quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Stel je een volle slagroomspuitvoor..spuit die dan voor de helft leeg en je hebt Nadia's voorgeveltje
Alleen die tieten en kontquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook dat Dennis homo is trouwens.
Typisch Brian: de bal bij anderen neerleggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Amanda weer aan de klets. Amanda vertelt over Dennis. Even later:
Brian: "Wil je doorgaan met de relatie? Wil je doorgaan?"
Was dat niet het volkslied van Fok!quote:
Het klonk als een waarschuwing. Ze moest dus niet klef gaan doen met Dennis ofzo. Zo kwam het over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch Brian: de bal bij anderen neerleggen.
Wil ze doorgaan?![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch zou ik voor hem het ergste vrezen als ik in die kooi zat.
Dit is het moment voor Huub om hem te pakken, nu is Denniks verzwakt, zijn kapsel is geruineerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef 2live het volgende:
Aaaah, denniks zijn haren zijn te kort geknipt, als hij deze klap maar te boven komt.
Ja ze zeggen wel eens, soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:
Toch opvallend dat Nadia nu zo aan het bonden is met de meid waarvan ze in het begin zei dat ze haar helemaal niets vond en véél te ordinair en simpel.
Moet je ook vertellen waarom. Het gaat niet om Huub maar om wat Amanda heeft gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef akveor het volgende:
Als je nog 1 keer wat tegen Huub zegt. Dan is het klaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niemand in huis die dat weet? Buiten Melissa de butlerette, dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:56 schreef 2live het volgende:
amanda bindt wel in, nu nog ff vertellen dat ze het doosje heeft opengemaakt, en de relatie is history.
Vertel dan wat Amanda tegen Huub zei....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je ook vertellen waarom. Het gaat niet om Huub maar om wat Amanda heeft gezegd.
Een mooie zonnebril kan gerust sexy staan, maar die twee satelietschotels op een zo'n ordinaire kop is lachwekkend....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef 2live het volgende:
Nadia; ik wil mijn zonnebril op, dat is sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |