Ik hoor je nog wel als Sneijder en Huntelaar weg zijn. Lekker op het laatste moment.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok Daggla, ik haal alvast de doos met witte zakdoekjes van zolder. Ik zie het idd niet meer rooskleurig in. Wordt weer een enorm kutseizoen.
Twee. De Johan Fruit Schaal én de KNVB Beker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef BoNi het volgende:
Slechts één ding is zeker......
We hebben al 25 milj. En Sneijder en Huntelaar zijn beide wel meer waard dan 30 milj.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoor je nog wel als Sneijder en Huntelaar weg zijn. Lekker op het laatste moment.
Zit je dan met je ~55 miljoen en je goeie bedoelingen.
We winnen de JC-schaal!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef BoNi het volgende:
Slechts één ding is zeker......
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen. Ajax is geen ezel. En Van Geel is geen Don Quichote.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoor je nog wel als Sneijder en Huntelaar weg zijn. Lekker op het laatste moment.
En de beker.quote:
Ik neem aan dat ajax ook niet geheel achtelijk is en weten voor welke prijs iemand weg mag en voor welke prijs vervanging is te halen en als er verschuivingen op de markt zijn dat ze deze bij houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de huidige ontwikkelingen wat betreft transfers binnen Ajax heb ik alle vertrouwen in van Geel. Weinig TD's die vijf miljoen voor de Mul vangen en wellicht nog eens twintig voor Ryan Babel. Je moet het niet te somber in zien. Zo lang er nog geen concrete interesse is voor Sneijder en Huntelaar is er niets aan de hand. Zoals jij het ziet kan het bij elke club wel een rampjaar worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 5 miljoen voor De Mul is niets meer dan een gerucht....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:07 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
We hebben al 25 milj. En Sneijder en Huntelaar zijn beide wel meer waard dan 30 milj.
Waar rook is, is vuur.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 5 miljoen voor De Mul is niets meer dan een gerucht....
Een vertrekkende Huntelaar is nog minder dan een gerucht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 5 miljoen voor De Mul is niets meer dan een gerucht....
Je kan niet elk bod "zomaar" afslaan hoor.. Iets als 20 mijoen voor Babel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ajax ook niet geheel achtelijk is en weten voor welke prijs iemand weg mag en voor welke prijs vervanging is te halen en als er verschuivingen op de markt zijn dat ze deze bij houden.
Risico dat je met een onervaren elftal begint loop je dan maar voor de juiste prijs........
Als je er al twee voor een flinke prijs hebt verkocht hoef je ook niet meer zo nodig bij de derde en kan je geld stoppen in contracten/bonussen/salaris etc etc
Dat van die 5 miljoen is echt een gerucht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Gezien de huidige ontwikkelingen wat betreft transfers binnen Ajax heb ik alle vertrouwen in van Geel. Weinig TD's die vijf miljoen voor de Mul vangen en wellicht nog eens twintig voor Ryan Babel. Je moet het niet te somber in zien. Zo lang er nog geen concrete interesse is voor Sneijder en Huntelaar is er niets aan de hand. Zoals jij het ziet kan het bij elke club wel een rampjaar worden.
Bij een club als Liverpool wordt ie sowieso beter, er lopen echt jongens van wereldklasse tussen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef koningdavid het volgende:
Babel is nog niet weg. Misschien wil hij zelf niet omdat hij niet genoeg aan spelen toe zou komen.
Babel is geen domme jongen, hij heeft er altijd alles aan gedaan om zo goed mogelijk te worden. Misschien ziet hij in dat 3e of 4e keus bij Liverpool niet goed voor zijn loopbaan en ontwikkeling zou zijn.
Hallo, dit is de voetballerij.quote:
Gerucht of geen gerucht: dat van Geel weet wat hij doet is duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat van die 5 miljoen is echt een gerucht.
Ik denk niet dat Sevilla 5 miljoen betaalt voor een speler met 1 jaar contract die niet bij wil tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |