Heeft hij dat echt gedaan ja? Wauw zeg!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef Overlast het volgende:
Verdient ie ook wel na dat geintje met die pitstop <<< Klik
Wist nog niet of er gerechtelijke stappen worden genomen, aangezien hij schriftelijke toezegging heeft om het seizoen af te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En..? Wat had ie te zeggen op RTL7..?
Nou ramptoerist, dat viel reuze mee hoor. Neem de moeite vanavond eens naar het nieuws te kijken, daar zullen ze het vast wel laten zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:17 schreef Pharell het volgende:
kenk, gemist
is t al ergens terug te vinden die persconferentie? t scheen dat t huilen em nader stond dan t lachen
huilie schwalbers
Juist Michiel mol is een prutser. Het gaat financieel gezien erg slecht met Spijker. Een merknaam verpanden om nieuwe leningen los te krijgen, de aandelen Spijker van de Euronext-beurs afhalen omdat ieder nieuwtje gemeld moet worden aan de aandeelhouders en dat de leiding van Spijker daar geen zin in heeft. Zo ga je niet met de financiers van je bedrijf om, als de tent failliet gaat zitten zij immers met de gebakken peren. Dat is nog wel wat erger dan het knuffelen van een paar grindbakken door Albers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Als dat écht bergafwaarts gaat, dan voorzie ik een daling in de Quote 500 voor Michiel Mol.
Wel ontzéttend kut voor 'm natuurlijk. Zoveel investeren in Spyker en dan de blunders van CA..
Net op RTL7 zeiden ze Klien. Beide even lachwekkend natuurlijk. Als ik dan zie wat voor tijd Giedo heeft gereden in Spa zou ik gewoon hem in die rammelbak gooien.quote:
Eens, Spyker Cars wil teveel te snel. Daardoor moeten ze rare sprongen maken en daar zijn anderen straks de dupe van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Juist Michiel mol is een prutser. Het gaat financieel gezien erg slecht met Spijker. Een merknaam verpanden om nieuwe leningen los te krijgen, de aandelen Spijker van de Euronext-beurs afhalen omdat ieder nieuwtje gemeld moet worden aan de aandeelhouders en dat de leiding van Spijker daar geen zin in heeft. Zo ga je niet met de financiers van je bedrijf om, als de tent failliet gaat zitten zij immers met de gebakken peren. Dat is nog wel wat erger dan het knuffelen van een paar grindbakken door Albers.
Niks mis met Klien hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Net op RTL7 zeiden ze Klien. Beide even lachwekkend natuurlijk. Als ik dan zie wat voor tijd Giedo heeft gereden in Spa zou ik gewoon hem in die rammelbak gooien.
Inderdaad, in 7 jaar een 'nieuw' automerk lanceren, een handjevol auto's verkopen. En het dan ineens in de Formule 1 opnemen tegen automerken met een traditie en ervaring van driekwart eeuw en een zee aan financiële middelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:22 schreef vingerplant het volgende:
Eens, Spyker Cars wil teveel te snel. Daardoor moeten ze rare sprongen maken en daar zijn anderen straks de dupe van.
Maar Pedro Diniz werd uiteindelijk best een verdienstelijk coureur imho.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo gaat het wel vaker met die rijkeluisfiguren....![]()
Wat te denken van, bijvoorbeeld, ene heer Mazzacane... Wat een joker was dat zeg...![]()
Daar zul jij niet rouwig om zijn hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar Pedro Diniz werd uiteindelijk best een verdienstelijk coureur imho.
Maar da's geheel off-topic. Op naar een Albersloze F1-race![]()
Zodat iedereen dat kan lezen misschien. En hoezo boeit het niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom gooi je de hele tijd overal dat sport.fok linkje? Dat boeit toch niet.
mag echt hopen van nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |