Je verwacht toch niet dat ik naar een YouTube filmpje ga kijken, dat in een topic wordt gepost waarin de helft van de users geen bestaande taal kunnen spreken?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Inschrijven_valt_n... het volgende:
Het ging toch over bier?
[afbeelding]
Maar wodka/vodka is ook wel lekker
Cultuurbarbaar. Mario Del Monaco is geniaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik naar een YouTube filmpje ga kijken, dat in een topic wordt gepost waarin de helft van de users geen bestaande taal kunnen spreken?
KANKERJOOD.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik mis r4cksson.
Tum0r in je hum0r!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef Chriz2k het volgende:
KANKERJOOD.
Ik zag C. onlangs nog posten.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik mis r4cksson.
Ik moet toch over een paar minuten gaan slapen om morgen weer goed slaafs te gaan werken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er geen avondwinkel met nieuw bier in de buurt, Q?
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:20 schreef borisbanaan het volgende:
Skic, je topic is een negertopic geworden [afbeelding]
Haha! Burger! Charlatan! Volger van het grootkapitaal! Leaserijder!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef Q. het volgende:
Ik moet toch over een paar minuten gaan slapen om morgen weer goed slaafs te gaan werken.
Ketel -> Pot -> Zwart.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haha! Burger! Charlatan! Volger van het grootkapitaal! Leaserijder!
Zelfs een lease-auto is mij niet gegund, ik moet het doen met een OV-trajectkaart.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haha! Burger! Charlatan! Volger van het grootkapitaal! Leaserijder!
Scheld je mij nu uit voor neger, vuyghe hippie?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:29 schreef Mingus het volgende:
Ketel -> Pot -> Zwart.
Ben je er trots op dat je denkt als een werkslaaf?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
GMTA, Q.
Zulke dingen zijn de lichtpuntjes in mijn huidige leven, C2k.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ben je er trots op dat je denkt als een werkslaaf?
Ik voel de pijn door mijn beeldscherm heen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn de lichtpuntjes in mijn huidige leven, C2k.
Je liegt!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel de pijn door mijn beeldscherm heen.
Heb jij lichtpuntjes in je leven? Waar kan je die halen? Dat wil ik ook!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn de lichtpuntjes in mijn huidige leven, C2k.
Bij [voornoemde avondwinkel].quote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef Q. het volgende:
Heb jij lichtpuntjes in je leven? Waar kan je die halen? Dat wil ik ook!
Lier, lier, Hemaonderbroek on fire!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
Echte vrienden liegen niet tegen elkaar.
Onmogelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 22:39 schreef Q. het volgende:
In mijn leven heb ik alleen maar bier, maar dat heb ik al in een dusdanig grote hoeveelheid dat dat ook geen highlight meer is.
Taxi / snorder.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef Q. het volgende:
Weet je wel hoe ver die avondwinkel fietsen is? Toch wel minimaal tien minuten hoor..
Liar?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lier, lier, Hemaonderbroek on fire!
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Slowchat verwijderd, ontopic aub.
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Slowchat verwijderd, ontopic aub.
[afbeelding]
Er zit te veel ruis hier.quote:
/quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Shitonya het volgende:
Weinig vrouwelijke bierdrinkers.. kom ik dan van een andere planeet..mm
Ja, Marsquote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Shitonya het volgende:
Weinig vrouwelijke bierdrinkers.. kom ik dan van een andere planeet..mm
Ik kwam zo vorige vrijdag bij de C1000, pakte 5 halve liter baronnen, en had 2.10 in m'n hand want dat kosten ze altijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |