dat klopt jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef Skic. het volgende:
Ik heb Chello Light. Daar betaal ik 32,95 euro voor. Volgende UPC-site zou ik een download snelheid hebben van 3 Mb p/s. Maar mijn werkelijke snelheid is 350 kb/s.
Klopt dit wel?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef crossover het volgende:
Houd in de gaten dat er een verschil is tussen kB/s en kbps.
Hier totaal geen problemen met Tele2quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Slappy het volgende:
Maar Tele2 is toch vet bagger?
Niet persee, je kunt tegenwoordig ook bij de meeste providers bellen erbij nemen, dat is vaak goedkoper dan bijv. een belbudget abbo van de KPN.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Skic. het volgende:
Okee, bedankt. Nog even, als je ADSL neemt, dan heb je toch een telefoonaansluiting van de KPN nodig?
Jij hebt het over Megabits, niet Megabytesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:58 schreef Skic. het volgende:
Ik heb Chello Light. Daar betaal ik 32,95 euro voor. Volgende UPC-site zou ik een download snelheid hebben van 3 Mb p/s. Maar mijn werkelijke snelheid is 350 kb/s.
Klopt dit wel?
Die heb ik weggegooid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef FredvZ het volgende:
Je moet natuurlijk wel fysiek een telefoonlijn hebben.
TS, check je post ff, ze hebben bij UPC nu een aanbieding om over te stappen naar 6Mbps internet met telefonie voor 29,95 per maand.
ja tele2 is echt zo uber kansloos.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:03 schreef Slappy het volgende:
Maar Tele2 is toch vet bagger?
Mb staat voor Megabit (mbps)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef F0sSiL het volgende:
[..]
Jij hebt het over Megabits, niet Megabytes
1 MBps = 8 Mbps
Dus voor 1 MBps heb je een 8 Mb verbinding nodig.
Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
(De notatie MBps/Mbps wordt niet gebruikt zoals Mb/MB afaik)
Even gebeld met de UPC. Ik krijg zo snel mogelijk een nieuw modem thuisgebracht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef FredvZ het volgende:
TS, check je post ff, ze hebben bij UPC nu een aanbieding om over te stappen naar 6Mbps internet met telefonie voor 29,95 per maand.
Telefoonlijn met UPC/Chello ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef FredvZ het volgende:
Kabeltelefonie. Kan ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef F0sSiL het volgende:
[..]
Telefoonlijn met UPC/Chello ?
Het is toch kabel ?
Volgens mij is het in telecom land tegenwoordig normaal dat je je abbo kunt 'upgraden' naar iets sneller+beters en ook nog goedkoper. Dat je gratis kunt bellen naar alle vaste nummers is wellicht ter compensatie van de lagere snelheid. Voor dezelfde prijs heb je bij ADSL providers 20mbit en 'normaal' bellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef Skic. het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Ik betaal zo dus een paar euro minder, mijn internetsnelheid is verdubbeld, en ik kan 24 uur per dag gratis bellen naar vaste telefoonnummers in Nederland.
Waarom ..
Om teleurstellingen te voorkomen: nog maar een keer voor iedereen die het nog niet weet:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Voor dezelfde prijs heb je bij ADSL providers 20mbit en 'normaal' bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |