hij was apotheker voor zo ver ik weet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:47 schreef MichielPH het volgende:
Pe Daalemmer aka Peter de Haan werkt toch ook in de UB oid? Of als apotheker?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij was apotheker voor zo ver ik weet...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Hij ging farmacie studeren in Groningen en werd lid van de studentenvereniging Albertus Magnus. Daar zong hij wel eens liedjes op het zogenaamde Songfestival, een jaarlijks evenement waar ieder die dat wilde kon doen wat hij of zij wilde. Op een van die Songfestivals trad ook Frank den Hollander op. Peter en Frank moesten erg om elkaars act lachen, en aan de bar werd besloten het jaar daarop samen mee te doen. Op 31 januari 1980 was het zover: het duo bracht een lied over een domme eerstejaars die een onsuccesvol eerstejaarskamp in Appelscha meemaakte. Er moest op het inschrijfformulier voor het festival nog wel een naam bedacht worden. Omdat Frank de sukkel Rinus zou spelen, werd het Rooie Rinus. En Peter? Hoe moest die op het toneel heten? Peter keek voor zich uit en zei opeens: Pé Daalemmer... The rest is history! |
Ich auch!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef MichielPH het volgende:
Ich war dabei!
dood...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef MichielPH het volgende:
Waar is iedereen?
als ze al dood zijn? nee drink dan liever een biertje om ze te herdenken!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef MichielPH het volgende:
Gaan we ze nog helpen dan?
nee man, opgeruimd staat netjes ook geen gezeur meer over dat ze niet in het ex stagiairs lijstje staan ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef MichielPH het volgende:
Of we bellen Char op dat zij namens hen gaat Fokken.
ja sorry, ik kan het ook niet helpen dat ik ze per ongeluk allemaal dood schoot...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef MichielPH het volgende:
Ik vind het trouwens best asociaal om nu dood te gaan, terwijl ik sowieso nog tot vrijdag moet stage lopen.
de kogels vlogen zo maar uit mn pistool... kon er echt niets aan doen...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef MichielPH het volgende:
De mensen die al onder ex-stagiair staan, heb je die dan ook onder handen genomen? En mijn begeleider dan, die heb ik ook al de hele dag niet gezien.
jou was ik vergeten...!quote:
toppie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef Houniet het volgende:
zo ben ik dan ook weer
Ik had net contact met Char en ik moest van haar FOK!ken..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef MichielPH het volgende:
Of we bellen Char op dat zij namens hen gaat Fokken.
Ik vind dat Derren Brown het een stuk beter in de de vingers heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had net contact met Char en ik moest van haar FOK!ken..
overigens denk ik gewoon dat zij het Cold reading goed in de vingers heeft...
dat vind ik ook hoor.. Ik was een paar weken op een meiden verjaardag.. 4 gasten en voor de rest alleen maar meiden. Ze hadden over Char. Toen ik zei dat het gewoon een kwestie is van kijken naar de non-verbale communicatie van de andere.. en logische toch vage vragen stellen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik vind dat allemaal onzin!
mmm Satan... Theodor...jawel moet lukken...!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat vind ik ook hoor.. Ik was een paar weken op een meiden verjaardag.. 4 gasten en voor de rest alleen maar meiden. Ze hadden over Char. Toen ik zei dat het gewoon een kwestie is van kijken naar de non-verbale communicatie van de andere.. en logische toch vage vragen stellen..
Ik krijg een S en een T door.. ken jij iemand die met een S of een T begint..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |