abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51321188

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • It Never Hurts To Help!
    pi_51321230
    tvp
    :) (:
    pi_51321319
    tvp

Met Nederland Denemarken ingemaakt: 4-0.
      dinsdag 10 juli 2007 @ 13:10:07 #4
    61472 Its_Muppet
    "Shit Happens"
    pi_51322052
    Ik zie dat FMgenie via Rapidshare wordt aangeboden, maar misschien makkelijker om rechtstreeks naar de bron te gaan:
    http://www.genie.com.ua/
    I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
    pi_51322842
    Foppe de Haan doet het ook in het spel goed:

Alle wedstrijden in de kwalifactie voor het EK-21 in 2008 (lol) gewonnen en nu in de Play-offs 2-1 van Italie gewonnen.

Hulde aan Foppe!
    pi_51323225
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
    Foppe de Haan doet het ook in het spel goed:

Alle wedstrijden in de kwalifactie voor het EK-21 in 2008 (lol) gewonnen en nu in de Play-offs 2-1 van Italie gewonnen.

Hulde aan Foppe!
    Ja, die cheat tenminste niet
    pi_51323291
    Gaan we dat gezeur het hele topic krijgen?

Je kan me ook gewoon laten.
    pi_51324395
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef Rumille het volgende:
    Gaan we dat gezeur het hele topic krijgen?

Je kan me ook gewoon laten.
    Oke nu hoe ik op
    pi_51324900
    Ik ben weer met mijn Paris FC 2000 game verder gegaan.
    1ste seizoen werd er van me verwacht dat ik tegen degradatie in de Championnet National zou strijden.
    De media had verwacht dat ik 17e zou worden wat dus degradatie zou betekenen, maar gelukkig kon ik een redelijk seizoen bekronen met een keurige 8e plaats.
    Mijn voorzitter was dus zeer tevreden en ik kreeg in het 2e seizoen een redelijk leuk transferbudget.
    Heb daar vooral spelers van 2e elftallen van Lyon, Marseille en Auxerre gehaald.
    Dat seizoen ging boven verwachting goed en ik eindigde op een 3e plek die recht gaf op rechtstreekse promotie naar de Ligue 2.

In het 3e seizoen wordt van me verwacht dat ik strijd tegen degradatie in de Ligue 2, maar tot nu toe sta ik op een keurige 1e plaats.
    Heb vooral veel goedkopen spelers uit brazilie gehaald met een dubbele nationaliteit.
    Die hebben meestal ook een veel goedkopere releaseclausule dan dat ze al waard zijn.
    Hopelijk lukt het me om in het eerste seizoen in de Ligue 2 gelijk promotie naar de hoogste divisie af te dwingen, maar eigenlijk heb ik liever dat we eerst nog een seizoen in de Ligue 2 blijven zodat we stabiel kunnen doorgroeien naar een Ligue 1 ploeg.
    pi_51325824
    Heeft iemand eigenlijk Championship Manager 97/98 gespeeld? Die speelden mn broers en ik altijd. Was wel leuk . Lekker simpel nog.

@Sjimz:
    Dus jij begon eigenlijk in Divisie 3 (Met zeg maar de Eredivisie als Divisie 1?)

[ Bericht 21% gewijzigd door Rumille op 10-07-2007 15:10:07 ]
    pi_51326719
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 15:03 schreef Rumille het volgende:
    Heeft iemand eigenlijk Championship Manager 97/98 gespeeld? Die speelden mn broers en ik altijd. Was wel leuk . Lekker simpel nog.

@Sjimz:
    Dus jij begon eigenlijk in Divisie 3 (Met zeg maar de Eredivisie als Divisie 1?)
    Ik ben begonnen met Championship Manager 3, daarna alle spellen uit de serie gespeeld. Vond Championship Manager 99/00 de beste en leukste, heb ik een game met Millwall gespeeld tot 2042!
    It Never Hurts To Help!
    pi_51326785
    2042?

Mijn god. Dan kan het zijn dat jouw spits de kleinzoon is van de spits waarmee je begon.

Je hebt zeker alles gewonnen wat er te wonnen viel?
    pi_51326798
    Ben totdat er een nieuwe transferupdate komt begonnen met Barcelona. Even kijken of ik ook kan verliezen met Ronaldinho en Henry Ik ben van plan om even kampioen te worden en de CL te winnen. Dan ga ik daarna met een ander leuk team bezig zodat ik als manager wat marge heb opgebouwd
    pi_51326808
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 15:03 schreef Rumille het volgende:

@Sjimz:
    Ja.
    pi_51326881
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja.
    Cool.

Ik las laatst op een forum wat over iemand die met Ajax probeerde te degraderen en niet voor de winterstop werd ontslagen. Hij heeft het alleen nooit afgemaakt (volgens de posts dan).

Opzich wel een grappig idee.
    pi_51326993
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef Rumille het volgende:
    2042?

Mijn god. Dan kan het zijn dat jouw spits de kleinzoon is van de spits waarmee je begon.

Je hebt zeker alles gewonnen wat er te wonnen viel?
    Meerdere keren zelfs, ben maar gestopt toen ik als trainer 75 werd in de game. Eigenlijk best idioot als je dan ziet dat je een ongeveer 30 dagen x 24 uur aan een game hebt gezeten. Die tijd had waarschijnlijk wel nuttiger besteed kunnen worden.
    It Never Hurts To Help!
    pi_51327094
    Je had moeten doorgaan tot je 120 jaar was. Of kijken of je dood kan gaan in de game.
    pi_51327841
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Rumille het volgende:
    Je had moeten doorgaan tot je 120 jaar was. Of kijken of je dood kan gaan in de game.
    Dat kan niet Jammergenoeg
    pi_51328029
    Ga me niet vertellen dat je dat hebt uitgeprobeerd.

Ga je als 200-jarige nog ff een topclub coachen
    pi_51329781
    Eerste transferperiode is nu voorbij met Ajax.

---------------Stekelenburg---------
    Ogararu--Stam--Heitinga--Emanuelson
    -----------Gabri------Davids-------
    -----Modric------Sneijder-----Babel
    -----------------Huntelaar-----------

Wilde eigenlijk Modric op AMC hebben, want ik had verwacht dat Sneijder weg zou gaan, maar ineens boden ze niet meer op hem. Zit nu dus met Kruys, De Mul en Kennedy op de bank..

Maargoed, ff een paar seizoenen spelen en dan weer een nieuwe game beginnen. Misschien gai k ook wel MLS doen
    pi_51329973
    MLS lijkt me eigenlijk niks aan. Allemaal van die onbetekende spelers waar je nooit wat van hoort (behalve Adu).

Correct me if I'm wrong.
    pi_51329983
    Heb ook nog Cardenas en Mendoza weten te strikken als mijn 2 niet EU spelers bij Paris FC

Net even mijn hoogste overwinning van het seizoen behaald.
    In de beker waren deze amateur geen tegenstand voor mijn team.
    pi_51330015
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef Rumille het volgende:
    MLS lijkt me eigenlijk niks aan. Allemaal van die onbetekende spelers waar je nooit wat van hoort (behalve Adu).

Correct me if I'm wrong.
    Dat is juist het leuke aan FM.
    Onbekende spelers zoeken.

Leuke spelers in MLS zijn bijvoorbeeld Szetela, Besagno, Altidore en Kjelstan
    pi_51330125
    Smaken verschillen. Ik vind het juist leuk om het eromheen. Spelers aantrekken, spelers tevreden houden, in competities zoals Club World Championship of de nationale beker spelen. Niet hele tijd die ranglijsten enzo.
    pi_51347390
    tvp
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')