Ik ken die competitie niet goed, ben je een 'topclub' of een degradatie kandidaat ?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Winterstop in Slovenie en nu al een solide voorsprong:
[afbeelding]
Prognose was de vierde plek..
Zoals ik al zei de prognose was de vierde plek.. dus een subtopper zeg maar. Historisch gezien wel een topclub overigens.. ze wonnen 7 titels op rij tussen 1997 en 2003, maar sindsdien geen prijs meer gepakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik ken die competitie niet goed, ben je een 'topclub' of een degradatie kandidaat ?
Mwa, misschien als ik tijd heb nog even een game opstarten dan maarquote:Op maandag 30 juli 2007 15:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei de prognose was de vierde plek.. dus een subtopper zeg maar. Historisch gezien wel een topclub overigens.. ze wonnen 7 titels op rij tussen 1997 en 2003, maar sindsdien geen prijs meer gepakt.
Hoeveel wedstrijden moet je spelen per jaar? 36?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Winterstop in Slovenie en nu al een solide voorsprong:
[afbeelding]
Prognose was de vierde plek..
Jep, 4x tegen iedereen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden moet je spelen per jaar? 36?
Goh dat de tegenstander nog tijd had om de bal af te trappenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef Mr-Sander het volgende:
Oefenen met Valencia om een nieuwe tactiek te spelen tegen een Noors B-elftal, is weleens leuk
[afbeelding]
Ja, zag er wel zielig uit. Trapten ze af, binnen 10 seconden hadden we de bal en hij lag er binnen 60 seconden zowat weer inquote:Op maandag 30 juli 2007 16:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
Goh dat de tegenstander nog tijd had om de bal af te trappen![]()
Heb je ook een screen van de individuele beoordelingenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ja, zag er wel zielig uit. Trapten ze af, binnen 10 seconden hadden we de bal en hij lag er binnen 60 seconden zowat weer in![]()
Your wish is my command:quote:Op maandag 30 juli 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je ook een screen van de individuele beoordelingen![]()
Die had ik ook voor het begin van de wedstrijd al gewisseld, omdat hij op MC met een pijl naar voren stond, terwijl Riquelme daar moet staan. Ik gebruikte namelijk advies assistentquote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef sjimz het volgende:
baraja nog maar een 6
Mooi ook al die 1tjes bij de tegenstander![]()
![]()
![]()
paim is toch echt wel betaalbaar en kan uitgroeien tot een leuke speler.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef Maravilla het volgende:
Portugal heeft ook niet echt toffe talentjes meer, of ze zitten al bij Benfica of Porto. En die weiger ik te kopen.
Dat gebeurt in het echt ook bijna nooit.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik hoop dat in FM 08 je es 'n keer een beroep kunt winnen bij 'n rode kaart, want dat is me dus nog NOOIT gelukt
Welkom en met fm08 veel speelplezier toegewenst dan maar he!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:00 schreef smulder1991 het volgende:
ik denk ik meld het even, niet dat jullie het intressant vinden. maar ik volg dit topic al een lange tijd en vind het echt een tof topic en heb daarom besloten om de volgende editie zelf ook te kopen! dus dan ben ik ook van de partij![]()
dat komt wel goed, kon de eerdere versie's nooit kopen omdat m'n pc het niet trokquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welkom en met fm08 veel speelplezier toegewenst dan maar he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |