Zul je zien dat ik nog een Fok!meeting nodig heb ook om het 1 en ander irl te aanschouwen en mijn indruk bij te stellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals MUUS () reeds zei: ik ben niet zuur. Dat jij je smaakpapillen niet op orde hebt is niet mijn probleem
En nee, de kans is klein dat dat anders gaat worden. Neem anders smaaklessen.
V.
Persactly.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef Dagonet het volgende:
Boeiend dat het allochtonen zijn, hetzelfde gedrag heb ik ook te vaak van hockeyballen meegemaakt en in beide gevallen mag je ze wat mij betreft hoofd omlaag aan een vloedpaal hangen.
Mensen zijn het grootste ongedierte. Er is niet schadelijker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Hathor het volgende:
Eens in de zoveel tijd moet je wat doen aan de konijnenpopulatie, anders worden het er gewoon teveel. Het mogen dan wel op het oog lieve aaibare beestjes zijn, maar het is en blijft ongedierte,
Tsja, alleen daar kan je geen jachtvergunning voor krijgen. Jammer, ik ken er wel een paar die ik met liefde en plezier een schot hagel in hun reet zou willen pompen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mensen zijn het grootste ongedierte. Er is niet schadelijker.
V.
Wat kan het omdraaien van twee woorden toch een verschil opleveren hè.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Hathor het volgende:
Eens in de zoveel tijd moet je wat doen aan de Marokkanenpopulatie, anders worden het er gewoon teveel. Het mogen dan wel op het oog lieve aaibare beestjes zijn, maar het is en blijft ongedierte, ze vreten alles kaal en ondergraven de hele boel, zonder daar verder een nuttige bijdrage tegenover te zetten. Als je logisch nadenkt zijn ze dus eigenlijk net zo waardevol als de konijnen in kwestie, en dat is percentueel gezien en ruw geschat 0,00%. Als Marokkanen nou eens dodelijke ziektes konden overbrengen zouden ze elkaar opruimen, dat zou pas een ideale situatie zijn.![]()
Zou het mischien zijn omdat het zo brutaal gedaan wordt, dat het het nieuws haalt, en het tuig schijt heeft aan wie het zietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef Verbal het volgende:
Die stoute allochtonen toch. Foei.
Gek dat toen mijn (voormalige) vrienden vroeger met luchtbuksen vogels uit de lucht knalden en op konijnen schoten er nooit nieuwsberichtjes over werden geschrevenMaar ja, dat waren geen allo's natuurlijk.
Disclaimer: neemt niet weg dat ELKE vorm van dierenmishandeling veroordeeld dient te worden. Maar nu niet ineens omdat het een stel mocro's betreft moreel verontwaardigd gaan lopen doen terwijl er vanavond gewoon weer een kistkalfsoester op het bord ligt
V.
Wat een dom gelul. Stupide en slecht gespelde aannames doen, als feit presenteren en vervolgens 'dus' tot een conclusie komen. Ga iets nuttigs doen... je genenpoel uitroeien of zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef LENUS het volgende:
Die Verbal presenteert zichzelf als een Folkert van der Graaf wannabee. Eng mannetje dus
L.
O dát is het natuurlijk, stom van mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zou het mischien zijn omdat het zo brutaal gedaan wordt, dat het het nieuws haalt, en het tuig schijt heeft aan wie het ziet
Dat zijn ze niet, behalve door mij.quote:En jouw vrienden er vroeger weldegenlijk op aangesproken zuden zijn?
Flauwe dooddoener, ik neem niet aan dat ze midden op straat met een buks zwaaiend op musjes aan het schieten waren...quote:
Netjes van je , maar was er iemand anders die ze erop aan kon spreken.quote:Dat zijn ze niet, behalve door mij.
V.
En jij neukt schapie in kont en zuster in aarsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Stupide en slecht gespelde aannames doen, als feit presenteren en vervolgens 'dus' tot een conclusie komen. Ga iets nuttigs doen... je genenpoel uitroeien of zo
V.
Zeg dan niets...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
En jij neukt schapie in kont en zuster in aars![]()
L.
Ik vertoon slechts spiegelgedrag en daarmee kun je de bovenstaande opmerking beter voor eigen rekening nemen.quote:
You wish...quote:
Nope. Eerst beter leren spiegelen, al zal dat een betrekkelijk heilloze onderneming blijken te zijn. Succesquote:en daarmee kun je de bovenstaande opmerking beter voor eigen rekening nemen.
Had je een vraag gesteld?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef desiredbard het volgende:
Dat beantwoord mijn vraag nog niet ....maar dit "happen" leidt natuurlkijk wel af
Dat is slechts jouw nederige mening. Je doet wel heel interessant, maar veel verder dan mooie volzinnen fabriceren kom jij ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef Verbal het volgende:
You wish...Zelfs met een fatsoenlijk voorbeeld bak je er nog geen hol van, laat staan als je voor jezelf pogingen gaat ondernemen. Neem een krantenwijk, jochie.
Zou het? Waar blijkt dat dan uit?quote:Nope. Eerst beter leren spiegelen, al zal dat een betrekkelijk heilloze onderneming blijken te zijn. Succes
L.quote:V.
*Proest!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:40 schreef Hathor het volgende:
Eens in de zoveel tijd moet je wat doen aan de konijnenpopulatie, anders worden het er gewoon teveel. Het mogen dan wel op het oog lieve aaibare beestjes zijn, maar het is en blijft ongedierte, ze vreten alles kaal en ondergraven de hele boel, zonder daar verder een nuttige bijdrage tegenover te zetten. Als je logisch nadenkt zijn ze dus eigenlijk net zo waardevol als de Marokkanen in kwestie, en dat is percentueel gezien en ruw geschat 0,00%. Als konijnen nou eens dodelijke ziektes konden overbrengen zouden ze elkaar opruimen, dat zou pas een ideale situatie zijn.![]()
Dat is slechts de mening van iemand die niet eens toekomt aan het fabriceren van fatsoenlijke volzinnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw nederige mening. Je doet wel heel interessant, maar veel verder dan mooie volzinnen fabriceren kom jij ook niet.
Ik denk van wel.quote:Zou het?
...en lezen is ook al een probleem.quote:Waar blijkt dat dan uit?
Die mening is voor mij net zo waardevol als een volgescheten luier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef Verbal het volgende:
Dat is slechts de mening van iemand die niet eens toekomt aan het fabriceren van fatsoenlijke volzinnen.
Ok, nu kan ik vanavond rustig slapen.quote:Ik denk van wel.
Ik ben heel nieuwsgierig waar die pedante ondertoon op gestoeld is.quote:...en lezen is ook al een probleem.
[Jip en Janneke-modus]
'zal blijken te zijn' als in: toekomende tijd, moet nog blijken. Dan blijkt dat op dit moment nog niet.
[/here end of lesson]
L.quote:V.
Mijn minachtig voor schijtemmers die met stupide Volkert-vergelijkingen aankomen zetten. O, en mijn proletenallergie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef LENUS het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig waar die pedante ondertoon op gestoeld is.
Hallo!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn minachtig voor schijtemmers die met stupide Volkert-vergelijkingen aankomen zetten. O, en mijn proletenallergie.
Dat speelt tegelijk op en dat uit zich dan. Waarvoor mijn excuses, maar dan had je maar geen proleterige schijtemmer moeten zijn. Dat dan ook weer, natuurlijk.
V.
Kijk nou eens wat minder selectief, mijn waarde Oekhoestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hallo!
Wat is de PH-waarde van Verbal?
Zo maak je me het wel héél moeilijk V. Op dit moment komt accuzuur het dichtst in de buurt, gezien je laatste reacties met name in dit topic. Matig die hoogdravende quasi-intellectuele prietpraat/serie van beledigingen nou eens.
Nou, in de praktijk behelsen de zure reacties (al dan niet als tegenreactie) wel een groot deel van je totale posts....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kijk nou eens wat minder selectief, mijn waarde Oekhoest
Ik dien slechts degenen die eerst persoonlijk tegen mij worden van repliek. Waarom ben ík dan zuurOmdat het pittig is
V.
Ga eens naar buiten daar schijnt de zon! Of wacht, nee, daar stel je niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kijk nou eens wat minder selectief, mijn waarde Oekhoest
Ik dien slechts degenen die eerst persoonlijk tegen mij worden van repliek. Waarom ben ík dan zuurOmdat het pittig is
V.
Ach welnee joh, doe toch niet zo gekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, in de praktijk behelsen de zure reacties (al dan niet als tegenreactie) wel een groot deel van je totale posts....
AU! Dat steekt, zeker van iemand die... die... ja, wie ben jij eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten daar schijnt de zon! Of wacht, nee, daar stel je niet zoveel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |