Ja, dat vind ik ook lekker ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Geef mij maar gewoon vla met hagelslag of vlokken
Ja die vond ik te gemakkelijk.quote:
Ik vind die vanille-yoghurt met witte en bruine chocoladeballetjes, met daarin ook nog dat 'crispy-gebeuren' lekkerderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Mijn favoriete toetje komt van de Lidl (ik weet het, pauperwinkel, maar ze hebben er lekkere toetjes). Het ziet er zo uit:
[afbeelding]
Nu is dit toetje niet direct klaar. Je moet verschillende dingen doen voordat je kunt smullen.
Ten eerste moet je het toetje openmaken. Dat ziet er zo uit:
[afbeelding]
Zodra het toetje open is zie je de heerlijke bananenyoghurt in het grote bakje en de chocolodaflakes in het kleine bakje. Het is nu de bedoeling om deze twee ingredienten te mengen. Dat gaat als volgt:
[afbeelding]
Daarna is het zaak om de ingredienten goed door elkaar te roeren, als volgt:
[afbeelding]
Nu is het toetje klaar en is het smullen geblazen! Eet smakelijk!
Ja, die zijn lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:56 schreef Nielsch het volgende:
Mijn favoriete toetje komt van de Lidl (ik weet het, pauperwinkel, maar ze hebben er lekkere toetjes). Het ziet er zo uit:
[afbeelding]
Ik vond het naar Bastogne koeken smaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Greys het volgende:
Met grote stip op nummer 1 tegenwoordig in huize Greys:
Hertog ijs, smaak 'Stroopwafel festijn'![]()
Smaakt echt naar stroopwafel en met heerlijke stukjes koek.
Zo'n soort toetje heeft de AH ook! Alleen dan is het van die dikke Griekse yoghurt, met honing en walnootstukjes die je er doorheen moet roeren. Echt heerlijkquote:
mij ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef MUUS het volgende:
Baklava!!!!
Daar kan je me zo dolgelukkig mee maken.
Nu je het zegt!!!! Maar wel heerlijk hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vond het naar Bastogne koeken smaken..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef MUUS het volgende:
Baklava!!!!
Daar kan je me zo dolgelukkig mee maken.
Definitly!quote:
dat vind ik echt zo vies hequote:
Die zijn ook lekker ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind die vanille-yoghurt met witte en bruine chocoladeballetjes, met daarin ook nog dat 'crispy-gebeuren' lekkerder.
volgens mij haal je bier en ijs door elkaarquote:
op de een of andere manier zie ik de combi balsamico en aarbei niet echt zitten, of ligt dat aan mij ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef Luuksor het volgende:
Heb nu twee heerlijke toetjes in de koelkast staan (probeer indruk te maken op iemand)..
Laagje aarbeien gemarineerd in balsamico azijn, laag versgeklopte slagroom met amaretto, laag ananas, laag room, laag aarbeien, laag room, toppen met een aardbei en chocorasp..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |