Ben ik 't ook mee eens.. Ik zou ook stapelgek worden van dat gevalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Brian helemaal gelijk heeft. Dat wijf loopt al dagen achtereen te zieken. Ze liegt ook nog eens en loopt nog stoer te doen ook.
Wie nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:00 schreef Sev het volgende:
[..]
Ben ik 't ook mee eens.. Ik zou ook stapelgek worden van dat geval
Je kunt het toch hopelijk niet eens zijn met de manier waarop hij het allemaal brengt? Die jongen is echt helemaal niet goed en moet echt onder behandeling.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat Brian helemaal gelijk heeft. Dat wijf loopt al dagen achtereen te zieken. Ze liegt ook nog eens en loopt nog stoer te doen ook.
Zijn manier klopt voor geen meter, maar Amanda's gedrag spoort ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt het toch hopelijk niet eens zijn met de manier waarop hij het allemaal brengt? Die jongen is echt helemaal niet goed en moet echt onder behandeling.
Ach zo ging het gisteren de hele dag...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:02 schreef noekje het volgende:
en nu gaan janken. Heel stoer doen dat je het uit gaat maken tegen Mellisa, doosje stiekem pakken. Ondertussen maar blijven zeiken over Brian. Tegen Nadia idem en nu heeft ze het voor elkaar en het enige wat ze zegt is..alsjeblieft Brian. Stom mokkel!!
Dar ben ik het helemaal mee eens. Vrian moet gewoon een vent zijn en simpel zeggen; Tamara komt... de rest is jou probleem... Scheelt 4 dagen ergernis voor de streamers... bijna 5 ondertussen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt het toch hopelijk niet eens zijn met de manier waarop hij het allemaal brengt? Die jongen is echt helemaal niet goed en moet echt onder behandeling.
Scan, echt waar, ze haalt het bloed onder je nagels vandaan, ik zou daar ook gek van worden. Dat Brian hiervan para wordt kan ik heel goed begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moi...ik ben geen Brian-fan, maar dit heet heeft ie gelijk.....het was toch lachwekkend wat zo'n gozer pikt van die ordinaire troela van 19 die de dienst uit wil maken......wees dan een kerel en geef haar een trap onder haar reet......zoals ie nu bijna deed.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Brian is echt rijp voor een inrichting.
Ik vind het knap dat die überhaupt nog met haar wil praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian houdt dit zelf in stand...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, echt waar, ze haalt het bloed onder je nagels vandaan, ik zou daar ook gek van worden. Dat Brian hiervan para wordt kan ik heel goed begrijpen.
Het is niet dat ik het niet leuk vind dat hij para wordt hoor,maar dat is wat anders.
ga zelf eens negen maanden in zo'n huis zitten met zo'n kind als amanda om je heen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Echt zélden zo'n gestoord figuur gezien als Brian. Het is ongelooflijk hoe snel er enorme woede in hem naar boven komt.
Ik ben vrijwel zeker dat ik op den duur óók zo zou reageren, mocht ik het zo ver laten komen.. Maar als ik in Brian z'n schoenen stond had ik dit al wel eerder afgekapt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat alle slechte eigenschappen van de bewoners sterk naar boven komen en zeer extreme vormen aannemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:05 schreef riri het volgende:
[..]
ga zelf eens negen maanden in zo'n huis zitten met zo'n kind als amanda om je heen....
ik geef je te doen.....
Ja natuurlijk, dat is precies wat Akveor zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:07 schreef Sev het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel zeker dat ik op den duur óók zo zou reageren, mocht ik het zo ver laten komen.. Maar als ik in Brian z'n schoenen stond had ik dit al wel eerder afgekapt..
Daar heb je gelijk in maar ze kunnen beiden niet zonder sex, dat is het probleem.quote:
Toch denk ik dat Brian zal proberen de 'relasjie' met Amanda in stand te houden voor het spel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar ze kunnen beiden niet zonder sex, dat is het probleem.
Kom maar op met Tamara, misschien geeft dat de doorslag.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dar ben ik het helemaal mee eens. Vrian moet gewoon een vent zijn en simpel zeggen; Tamara komt... de rest is jou probleem... Scheelt 4 dagen ergernis voor de streamers... bijna 5 ondertussen....
Ik heb 4 streams, maar zie geen Dennisquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef 2live het volgende:
Denniks spuit weer een bus haarlak leeg op zijn hoofd.
Als natasja weg is heeft hij idd alleen Amanda nog als back-up, dus hij zal wel moeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Brian zal proberen de 'relasjie' met Amanda in stand te houden voor het spel.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Maar jullie geven Brian dus gelijk dat hij kwaad is op Amanda? Amanda was toch alleen maar pissed dat Brian meer lijkt te voelen voor tamara dan voor haar (wat volgens mij ook echt zo is)? Ik snap juist Amanda's reactie weer wel. Eerst dat kettinkje en daarna die brief. Brian ziet Amanda echt als tussendoortje en dat begin Amanda eindelijk door te krijgen.
Brian ontploft al als zijn 'vriendinnetje' glimlacht naar een ander. Die lul is zwaar gestoord. Amanda heeft maar een beperkt aantal werkende hersencellen en dat heeft hij blijkbaar nog steeds niet door.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Maar jullie geven Brian dus gelijk dat hij kwaad is op Amanda? Amanda was toch alleen maar pissed dat Brian meer lijkt te voelen voor tamara dan voor haar (wat volgens mij ook echt zo is)? Ik snap juist Amanda's reactie weer wel. Eerst dat kettinkje en daarna die brief. Brian ziet Amanda echt als tussendoortje en dat begin Amanda eindelijk door te krijgen.
Als Bwian slim is maakt hij het op een subtiele manier uit en hebben ze toch wel een sexrelatie...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als natasja weg is heeft hij idd alleen Amanda nog als back-up, dus hij zal wel moeten.
Meer kregen we niet te zien en dat was alleen maar omdat amanda daar liep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb 4 streams, maar zie geen Dennis
(dat klinkt alsof ik graag Dennis wil zien, wat natuurlijk niet zo is)
ik begin me serieus af te vragen of Nadia prostituee is (of is geweest).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ze zeggen wel eens, soort zoekt soort.
Wij hadden hier al het idee dat NAdia net zo hoerig en dom was als Amanda.
Nou het bewijs is nu wel geleverd, Denniks anderhalf uur pijpen en trekken terwijl er niet eens lucht uit komt.
Amanda wil alleen nummer één zijn in iedere relatie, dat pikt ze nooit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als Bwian slim is maakt hij het op een subtiele manier uit en hebben ze toch wel een sexrelatie...
Bwian is niet slim. Degene die hij neukt is zijn bezit en moet naar zijn pijpen dansen. Verder denken kan hij niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als Bwian slim is maakt hij het op een subtiele manier uit en hebben ze toch wel een sexrelatie...
Ik denk wel dat iedereen er met een bepaald doel in wordt gezet. Nadia en Dennis zijn er in gezet om de stelletjes te breken, maar het wil niet zo lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begin me serieus af te vragen of Nadia prostituee is (of is geweest).
Haar uitgavenpatroon is te hoog voor een stewardess, lijkt me. Daarnaast zei ze (al weet ik niet of het een leugen is) dat Tien haar geld had geboden om met Dennis te zoenen.
Maar goed, het is speculatie.
Ben ik niet met je eens.... Huub heeft meerdere dagen heel veel aandacht gegeven, praten, schaken e.d..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:07 schreef riri het volgende:
wat ook zo opvallend is dat als Lieke er eens zwaar doorheen zit dat er dan niemand is...nooit niet,die moet het altijd in haar eentje oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |