Ja, die cheat tenminste nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
Foppe de Haan doet het ook in het spel goed:
Alle wedstrijden in de kwalifactie voor het EK-21 in 2008 (lol) gewonnen en nu in de Play-offs 2-1 van Italie gewonnen.
Hulde aan Foppe!
Oke nu hoe ik opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef Rumille het volgende:
Gaan we dat gezeur het hele topic krijgen?
Je kan me ook gewoon laten.
Ik ben begonnen met Championship Manager 3, daarna alle spellen uit de serie gespeeld. Vond Championship Manager 99/00 de beste en leukste, heb ik een game met Millwall gespeeld tot 2042!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:03 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Championship Manager 97/98 gespeeld? Die speelden mn broers en ik altijd. Was wel leuk. Lekker simpel nog.
@Sjimz:
Dus jij begon eigenlijk in Divisie 3 (Met zeg maar de Eredivisie als Divisie 1?)
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:03 schreef Rumille het volgende:
@Sjimz:
Dus jij begon eigenlijk in Divisie 3 (Met zeg maar de Eredivisie als Divisie 1?)
Cool.quote:
Meerdere keren zelfs, ben maar gestopt toen ik als trainer 75 werd in de game. Eigenlijk best idioot als je dan ziet dat je een ongeveer 30 dagen x 24 uur aan een game hebt gezeten. Die tijd had waarschijnlijk wel nuttiger besteed kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef Rumille het volgende:
2042?
Mijn god. Dan kan het zijn dat jouw spits de kleinzoon is van de spits waarmee je begon.
Je hebt zeker alles gewonnen wat er te wonnen viel?
Dat kan nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Rumille het volgende:
Je had moeten doorgaan tot je 120 jaar was. Of kijken of je dood kan gaan in de game.
Dat is juist het leuke aan FM.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef Rumille het volgende:
MLS lijkt me eigenlijk niks aan. Allemaal van die onbetekende spelers waar je nooit wat van hoort (behalve Adu).
Correct me if I'm wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |