Wij hebben een op maat gemaakte schuifkast, inbouw door de hele kamer die we daarvoor hebben gereserveerd. Echt veel cooler dan een nieuwe pc, want we hebben een macbook gekochtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja, of zo duur als het dinnetje wil....
Ik koop liever een nieuwe pc, dan een op maat gemaakt schuifdeur kast...
Nachtkastjes vragen voor m'n verjaardag is nogal raar. IMO.quote:
Erotische spullen ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nachtkastjes vragen voor m'n verjaardag is nogal raar. IMO.
Al jaren verslaafd aan dat soort spellenquote:
Het is wel mooi enzo, maar toch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een op maat gemaakte schuifkast, inbouw door de hele kamer die we daarvoor hebben gereserveerd. Echt veel cooler dan een nieuwe pc, want we hebben een macbook gekocht
Lang leve compromisquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is wel mooi enzo, maar toch.
Overgehaald btw, dus we kopen hem toch. Als een echte "deal" alleen als ik de Samsung 22" 226BW mocht kopen. Die heb ik inmiddels.
Ach, als je het nodig hebt, why not?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nachtkastjes vragen voor m'n verjaardag is nogal raar. IMO.
Hangt er vanaf aan wie ze die vraagtquote:
Sneeuw is leuk, maar niet in deze tijd van het jaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik wil ook sneeuw
Eerste sneeuw in 90 jaar in Buenos Aires
quote:
Volgens mij ook...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat dat vorige week was en dat ie afgelopen weekend zesde werd?![]()
Overdrijven is ook een vak...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik wil ook sneeuw
Eerste sneeuw in 90 89 jaar in Buenos Aires
Tja, wel humor op zich als je daar woont en nog nooit sneeuw gezien hebt...quote:
Nouja, niet echt. Het lijkt meer op lente, met regen, soms onweer en een redelijke temperatuur.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Het is overduidelijk zomer hier.
Machine Head. Klinkt niet echt als iets dat ik zou kunnen waarderen in de morgen.quote:
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Machine Head. Klinkt niet echt als iets dat ik zou kunnen waarderen in de morgen.
Of in de avond...
Hehehe, nee niet mijn ding. Helemaal niet op de vroege ochtend. En dan al helemaaaaal niet met het volume op 10.quote:
Ah ok. Begrijp ik het weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik doelde op zomer alsin.. rustig qua werk.
Ik was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Ah ok. Begrijp ik het weer.
Met het broeikaseffect zou het toch warmer worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Ik wil ook sneeuw
Eerste sneeuw in 90 jaar in Buenos Aires
Succes.quote:
Nee, het klimaat raakt helemaal verward.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met het broeikaseffect zou het toch warmer worden?![]()
Mooi, hoef ik niet te emigreren. Moeten we wel ff de grenzen dicht timmeren. Nu komen ze uit Afrika hierheen voor werk, maar straks ook nog vanwege het weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Nee, het klimaat raakt helemaal verward.
Het hoort warm te zijn bij de evenaar en koud bij de polen.
Nu is het haast andersom.
Global warming..
Buenos Aires ligt niet bepaald op de evenaar...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Succes..
[..]
Nee, het klimaat raakt helemaal verward.
Het hoort warm te zijn bij de evenaar en koud bij de polen.
Nu is het haast andersom.
Global warming..
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. wel aardig in de buurt. Toch?
Wat een tóf plaatje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
BA ligt ongeveer 3,5 horizontale lijnen onder de evenaar!![]()
Google is your best friend in deze...quote:
Graag gedaan!quote:
Hehe, ja. Maar, voor het weer komen ze hier nu ook niet... Dus of het wat uitmaakt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik niet te emigreren. Moeten we wel ff de grenzen dicht timmeren. Nu komen ze uit Afrika hierheen voor werk, maar straks ook nog vanwege het weer.![]()
Koffie?quote:
Hmm, dat wist ik niet... Thanks for the info!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Idd. Helemaal mee eensch.quote:
Dat ook dus...quote:
Een stuk dichterbij dan wijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is zeker waar. Merk je ook aan het weer hè.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een stuk dichterbij dan wij![]()
Ik heb liever m'n bed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie?
quote:
Ik ook.quote:
Cappuccino en chocoladetaart would do.quote:
Chocolade taartquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cappuccino en chocoladetaart would do.
OMG! You EVIL EVIL WOMAN!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Of brownies.
Bruine meisjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Of brownies.
My signature says it all.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef Jo0Lz het volgende:
OMG! You EVIL EVIL WOMAN!
Nu moet ik straks weer 1 van die dingen halen.
Witam!quote:
yeahquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog steeds gestopt met roken Shift?
quote:
Idd. Maarja is was weer verblind door je lieve voorkomen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Pools!
Volhouden. Dit is slechts een paar weken, daarna voel je je beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef shifto het volgende:
yeah
Maar, maar.. ik bén ook heel liefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Idd. Maarja is was weer verblind door je lieve voorkomen.
mja ik heb nieuwe werkplek en ik heb er geen zin in... ook vandaag geen zin in werk pffffquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volhouden. Dit is slechts een paar weken, daarna voel je je beter.
Want?quote:
Komt dat gevoel nog goed denk je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef shifto het volgende:
mja ik heb nieuwe werkplek en ik heb er geen zin in... ook vandaag geen zin in werk pffff
Maaltijd. Mosterd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
Want?
Hoop het binnenkort ook waar te maken. Vanaf volgende weekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volhouden. Dit is slechts een paar weken, daarna voel je je beter.
Ja, ik kijk wel uit, straks raak ik weer verblind.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar, maar.. ik bén ook heel lief. Heus
.
One of them days.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef shifto het volgende:
[..]
mja ik heb nieuwe werkplek en ik heb er geen zin in... ook vandaag geen zin in werk pffff
Patentquote:
dus moet je je omgeving aanpassen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef shifto het volgende:
Idd, mss word het een hele leuke werkplek, maar het is er zo grijs en ik ben zo jong en dynamisch
Ojéé.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef shifto het volgende:
Idd, mss word het een hele leuke werkplek, maar het is er zo grijs en ik ben zo jong en dynamisch
goed idee, iemand naked posters voor mij voor in kantoor?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dus moet je je omgeving aanpassen!
Posters! Frutsels! Spulletjes!
Rommel!
Frutsel op je werkplekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
dus moet je je omgeving aanpassen!
Posters! Frutsels! Spulletjes!
Rommel!
Voor de online steun kun je hier wel terecht hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoop het binnenkort ook waar te maken. Vanaf volgende week.
Vind roken ook niet meer lekker meestal. Alleen s'ochtends, dan kàn ik het niet laten een sigaret op te steken.
Hallo, Mijn naam is michel en ik ben gestopt met rokenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de online steun kun je hier wel terecht hoor.
hoi michelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hallo, Mijn naam is michel en ik ben gestopt met roken
iederreen: HALLOW MICHEL!!
ik: het is heel moeilijk etc..
iederreen: *kijkt heel geboeid*
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hallo, Mijn naam is michel en ik ben gestopt met roken
iederreen: HALLOW MICHEL!!
ik: het is heel moeilijk etc..
iederreen: *kijkt heel geboeid*