen.
Heb het nog nooit gedaan, dus verwacht geen muziek. Eerder geluid. Of lawaai, hoe je het wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |