quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Dainese het volgende:
Kijk, ik loop nu zelf tegen de 37 weken aan en vind mezelf niet elegant meer, maar mijn vriend kickt echt enorm op mijn borsten nu. Niet dat ik anders weinig heb (C), maar nu zit ik tegen E aan en dat schijnt nogal opwindend te zijn voor hem.
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
als je een andere mening hebt ben je een loooser?![]()
ok verkeerde woordkeuze ik bedoel niet meer zien zitten om mee te vrijen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe kunt uw zwangere vrouw niet graag meer zien als ze zwanger is met UW kindje.... ja dan ben je een loozer!
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je draait de zaken om vrind, we hebben het over sexueel aantrekkelijk.![]()
dus even bij de topicstart beginnen, dan mag je terug komen![]()
als ze zwanger zou zijn en ze zou het willen houden dan zou ik haar idd niet meer willen zienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:23 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
don't quit your day job![]()
Waarom kunnen vrijgezelle/kinderloze heren daar weinig over zeggen? Het gaat hier over aantrekkelijkheid van een zwangere vrouw. Dat is een algemene stelling. Ik vind het dus niet aantrekkelijk en ik kan mij niet voorstellen dat ik het wel aantrekkelijk zou vinden, wanneer mijn partner zwanger zou zijn. Bovendien vind ik het ook verwerpelijk om te ejaculeren in iets waar een kind in zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef MUUS het volgende:
Een zwangere vrouw is iets anders dan je eigen zwangere vrouw. De vrijgezelle/kinderloze heren hier kunnen daar dus weinig over zeggen.
Nee, zo'n vreemd waggelend slagschip in de supermarkt is niet aantrekkelijk, maar de eigen vrouw wordt vaak wel erg sexy gevonden. (En ja, die eigen vrouw is voor een andere kerel weer een raar waggelend slagschip.. )
Tuurlijk heb je ook mannen die het eng of raar vinden om seks te hebben als hun partner zwanger is, maar veel vinden het alleen maar mooi. Grotere borsten, hun kind in die bolle buik, anders, maar ook een stuk intiemer.
omgquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
verder nog iets? of in jouw geval: mag het een onsje meer zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |