quote:
zeik dan niet..quote:
Ik persoonlijk zou toch 10x liever barely legal Thaise hoertjes neuken dan Erykah Baduquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef Malle_beer het volgende:
Geil wijf, daar zou ik wel m'n vakantie voor afzeggen.
of toch niet?
Wel even checken op ziektes, hé?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou toch 10x liever barely legal Thaise hoertjes neuken dan Erykah Badu
Zou Erykah Badu wél gegarandeerd SOA-vrij zijn dan?quote:
Het is en blijft een neger, dus ik denk van niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zou Erykah Badu wél gegarandeerd SOA-vrij zijn dan?![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Het is en blijft een neger, dus ik denk van niet.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Het is en blijft een neger, dus ik denk van niet.![]()
Ja! Ik dacht ook dat het om dat "You better call Tyrone" zou gaan. Met dat irritante gejuich tussendoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef hamkaastosti het volgende:
waarom zou je daar in hemelsnaam heen willen
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht ook dat het om dat "You better call Tyrone" zou gaan. Met dat irritante gejuich tussendoor.
Wât een kütnummer is dat zegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht ook dat het om dat "You better call Tyrone" zou gaan. Met dat irritante gejuich tussendoor.
kweetniet... bel tyrone eens. die weet het vast wel. maar wel met je eigen telefoonquote:
Leeft Tyrone nogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
kweetniet... bel tyrone eens. die weet het vast wel. maar wel met je eigen telefoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |