Dat het een geniaal onderhandelaar is, staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Gerucht of geen gerucht: dat van Geel weet wat hij doet is duidelijk.
Als ja. Voorlopig is er nog steeds geen concrete interesse in Sneijder of Huntelaar. We kunnen wel gaan speculeren over wat er mis kan gaan, maar dat lijkt me niet de juiste instelling. Verkopen zal alleen gebeuren als een bod echt niet te weerstaan is, zoals nu bij Babel. Tot dusver ziet het er niet naar uit dat er zo'n bod zal komen voor Sneijder of Huntelaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar als er megaboden voor Sneijder en Huntelaar op tafel komen, dan heeft achterlijk er niets mee te maken. Dan zijn ze gewoon weg.
Arsenal had ook alleen Henry qua spelers van zo'n hoog niveau..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Chivu het volgende:
Babel wilde naar Arsenal, volgens mij voor 99% gebaseerd op de master classes van Henry. Met alle respect voor Liverpool, hij heeft daar niet veel soortgelijke spelers waar hij zich aan kan optrekken. Ik zie daar niet een echt leiderstype lopen die Babel wel even veel beter maakt.
Inderdaad. De Mul uberhaupt verkopen aan een club als Sevilla voor wat wisselgeld met nog 1 jaar contract is al een prestatie. Alles boven de 3 miljoen is een wereldprestatie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat het een geniaal onderhandelaar is, staat buiten kijf.
Maar 5 miljoen voor De Mul is echt way te ver gezocht.. Dat lukt zelfs Van Geel niet.
Torres is zelf nog een jonkie, en Gerrard zie ik niet als iemand die een speler bij de hand neemt om hem beter te maken. Het voetbal van Liverpool lijkt me ook niet echt geschikt. En ik snap uberhaupt niet waarom ze Cisse daar verkopen voor 20 miljoen en Babel ervoor terughalen. Beide voldoen toch ongeveer aan hetzelfde profiel, waar Cisse in Frankrijk heeft bewezen wel een killer te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arsenal had ook alleen Henry qua spelers van zo'n hoog niveau..
Liverpool heeft Gerrard (en nu ook Torres).
Mja, het zit me niet lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Als ja. Voorlopig is er nog steeds geen concrete interesse in Sneijder of Huntelaar. We kunnen wel gaan speculeren over wat er mis kan gaan, maar dat lijkt me niet de juiste instelling. Verkopen zal alleen gebeuren als een bod echt niet te weerstaan is, zoals nu bij Babel. Tot dusver ziet het er niet naar uit dat er zo'n bod zal komen voor Sneijder of Huntelaar.
Maar het stond dan ook niet alleen op die sites vermeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo, dit is de voetballerij.
Met sites als sport.be en voetbalzone.nl geldt dit argument allang niet meer.
Torres heeft kwaliteit, maar bepaald geen leiderstype of mentor. Moet zelf ook maar een echt gaan presteren,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arsenal had ook alleen Henry op spelers van zo'n hoog niveau..
Liverpool heeft Gerrard (en nu ook Torres).
Waren gewoon 2 voorbeelden hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het stond dan ook niet alleen op die sites vermeld.
En voetbalzone had het weer van andere sites, dus voetbalzone was niet de oorspronkelijke bron![]()
Je hoeft geen leiderstype of mentor te zijn om iemand iets te kunnen leren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Torres heeft kwaliteit, maar bepaald geen leiderstype of mentor. Moet zelf ook maar een echt gaan presteren,
ik zie alleen in Gerrard en Xabi Alonso absolute toppers bij Liverpool, maar dat zijn niet de mensen waar Babel zich aan optrekt.
Tuurlijk, alles is mogelijk. De voetballerij is een rare en vooral snelle wereld. Feit is echter dat in de situatie zoals deze nu is de toekomst voor Ajax er rooskleurig uit ziet. Het enige wat wij als supporters kunnen doen is hopen dat die situatie niet veranderd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, het zit me niet lekker.
Als je ziet hoeveel clubs er worden overgenomen door miljardairs is alles nog mogelijk.
Ssssssssst, straks leest hij mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef koningdavid het volgende:
Babel is nog niet weg. Misschien wil hij zelf niet omdat hij niet genoeg aan spelen toe zou komen.
Babel is geen domme jongen, hij heeft er altijd alles aan gedaan om zo goed mogelijk te worden. Misschien ziet hij in dat 3e of 4e keus bij Liverpool niet goed voor zijn loopbaan en ontwikkeling zou zijn.
Of misschien heeft Torres over een paar weken een heupschot.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hoeft geen leiderstype of mentor te zijn om iemand iets te kunnen leren.
Misschien heeft Torres een bepaalde beweging waar Babel wat van kan leren ofzo..
Zoals de situatie nu is, zeker ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles is mogelijk. De voetballerij is een rare en vooral snelle wereld. Feit is echter dat in de situatie zoals deze nu is de toekomst voor Ajax er rooskleurig uit ziet. Het enige wat wij als supporters kunnen doen is hopen dat die situatie niet veranderd.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Of misschien heeft Torres over een paar weken een heupschot.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Of misschien heeft Torres over een paar weken een heupschot.
quote:Valckx: Perez voorlopig in wachtkamer.
De kans dat Kenneth Perez alsnog naar PSV vertrekt is klein, al ziet trainer Ronald Koeman de ervaren aanvaller graag komen. Technisch manager Stan Valckx en de nieuwe algemeen directeur Jan Reker toonden zich maandag echter een stuk minder enthousiast. De komst van het Mexicaanse toptalent José Andrès Guardado heeft in Eindhoven de hoogste prioriteit.
Koeman verklaarde maandag dat hij het boek Perez nog niet heeft gesloten. De Deen wil zijn loopbaan ook graag bij PSV vervolgen. Ajax lijkt inmiddels weer mee te willen werken aan een overgang. Afgelopen week stuurde de club een bericht naar PSV met de opmerking dat er weer onderhandeld kan worden, nadat Ajax de gesprekken eerder tot twee keer toe had onderbroken.
PSV wil echter onder geen beding voldoen aan de vraagprijs van Ajax van 1,8 miljoen euro. "Ik laat me niet gek maken door Ajax", aldus Reker. "En als ik alles vertel over deze transfer, dan voelen wij als PSV ook geen morele verplichting naar de speler toe om de overgang hoe dan ook rond te maken." Daarbij heeft de club inmiddels een andere linkerspits op het oog. "Perez zit voorlopig in de wachtkamer", aldus Valckx. "Hij moet accepteren dat we nu met andere jongens bezig zijn."
Ik wil Carragher en Reina daar ook wel aan toevoegen, maar ook aan hen zal Babel niet veel hebben als aanvaller.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Torres heeft kwaliteit, maar bepaald geen leiderstype of mentor. Moet zelf ook maar een echt gaan presteren,
ik zie alleen in Gerrard en Xabi Alonso absolute toppers bij Liverpool, maar dat zijn niet de mensen waar Babel zich aan optrekt.
20 miljoen kan je niet weigeren, dat zal Henk ook wel begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K ben benieuwd hoe Henk in dit verhaal staat.. aangezien Babel toch zijn grote kroonjuweel was..
Nou ja, als je dagelijks met zoveel topspelers traint word je echt wel beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik wil Carragher en Reina daar ook wel aan toevoegen, maar ook aan hen zal Babel niet veel hebben als aanvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |