Ja, dat wist ik wel. Mijn dochter is er dol op, die eet het als chips, niet voor te stellen, maar waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Nori zijn de velletjes gedroogde wier waarin de ingrediënten van sushi gewikkeld worden...
Nee, het is veel simpeler.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Aha, daar heb ik je, is het een Sushi-Nori rol?
schijt, ik vond ze er al zo rommelig uitzien. Ik dacht nog, 'vast niet met zo'n matje gemaakt'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Het ging om zgn. handrolls.
De meeste sushi wordt gemaakt met behulp van een sushi-matje of door een blokje rijst te vormen.
Deze sushi's worden geheel met de hand gemaakt, vandaar handrolls.
Hoe noemt men deze handeling in het land der Sushi?
[afbeelding]
Jeejquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Yurithemaster +1
bijnaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef SaskiaR het volgende:
national transport safety board
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
transportation
Welk woord gaat het om, welke taal is het en wat betekent het?quote:is an exclamation used as an interjection to celebrate a discovery. It is most famously attributed to Archimedes; he reportedly uttered the word when, while bathing, he suddenly understood that the volume of an irregular object could be calculated by finding the volume of water displaced when the object was submerged in water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |