Sterker nog: hij zei tegen Nadia dat zij een opmerking moest maken als Lieke weg liep.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:50 schreef BuffyJan het volgende:
Dennix wil de boel gaan opstoken door ruzie ruzie gaan roepen als L&H ruzie hebben. Waarom hield ie net zn bek en zn handen in zn zakken dan. Bah wat een hond is t toch.
Huub en Lieke en dat keer 1000
![]()
![]()
![]()
Amanda ritselt met haar postquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef Sev het volgende:
Oh, nix gaat weer op de ik-zal-even-uitleggen-hoe-je-het-spel-moet-spelen tour
ik zat ook met verbazing te luisteren..... die jongen spoort echt niet... hij loopt zelf met zijn handen in zijn zakken en spoort nada aan om huub en brian te verleiden..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
Is die nix een pooier ofzo? Eerst iets met Huub en nu weer met Brian... wat een bekrompen geest heeft die gast..
Schatje toch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft nogal de mond vol van lelijk dit en dat. Ik zou haar iedere dag pakken op die mislukte buik van haar.
Reken er maar niet op dat Huub of Lieke elkaar laten vallen. Die hebben al veel ergere ruzies doorstaan. Ze zijn beide enorm eigenwijs en dan botst dat wel eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieke is er dan de eerste ontslagronde uit, want iedereen kotst op haar in het huis en het duurt niet lang meer voordat Huub dat ook doet.
Die tieten zijn nog veel erger.... om nog maar te zwijgen over het ontbreken van vrouwelijke heupen en kont.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft nogal de mond vol van lelijk dit en dat. Ik zou haar iedere dag pakken op die mislukte buik van haar.
Misschien heeft ze een mooi karakterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tieten zijn nog veel erger.... om nog maar te zwijgen over het ontbreken van vrouwelijke heupen en kont.
Ja, dat zou heel tof zijn, als hij dat doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef wolferl het volgende:
Huub kan nu Nadia met 1 opmerking weg krijgen.
Als hij zegt dat zij de Marokkaanse gemeenschap in een kwaad dag licht zet, o dan heb je der.
Dan gaan die Marokkanen, helemaal gek worden.
Nadia valt niet zo in de smaak bij jou, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tieten zijn nog veel erger.... om nog maar te zwijgen over het ontbreken van vrouwelijke heupen en kont.
Volgens mij vindt Nadia zichzelf (haar lichaam) geweldig trouwens. Ze pronkt er wel mee iig.
Integendeel.. Ze komt echt suuuuperonzeker op mij over... (Al moet ik zeggen dat ze 't leuk doet.)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Nadia zichzelf (haar lichaam) geweldig trouwens. Ze pronkt er wel mee iig.
Jaap zou eens moeten weten hoe Denniks en Nadia over hem denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef cobain94 het volgende:
Jaap zweet nu peentjes volgens nadia..want hij heeft niemand hier..
eenschquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Huub of Lieke elkaar laten vallen. Die hebben al veel ergere ruzies doorstaan. Ze zijn beide enorm eigenwijs en dan botst dat wel eens.
Huub, lees je mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef wolferl het volgende:
Als hij zegt dat zij de Marokkaanse gemeenschap in een kwaad dag licht zet, o dan heb je der.
Ah, daar hebben we de tieten en kont van Nadia weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Respect dat je dat mens kunt aanhorenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia: Lieke moet gewoon opzouten...
Ze heeft idd geen enkele vorm in die hobbezak van haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat wordt trouwens tijd, Natasia grijp je kansquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze heeft idd geen enkele vorm in die hobbezak van haar.
En die hangtieten als iemand die in huis ziet is ze kansloos en wordt ze daarop hard aangepakt
Had weinig met uitkiezen te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia is veruit de mooiste vrouw in de kooi maar jammer dat ze Dennis, de klojo, uitkiest voor de rest van het spel....
Aan wie doet me dat denken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Sterker nog: hij zei tegen Nadia dat zij een opmerking moest maken als Lieke weg liep.
Zelf doen, ho maar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de tieten en kont van Nadia weer.![]()
je bent echt een walgelijk ventjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef wolferl het volgende:
Ja, met d'r lelijke tieten en kont.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Respect dat je dat mens kunt aanhorenZe gaat bij mij kans maken om nog lager te scoren dan Amanda.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:13 schreef neehe het volgende:
Nadia is een Backup Kut hoer
weet je het zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige wat je zoekt in een vrouw...![]()
Alles beter dan het verruineerde stemmetje van Amanda....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Respect dat je dat mens kunt aanhorenZe gaat bij mij kans maken om nog lager te scoren dan Amanda.
Dat is dan weer niet van invloed.... Maar blijf je het zeggen? Je kunt er niet zo goed tegen hè , als Nadia wordt afgekraakt.quote:
Als je Nadia tijdens het uitkleden van achteren ziet denk je meteen dat het een kerel is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Toen heb ik t geluid op mute gezetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Sterker nog: hij zei tegen Nadia dat zij een opmerking moest maken als Lieke weg liep.
Zelf doen, ho maar.
Alles behalve inderdaad. Wat een verschrikkelijk mens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Nadia valt niet zo in de smaak bij jou, geloof ik.![]()
Dan hoop ik dat zijn hersencellen overvol zijn geraakt, en hij het woordje sowieso vergeten isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef cobain94 het volgende:
Dennix heeft het woord stumperd ontdekt...
je ziet het verkeerd; dat dienstbare zit gewoon in haar; mevrouw de luchtbediende.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ze geeft aan anderen gewoon toe dat ze helemaal geen klik heeft met Dennis, maar ze doet wel seksuele spelletjes met hem. En dan anderen verwijten maken
Mooi zo welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Hoi , ook nieuw hier en heb een schijt hekel aan Nadia en Dennis.
Net zo walgelijk als Nadia en Denniks?quote:
Nou, ik heb me al een paar keer vergist. Dan dacht ik: hee, heeft Lieke d'r haar geverfd?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je Nadia tijdens het aankleden van achteren ziet denk je meteen dat het een kerel is.
Goed zo! Welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Welkom, join the klup!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Net als gisteren: Join the club!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
vervelend die Huubfobie... hebben wel meer bewoners last van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef patist het volgende:
Nix is wel errug huub huub huub huub huub huub he?
Me to !!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Dan rot ze maar op... Dat weet je toch als je die bagger aangaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Net zo walgelijk als Nadia en Denniks?
Sorry ik vind als je Nadia of een andere bewoner kan weg terroriseren op de zwakste plek moet je dat doen.
Kijk het punt is wel dat haar familie er ook last van gaat krijgen.
En daar ben ik wel tegen, familie moet je met rust laten.
Hoi en welkom. Ik heb een hekel aan Brian en Natasia en Dennis en iets minder ook aan Amanda en Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Wekom in het warme bad dat COS heet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Mooiequote:
Welke vliegtuigmaatschappij is dat waar je bevredigd word tijdens de vlucht?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef 2live het volgende:
[..]
je ziet het verkeerd; dat dienstbare zit gewoon in haar; mevrouw de luchtbediende.![]()
Lieke heeft dus wél een lekker kontje en echte vrouwelijke heupenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ik heb me al een paar keer vergist. Dan dacht ik: hee, heeft Lieke d'r haar geverfd?![]()
Maar Palma is nu wegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Eigelijk moeten we niks meer over die niksnut typen.
Net wat Natas zegt als ze steeds over je schrijven blijf je interessant.
Heeft de kooi redactie ook gezegd over Palma.
Probeer jij nu al die Cossen lang op goed geluk een limerick te produceren?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:07 schreef rooie3 het volgende:
Baal er gewoon van dat alles altijd anti Huub is.
Jaap en Huub dat zou ik gewoon graag willen.
Huub is te driftig om Dennis aan te kunnen.
Want Brian gaat dan ook meedoen en Jaap ook.
Dan is Huub zo weg.
Maar het gebeurd nu wel.mede vw de reacties.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Net zo walgelijk als Nadia en Denniks?
Sorry ik vind als je Nadia of een andere bewoner kan weg terroriseren op de zwakste plek moet je dat doen.
Kijk het punt is wel dat haar familie er ook last van gaat krijgen.
En daar ben ik wel tegen, familie moet je met rust laten.
Stream 1: Amanda onder de douchequote:
Hoi, welkom, ik heb m'n man en zoon toen ze weggingen dit gewenst "Dag Kindjes van God, doe voorzichtigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Thnxquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stream 1: Amanda onder de douche
Stream 2: Bed (leeg)
Stream 3 en 4: Dennis en Nix in de tuin
dat scheelt weer![]()
Als er vrijwillig iemand vertrekt komt er een nieuwe? natas die naar Su wil eventueel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Hoe komen Nadia en Dennis er bij dat er nog een bewoner komt?
ipv Natasja...... wordt ook door Huub, Jaap en Natasja gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Kijk teveel naar Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Probeer jij nu al die Cossen lang op goed geluk een limerick te produceren?
Niet alleen Nadia en Dennis, Huub, Lieke, Brian, Amanda en Jaap hadden het er ook al over!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Klasse update.quote:
Ze denken dat er een vervanger voor Natasia komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
Ik geloof er nix van dat Natasia vertrekt, en al helemaal niet voor 23 septemberquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze denken dat er een vervanger voor Natasia komt.
Hangt ook een beetje van oma afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van dat Natasia vertrekt, en al helemaal niet voor 23 september![]()
Momenteel krijg ik de indruk dat ze het liefst van 2 walletjes zou willen eten: naar huis als het haar uitkomt, en terugkomen als ze alles daar weer onder controle heeft. Ik schat ook in dat ze best zou kunnen blijven als ze tegen die tijd het idee heeft dat thuis alles goed loopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van dat Natasia vertrekt, en al helemaal niet voor 23 september![]()
Ja ik vind het sneu voor die familie, oprecht. Je kan me posts van vanmorgen teruglezen toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:19 schreef maril het volgende:
[..]
Maar het gebeurd nu wel.mede vw de reacties.
strak plan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
Huub wil Nadia en Dennis laten weten dat hij 3 jaar jeugd TBS heeft gehad!
En gewoon volhouden jongens! - Huub
Vanmiddag tegen Wilgo zei ze nadrukkelijk dat ze momenteel niet weg KONquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:16 schreef Barr het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Huub verkeerde info voor "waar" wil laten doorgaan bij Nada en Nix.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:26 schreef Desii het volgende:
[..]
strak plan.... jammer dat de rest meestal zijn mond niet houdt.
Nix had het er net over tegen Nada... dat tie het belachelijk vond dat Huub zo stoer zat te vertellen daarover.. en dat Huub echt een stumperd was..
Dat zegt ze op 08-08-08 ook nogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanmiddag tegen Wilgo zei ze nadrukkelijk dat ze momenteel niet weg KONal zou ze dat willen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef Marrije het volgende:
Nadia zit tussen Amanda en Brian in. Amanda lucht haar hart telkens bij Brian, slim, zo komt Nadia stap voor stap dichterbij Brian.
Dit gevoel bekruipt mij ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Momenteel heb ik zo'n grote hekel aan Dniks dat ik Brain zelfs minder erg begin te vinden! Ik zie Huub liever samen met Brain bonden dan met Dniks.(ik schaam me dood)
Is dit misschien de bedoeling van de programmamakers er een nog grotere klootzak inzetten om Brain goed uit de verf te laten komen...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef Marrije het volgende:
Nadia zit tussen Amanda en Brian in. Amanda lucht haar hart telkens bij Nadia, slim, zo komt Nadia stap voor stap dichterbij Brian.
Weet jij al wat er werkelijk gebeurt is bij haar moeder met 'dat Marokkanen gebeuren' ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja ik vind het sneu voor die familie, oprecht. Je kan me posts van vanmorgen teruglezen toen ik het hoorde.
Maar dit moet je weten als Nadia zijnde, je bent half Marokkaans en je weet dat die vrij agressief kunnen zijn als vrouwen van hun gemeenschap niet doen zoals zij verwachten moet je dat kunnen inzien. Ze denkt werkelijk dat ze in een 7 sterren hotel zit. Maar ze vergeet dat dit DGK is, en dat ze alles zullen doen om Nadia gek te maken. Ze heeft nu al teveel van der zwakke kant laten zien, dat ze onzeker is over der buik, en dat eetstoornis heeft en niet kan poepen. En nu ook dat Marokkanen gebeuren erbij. Ik zeg voer voor de bewoners.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:10 schreef demins het volgende:
[..]
Nadia valt niet zo in de smaak bij jou, geloof ik.![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaat! JIJ!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Momenteel heb ik zo'n grote hekel aan Dniks dat ik Brain zelfs minder erg begin te vinden! Ik zie Huub liever samen met Brain bonden dan met Dniks.(ik schaam me dood)
Is dit misschien de bedoeling van de programmamakers er een nog grotere klootzak inzetten om Brain goed uit de verf te laten komen...
Ik vind het heel dom van Dennix om daar in te trappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Huub verkeerde info voor "waar" wil laten doorgaan bij Nada en Nix.
Dat kan alleen maar niet als het programma voor die datum gestaakt wordt....quote:
hier nog één.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Brian houdt van strak en nauw!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:33 schreef schatje het volgende:
Nadia maakt met die flubberbuik van d'r geen kans bij Brian.
Yep, vind Brian ook wel een heeeell klein beetje ok worden. Dan moet hij wel Dellie dumpen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Brian is anaal-ridder, dan zie je de buik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:33 schreef schatje het volgende:
Lieke dissen is zoooo Mei 2007quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:31 schreef carpediem23 het volgende:
Aan Dennix had ik al een vet hekel, en Nadia gaat nu ook die kant op! Want een irritant kind; onzeker, lieke dissen, met Dellie optrekken ect. Wat een saai stelletje is dat!
Is het echt zo erg, met die buik?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:33 schreef schatje het volgende:
Zou leuke gedachte zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Mee eens, bijv. op de momenten hij afstand neemt van Amanda is ie soms best te pruimen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:34 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Yep, vind Brian ook wel een heeeell klein beetje ok worden. Dan moet hij wel Dellie dumpen!
Ridder in de orde van de Bruine Sterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian is anaal-ridder, dan zie je de buik niet
Helaas is Jaap onbetrouwbaar. Ook als Huub Lieke laat vallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zou leuke gedachte zijn.
Maar Brian gaat nooit met Huub pacten.
Daarvoor zit die haat te diep.
Ik zie liever dat Jaap zich definitief bij Huub aansluit en zo iedereen weg terroriseren.
Lieke ook dumpen, leuk meisje maar totaal geen inzicht. Jaap en Huub kunnen samen iedereen gek krijgen.
En dan in de finale zal blijken wie de sterkste is Huub of Jaap.
Dit is dan de snelste, leukste en effectiefste plan.
Wat moet je nou met Denniks, die loopt te trutten, aan zijn haar en wenkbrauwen.
Loopt elke seconde te zeiken over Huub dit Huub dat. Maar er komt alleen maar lucht uit, net als zijn lul.
Nadia heeft in 1 week TEveel voer gegeven aan Huub en Jaap, is ook zo weg.
Die gozer heeft het lang geleden bij mij verbruidt, die ga ik van ze lang zal ze leven niet meer o.k. vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:34 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Yep, vind Brian ook wel een heeeell klein beetje ok worden. Dan moet hij wel Dellie dumpen!
Ja, vooral als hij naar beneden spurt om in een viezig boekje een illegaal verkregen adres op te zoeken zodat hij dat voor heel Nederland kan omroepen uit wraak over een stemminkjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Mee eens, bijv. op de momenten hij afstand neemt van Amanda is ie soms best te pruimen.Dan denk ik van goh, je hebt toch wel wat in je.
Ik vind je echt zo'n schatje, ondanks dat ik het nu totaal niet met je eens ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
Brian ziet er lekker uit ( zn kleren dan)
Op 26 juli komen er nadere mededelingen betreffende de overgang van 10 naar RTL.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar niet als het programma voor die datum gestaakt wordt....
Maar als het programma dan nog loopt zit Natasia daar ook nog te roepen dat ze nog niet naar huis kan
Lijkt wel het Talpa Logoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:38 schreef patist het volgende:
Dit vond ik op Google Earth:
De Gouden Kooi?
[afbeelding]
zie ook dit topic
Militaire basis Soest ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:38 schreef patist het volgende:
Dit vond ik op Google Earth:
De Gouden Kooi?
[afbeelding]
zie ook dit topic
Ik meen het echt Lobascaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind je echt zo'n schatje, ondanks dat ik het nu totaal niet met je eens ben.
Geen van die gasten ziet er in mijn ogen leuk uit.
Amanda dumpen, zou hem beter staan!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Mee eens, bijv. op de momenten hij afstand neemt van Amanda is ie soms best te pruimen.Dan denk ik van goh, je hebt toch wel wat in je.
Noem nog een paar van dat soort dingen op alsjeblieft. Ik heb het echt ff nodig. Om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vooral als hij naar beneden spurt om in een viezig boekje een illegaal verkregen adres op te zoeken zodat hij dat voor heel Nederland kan omroepen uit wraak over een stemminkje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |