Klinkt mooi, maar dat is niet het gezochte woord dat in de drukkerswereld hiervoor gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef PhysicsRules het volgende:
rasterinterferentie
ik kan je exact uitleggen hoe dit komt. Maar de naam?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt mooi, maar dat is niet het gezochte woord dat in de drukkerswereld hiervoor gebruikt wordt.
Het heeft wel met rastervervorming te maken...
Ongeveer op dezelfde hoogte...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef C21H23NO5 het volgende:
het zijn bunkers he? dan zeg ik texel
Dat komt als deze vraag klaar is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vorige vraag
Keur ik goed, het zijn de verdedigingswerken in Kornwerderzand op de Afsluitdijk (zie de 2 noordelijke stipjes op de afbeelding hieronder).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Afsluitdijk
Kijk, en zo simpel is dat dan gewoon. Madmaster +1quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Bedoel je ééntonner, zoals ze in het leger genoemd worden?
quote:[b]Op dinsdag 10 juli 2007 13:10
En het rastereffect dat optreedt als je een gedrukte (=reeds gerasterd) afbeelding opnieuw scant (opnieuw rasteren) heet 'moiré'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |