En hoe zit het eigenlijk als je er nog even overheen wil tijdens de geboorte? Ben je dan pedo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef MUUS het volgende:
Je mag neuken tot de vliezen zijn gebroken, dus je kan je nog aardig lang uitleven.
Op z'n hondjes of op de zij als de buik in de weg gaat zitten, maar dat mag de pret niet drukken..
Ik heb tot de 8ste maand van de zwangerschap gevrijd met mijn vrouw...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef Logitik het volgende:
Zou jij dat doen? Wat ik me ook af vraag is tot wanneer je een zwangere vrouw kan neuken. Ik zou het raar vinden als het mogelijk is om een 8 maanden vrouwen te penetreren.
Ik vraag mij dit dus serieus af
[afbeelding]
nee, ik heb (nog) geen zwangere vrouw
ze genoot er elke seconde vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef SlimShady het volgende:
jeetje. en vind de zwangere het wel lekker zo?
Nou, dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef SlimShady het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk als je er nog even overheen wil tijdens de geboorte? Ben je dan pedo?
Dat zul je nooit ontdekken, want voor die tijd heeft de vrouw je al gesloopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk als je er nog even overheen wil tijdens de geboorte? Ben je dan pedo?
Sommige vrouwen wel, sommige vrouwen niet. Pijn, moe, angst of juist superfit, het kan allemaal. De één doet het tot de laatste dag en de ander wil de hele zwangerschap niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef SlimShady het volgende:
pffff ik hoop dar erodrome hier toekomt en jullie nogeens even uitlegd hoe het daarbinnen allemaal ineen zit hoor.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me ook af![]()
Krijgt het kind er geen trauma's van, dat er iedere keer zo'n stijve piemel tegen hem/haar aan zit te bonken??![]()
Ja, want die piemel komt normaal ook helemaal tot in de baarmoederquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Krijgt het kind er geen trauma's van, dat er iedere keer zo'n stijve piemel tegen hem/haar aan zit te bonken??![]()
Erodome is daar wel de aangewezen persoon voor denk ik jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
pffff ik hoop dar erodrome hier toekomt en jullie nogeens even uitlegd hoe het daarbinnen allemaal ineen zit hoor.....![]()
![]()
Je kan de baarmoederhals echter wél raken. Maar denk niet dat je hier het kind mee raaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, want die piemel komt normaal ook helemaal tot in de baarmoeder
Tijd voor een opfriscursus biologie voor jou
Jij laat je tot in je baarmoeder neuken? Of je hebt geen baarmoederhals en dus een grote, open ballon als baarmoeder?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Voor die dat het ni weten 9 maand zwanger en bij somige vrouwen 3 maand nadien bloeding dus ook geen sex, alhoewel dat het soms sneller gedaan is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef Aceline het volgende:
haha de meeste racties...![]()
Gewoon doen hoor, kan prima.![]()
Ik ben zelf zwanger en zou toch niet aan een jaar onthouding willen doen hoor!![]()
Vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef L.Denninger het volgende:
Ja, want die piemel komt normaal ook helemaal tot in de baarmoeder
Tijd voor een opfriscursus biologie voor jou
Zie de sarcastische/semi-lollige "quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
Jij laat je tot in je baarmoeder neuken? Of je hebt geen baarmoederhals en dus een grote, open ballon als baarmoeder?
Zo ja: ja, dan neukt hij het kind een hersenschudding.
Zo nee: niks aan de hand.
Als je pech heb voel je je zo strontberoerd dat je hele andere dingen aan je hoofd hebt dan lustgevoelens.quote:Ik ben zelf zwanger en zou toch niet aan een jaar onthouding willen doen hoor!
Nog steeds een domme opmerking!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
Vertel![]()
[..]
Zie de sarcastische/semi-lollige "" aan het einde van de zin
![]()
WTF zijn "klossen"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef maupie het volgende:
Wij gingen hier ook door van het begin tot het einde van de zwangerschap.
Het meest geweldig was toen het bed op klossen werd gezet.
Ik ben maar 1.71 maar zo op die klossen, staand aan de rand van het bed. WOW.
De zin in sex was bij geen van ons 2'en veranderd. Dit verschilt natuurlijk per persoon.
Ik vond die buik geen belemmering, hoewel bepaalde standjes natuurlijk lastig werden op den duur.
Mijn pijn in mijn hart heb ik weer afscheid genomen van de klossen onder het bed
Thnxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef simplemouse het volgende:
[..]
bliokies hout onder de poten van je bed
zodat ze makkelijker in en uit bed kan rollen
Zet je ze toch weer terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef maupie het volgende:
Mijn pijn in mijn hart heb ik weer afscheid genomen van de klossen onder het bed
Neuh, da's voornamelijk om ervoor te zorgen dat de verloskundige er goed bij kan als de bevalling gaat beginnen. Anders moet dat mens heel constant gebukt staan en da's ook niet prettig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef simplemouse het volgende:
[..]
bliokies hout onder de poten van je bed
zodat ze makkelijker in en uit bed kan rollen
Gewoon tot vlak voor de geboorte, uurtje later braken de vliezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef Logitik het volgende:
Zou jij dat doen? Wat ik me ook af vraag is tot wanneer je een zwangere vrouw kan neuken. Ik zou het raar vinden als het mogelijk is om een 8 maanden vrouwen te penetreren.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Pissen op de buik van een zwanger wijf, dàt is pas het summum van kinky secks.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hilarisch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die tranen vormen dan de silver shower naast de golden shower. Ook kinky heur.quote:
das niet grappigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die tranen vormen dan de silver shower naast de golden shower. Ook kinky heur.
Vind echte vrouwen met een mooie blote puntbuik erg mooi,zeker als ze van die BORSTEN ook hebben dan, erg geil eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef zwartedoos het volgende:
Ben blij dat ik geen man ben, vind zwangere vrouwen echt afstotelijk lelijk. Zou het er niet eens op kunnen![]()
Na 7 jaar relatie ga jij echt niet elke dag neuken vriend, believe me !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat wil die van mij sowieso al wel, dus dan doe je toch iets fout![]()
meestal zijn zwangeren beestachtig geil!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:15 schreef 777bas777 het volgende:
[..]
Als je pech heb voel je je zo strontberoerd dat je hele andere dingen aan je hoofd hebt dan lustgevoelens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
meestal zijn zwangeren beestachtig geil!
15-17 jarige gesignaleerd!! Je bent te jong voor dit soort praat, ga de fabeltjeskrant lezen of neuk een teddybeer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
eigen ervaring: tot op de dag van de bevalling.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
toch niet toen ze al in de beugels lag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef henkway het volgende:
[..]
Gewoon tot vlak voor de geboorte, uurtje later braken de vliezen.
En ze heeft geen deukje in het hoofd gekregen.
idd gewoon tot de dag van bevalling kan (mits idd het water niets is gebroken)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef maupie het volgende:
Wij gingen hier ook door van het begin tot het einde van de zwangerschap.
Het meest geweldig was toen het bed op klossen werd gezet.
Ik ben maar 1.71 maar zo op die klossen, staand aan de rand van het bed. WOW.
De zin in sex was bij geen van ons 2'en veranderd. Dit verschilt natuurlijk per persoon.
Ik vond die buik geen belemmering, hoewel bepaalde standjes natuurlijk lastig werden op den duur.
x2quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
15-17 jarige gesignaleerd!! Je bent te jong voor dit soort praat, ga de fabeltjeskrant lezen of neuk een teddybeer.
JE LUL IS NIET LANG GENOEG OM DAAR TE GRAKENquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef shifto het volgende:
Jonge, denk aan dat kind.. Ik ga jouw toch ook niet lopen porren met me lul
Nee daar na niet meer voor veertien dagen, was maar goed dat we een leuke kraamhulp haddenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
toch niet toen ze al in de beugels lag?![]()
* visualiseert...![]()
en anders was er nog altijd www.hookers.nl, ik vind henkway ook echt zo'n nickname om daar ook acte de presence te geven, echt zo'n naam voor een internationale vrachtwagensjofeur.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee daar na niet meer voor veertien dagen, was maar goed dat we een leuke kraamhulp hadden
Daar heb je normaal toch negen maanden voor nodigquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:15 schreef E.T. het volgende:
vrijdagavond sex, zaterdagochtend dochter geboren
Hoe weet jij dan van die sitequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
en anders was er nog altijd www.hookers.nl, ik vind henkway ook echt zo'n nickname om daar ook acte de presence te geven, echt zo'n naam voor een internationale vrachtwagensjofeur.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar heb je normaal toch negen maanden voor nodig![]()
Hilarischquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar heb je normaal toch negen maanden voor nodig![]()
Mooie site!! Wat vind jij daar de beste?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
en anders was er nog altijd www.hookers.nl, ik vind henkway ook echt zo'n nickname om daar ook acte de presence te geven, echt zo'n naam voor een internationale vrachtwagensjofeur.
Er zijn altijd mensen die je met zo'n opmerking gelijk op de kast krijg. Leuk hequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Sperma is soms al voldoende, hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef StruiZ het volgende:
Lukt gewoon nog tot het einde van de zwangerschap. Het is niet makkelijk met zo een toeter maar daar moet je iets voor verzinnen toch ? Plus als een vrouw overtijd is dan kan je haar een orgasme geven en dan schijnt ze soms weeen van te krijgen.
Oh jeej!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:16 schreef ajf het volgende:
Mijn exvrouw was zwanger van een tweeling. Tot in de 7de maand hebben we nog sex gehad. Toen durfde ik niet meer![]()
Oeiiiiiii, zou mijn meissie zwanger zijn danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
haha??quote:Op maandag 16 juli 2007 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh jeej!
Dus jij hebt nu twee koters rondlopen waarvoor jij de komende lange lange tijd heel wat geld voor mag gaan neertellen?![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
en zodoende hebbe sommige mense zo kuiltje in hun kinquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Straks raak je dat kind ofzo, gadverdamme![]()
Google zegt:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik heb tot op de laatste dag sex gehad. maar echt leuk is anders.De enige echt mogelijke manier was de "beached whale" positie.
![]()
ik heb gisteren nog sex gehad met mijn toekomstig zwangere vrouwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef BestBefore het volgende:
Ik heb gister nog sex gehad met mijn zwangere toekomstige vrouw.![]()
Nix mis mee.....
Hoe kom je daar nou weer bij? Bij het boulderen heet zo'n beweging een "mantle"quote:
http://www.climbing.com/print/techtips/ttboulder244/quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Bij het boulderen heet zo'n beweging een "mantle"
t is trouwens loodzwaar om je over zo'n rand te wurmen.
Je kunt je inderdaad aardig als een aangespoelde walvis voelen, als je blijft hangen in stap 4 en niet verder komtquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.climbing.com/print/techtips/ttboulder244/
Ik vroeg mij af wat de "Beached Whale" positie voor iets was.
"Pap, waarom ben ik geboren?", vraagt de zoon.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef Bolpik het volgende:
OT: ik vind de meeste zwangere vrouwen ENORM sexy, let wel op... de meeste... als een vrouw er gewoon een beetje fatsoenlijk en verzorgd uitziet vind ik ze ontzettend sexy. Dikke, rokende, vuile en onverzorgde zwangere vrouwen vindt ik gewoon RANZIG...
maar dat zwangere is gewoon men instinct denk ik...
ergens diep vanbinnen kan ik niet wachten om men vriendin up te knocken...
maar de dekselse 'common sense' houd me tegen....
I confirm!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
voel je je trots of schuldig?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef Bright het volgende:
[..]
I confirm!!
En zoals gezegd, tot het laatst toe.
's avonds nog wat gerommeld (was niet erg lekker meer voor haar, dus blijkbaar was de bevalling al wat begonnen) en 's ochtends heel vroeg kondigde de bevalling zich aan.
welk del? Trots dat de bevalling erna was? Neu, dat maakt niet uit. We hebben het niet afgemaakt, dat niet. Daar hoef ik me dus ook niet schuldig om te voelen. Wel ben ik erg trots op m'n vrouw die dag erna. En we kijken nog met plezier naar die dag terug. (ja, zij ook!)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |