Sterker nog: hij zei tegen Nadia dat zij een opmerking moest maken als Lieke weg liep.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:50 schreef BuffyJan het volgende:
Dennix wil de boel gaan opstoken door ruzie ruzie gaan roepen als L&H ruzie hebben. Waarom hield ie net zn bek en zn handen in zn zakken dan. Bah wat een hond is t toch.
Huub en Lieke en dat keer 1000
![]()
![]()
![]()
Amanda ritselt met haar postquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef Sev het volgende:
Oh, nix gaat weer op de ik-zal-even-uitleggen-hoe-je-het-spel-moet-spelen tour
ik zat ook met verbazing te luisteren..... die jongen spoort echt niet... hij loopt zelf met zijn handen in zijn zakken en spoort nada aan om huub en brian te verleiden..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
Is die nix een pooier ofzo? Eerst iets met Huub en nu weer met Brian... wat een bekrompen geest heeft die gast..
Schatje toch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft nogal de mond vol van lelijk dit en dat. Ik zou haar iedere dag pakken op die mislukte buik van haar.
Reken er maar niet op dat Huub of Lieke elkaar laten vallen. Die hebben al veel ergere ruzies doorstaan. Ze zijn beide enorm eigenwijs en dan botst dat wel eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieke is er dan de eerste ontslagronde uit, want iedereen kotst op haar in het huis en het duurt niet lang meer voordat Huub dat ook doet.
Die tieten zijn nog veel erger.... om nog maar te zwijgen over het ontbreken van vrouwelijke heupen en kont.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:05 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft nogal de mond vol van lelijk dit en dat. Ik zou haar iedere dag pakken op die mislukte buik van haar.
Misschien heeft ze een mooi karakterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tieten zijn nog veel erger.... om nog maar te zwijgen over het ontbreken van vrouwelijke heupen en kont.
Ja, dat zou heel tof zijn, als hij dat doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef wolferl het volgende:
Huub kan nu Nadia met 1 opmerking weg krijgen.
Als hij zegt dat zij de Marokkaanse gemeenschap in een kwaad dag licht zet, o dan heb je der.
Dan gaan die Marokkanen, helemaal gek worden.
Nadia valt niet zo in de smaak bij jou, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tieten zijn nog veel erger.... om nog maar te zwijgen over het ontbreken van vrouwelijke heupen en kont.
Volgens mij vindt Nadia zichzelf (haar lichaam) geweldig trouwens. Ze pronkt er wel mee iig.
Integendeel.. Ze komt echt suuuuperonzeker op mij over... (Al moet ik zeggen dat ze 't leuk doet.)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Nadia zichzelf (haar lichaam) geweldig trouwens. Ze pronkt er wel mee iig.
Jaap zou eens moeten weten hoe Denniks en Nadia over hem denken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef cobain94 het volgende:
Jaap zweet nu peentjes volgens nadia..want hij heeft niemand hier..
eenschquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat Huub of Lieke elkaar laten vallen. Die hebben al veel ergere ruzies doorstaan. Ze zijn beide enorm eigenwijs en dan botst dat wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |