Over koffie gesproken,.................quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Lekkere koffie, Ajax koffie!
Ajax bierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Denk overigens niet dat de Ajax Koffie ervoor gezorgd heeft dat LFC zoveel biedt voor Ryan Babel, Engelsen zijn over het algemeen thee-drinkers. Misschien ook maar de Ajax Thee lanceren?
Nee hoor, Feyenoord heeft gewoon een meerderheidsbelang in de speler en bepaalt dus wat er mee gebeurt. Het enige nadeel is dat een speler minder opbrengt. Aan de andere kant heb je toch aan een speler verdiend als 'ie flopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel van zo'n talentpool bij Feyenoord is wel dat investeerders voor een deel eigenaar zijn van de speler, mocht Feyenoord een bod van 8 miljoen euro voor Royston Drenthe niet accepteren, maar de investeerders willen wél geld zien, dan kan je een probleem krijgen.
Een talentenpool is niets anders dan alvast een geldelijk voorschot nemen van de spelers die je hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor, Feyenoord heeft gewoon een meerderheidsbelang in de speler en bepaalt dus wat er mee gebeurt. Het enige nadeel is dat een speler minder opbrengt. Aan de andere kant heb je toch aan een speler verdiend als 'ie flopt.
Als ze zo zaken gaan wil in de toekomst niemand meer geld investeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor, Feyenoord heeft gewoon een meerderheidsbelang in de speler en bepaalt dus wat er mee gebeurt. Het enige nadeel is dat een speler minder opbrengt. Aan de andere kant heb je toch aan een speler verdiend als 'ie flopt.
Wtf. Jij verveelt je echt daar op je werk, he M0NTANA?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Denk overigens niet dat de Ajax Koffie ervoor gezorgd heeft dat LFC zoveel biedt voor Ryan Babel, Engelsen zijn over het algemeen thee-drinkers. Misschien ook maar de Ajax Thee lanceren?
"Tijdens de wedstrijden zal men pils drinken".quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:44 schreef DouweEgbert het volgende:
Wie heeft thuis Ajax koffie? Ik drink natuurlijk DE. Maar de eerstvolgende wedstrijd toch eens een pak meenemen.
Dus men denkt Mols nog te kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Een talentenpool is niets anders dan alvast een geldelijk voorschot nemen van de spelers die je hebt.
Gewoon dus een noodgreep om aan geld te komen.
Ik denk het wel. De man met het geld bij Liverpool is een Amerikaan en daar drinkt men volop koffie die niet te zuipen is. Die knaap is dolbij dat hij nu eindelijk eens een fatsoenlijk bakkie kreeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
das nog veel te veel..quote:
quote:‘Liverpool verhoogt bod op Babel’
Volgens de BBC is Liverpool bereid om de vraagprijs van twintig miljoen euro voor Ryan Babel op tafel te leggen. Dit zou manager Rafael Benítez aan het betrouwbare Britse medium toe hebben gegeven.
De verliezend finalist van de Champions League zou maandagochtend een bod van veertien miljoen euro gedaan hebben, maar dit werd door technisch directeur Martin van Geel tegengesproken. ”Het enige wat ik over de hoogte van de transfersom wil zeggen, is dat het in ieder geval niet gaat om een bod van veertien miljoen euro. Dan hadden wij het bod namelijk niet serieus genomen."
Babel, die afgelopen zomer een sterk jeugd-EK in eigen land bekroond zag worden met de titel, zou vanuit zijn vakantiebestemming in Suriname al hebben laten weten dat hij open staat voor gesprekken met Liverpool. The Reds mogen echter pas de gesprekken met de 14-voudig international starten zodra er een akkoord is bereikt over de transfersom.
“We kunnen veel geld vragen voor Babel, aangezien hij tot medio 2010 onder contract ligt bij Ajax”, lichtte Van Geel toe. “Toch moeten we er serieus rekening mee houden dat Babel aankomend seizoen ergens anders speelt.” Volgens de BBC zal de overgang woensdag definitief worden beklonken.
Das idd 20 miljoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Grote onzin, dat artikel van The Independent. BBC heeft het over 13,5 miljoen Pond, dus daar ga ik ook maar gewoon van uit. De Engelse pers is overigens lyrisch over Ryan Babel, The Sun noemt hem een "wonderboy" en ook de andere tabloids denken met een nieuwe wereldster te maken te hebben.
Wordt nog leuk als Huntelaar "opeens" nog even een andere club vindt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef pfaf het volgende:
Ik hoop dat ze in ieder geval een goede versterking achter de hand hebben, het wordt zo wel aardig dun gezaaid voorin...
Klopt, maar niet in zoverre dat hij onmisbaar is, ik denk zelfs dat een vervanger veel efficiënter kan zijn. Misschien dat een aanval met Kenneth Perez om KJH heen, met Welsey Sneijder daarachter, wel een succes zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das idd 20 miljoen.
Hoe ongelooflijk KUT ik het ook zou vinden als Babel wegging, 20 miljoen is wel een onwijs hoog bedrag.
Maar ja, vind maar iets.. Je kan zeggen wat je wil over Babel, maar hij was vaak betrokken bij goals etc.
Nu Babel verkocht wordt, durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Huntelaar volgend seizoen nog steeds Ajacied is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als Huntelaar "opeens" nog even een andere club vindt..
Ik ben blij dat je dan wel geloofd wat The Sun heeft te melden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Grote onzin, dat artikel van The Independent. BBC heeft het over 13,5 miljoen Pond, dus daar ga ik ook maar gewoon van uit. De Engelse pers is overigens lyrisch over Ryan Babel, The Sun noemt hem een "wonderboy" en ook de andere tabloids denken met een nieuwe wereldster te maken te hebben.
The sun heeft het niet over bedragen, dat is de BBCquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:11 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dan wel geloofd wat The Sun heeft te melden.![]()
Dat is nog helemaal niet zo'n gekke gedachte. Perez in de Kaka' rol... Maar nog moet er een vervanger komen, als Ajax op alle fronten mee wil strijden, moet het een bredere selectie krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in zoverre dat hij onmisbaar is, ik denk zelfs dat een vervanger veel efficiënter kan zijn. Misschien dat een aanval met Kenneth Perez om KJH heen, met Welsey Sneijder daarachter, wel een succes zou kunnen zijn?
Weet je het verschil tussen betrokken zijn bij goals en zelf scoren?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was Babel vaak betrokken bij goals? Hij heeft het laagste rendement van alle aanvallers
Ik kan me ook maar bar weinig assists van hem herinneren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen betrokken zijn bij goals en zelf scoren?.
Aha, dus jij denkt dat Ajax Huntelaar niet verkoopt als er opeens say 25 miljoen op tafel komtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu Babel verkocht wordt, durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Huntelaar volgend seizoen nog steeds Ajacied is.
Volgens mij kan begrijpt mn boekenkast mij nog beterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me ook maar bar weinig assists van hem herinneren.
Huntelaar heeft zelf al meerdere malen aangegeven sowieso nog 1 jaar in mokum te blijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aha, dus jij denkt dat Ajax Huntelaar niet verkoopt als er opeens say 25 miljoen op tafel komt?
Salarissen van Sneijder en Huntelaar worden dan herzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aha, dus jij denkt dat Ajax Huntelaar niet verkoopt als er opeens say 25 miljoen op tafel komt?
Zoals Ronald de Boer ooit eens mooi zei: "Het zijn altijd de mannen van de doelpunten en de assist die belangrijk worden geacht, terwijl ik vaak de man ben van de assist vóór de assist." Ryan Babel is bij zowat alle aanvallen betrokken, dat drukt zich niet uit in doelpunten of assists, maar maakt hem niet minder belangrijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me ook maar bar weinig assists van hem herinneren.
Babel ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft zelf al meerdere malen aangegeven sowieso nog 1 jaar in mokum te blijven.
Moet eerst HTC een paar goeie bakkies drinken met Perez.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in zoverre dat hij onmisbaar is, ik denk zelfs dat een vervanger veel efficiënter kan zijn. Misschien dat een aanval met Kenneth Perez om KJH heen, met Welsey Sneijder daarachter, wel een succes zou kunnen zijn?
Ach, dan is Stekelenburg ook veel bij goals betrokken geweest, als je het zo zwart wit als jou bekijktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij kan begrijpt mn boekenkast mij nog beter.
Ik denk niet dat Ajax Huntelaar deze zomer nog verkoopt inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zei Babel ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft zelf al meerdere malen aangegeven sowieso nog 1 jaar in mokum te blijven.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals Ronald de Boer ooit eens mooi zei: "Het zijn altijd de mannen van de doelpunten en de assist die belangrijk worden geacht, terwijl ik vaak de man ben van de assist vóór de assist." Ryan Babel is bij zowat alle aanvallen betrokken, dat drukt zich niet uit in doelpunten of assists, maar maakt hem niet minder belangrijk.
Ajax-selectie is inderdaad te smal zo, maar misschien dat Kenneth Perez weer als een volwaardig selectie-lid kan worden gezien, nu Ryan Babel vertrekt? Verder zijn Laurent Delorge en Kennedy Bakircioglü al voor de breedte aangetrokken en verwacht ik sowieso nog wel een vervanger voor de Mul, verder nog een spits en eventueel nog meer versterking in de breedte. Zolang Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar behouden worden, zie ik komend seizoen met vertrouwen tegemoet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zo'n gekke gedachte. Perez in de Kaka' rol... Maar nog moet er een vervanger komen, als Ajax op alle fronten mee wil strijden, moet het een bredere selectie krijgen.
Als Ajax 25 miljoen geboden krijgt, denk ik dat je de aandeelhouders op je dak krijgt als je het niet doet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax Huntelaar deze zomer nog verkoopt inderdaad.
Het was weliswaar zijn broer, maar die heeft toch een van de mooiste "assists" gegeven ooit!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals Ronald de Boer ooit eens mooi zei: "Het zijn altijd de mannen van de doelpunten en de assist die belangrijk worden geacht, terwijl ik vaak de man ben van de assist vóór de assist." Ryan Babel is bij zowat alle aanvallen betrokken, dat drukt zich niet uit in doelpunten of assists, maar maakt hem niet minder belangrijk.
Ok, en nu weer terug naar Ajaxquote:"Duwt Stam van zich af, komt de bal voor...
Oowh, Batistuta net niet, nee niks aan de hand. Frank de Boer had daar goed het oog op.
Nederland gaat in de halve finale komen, ik heb opeens zo;'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen!
Met balbezit voor Frank de Boer, Frank de Boer, speelt de bal, Heel goed naar Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, neemt de bal aan, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp!!!
Dennis Bergkamp!!!
Dennis Bergkamp!!
Dennis Bergkamp!!!
Oooooooooh!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp, die neemt de bal feilloos aan, en die schiet de bal erin!!!
We spelen nog officieel 20 seconde!!
Dennis Bergkamp!!! 2-1!!!!"
We hadden het over de assist voor de assist.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Het was weliswaar zijn broer, maar die heeft toch een van de mooiste "assists" gegeven ooit!
[..]
Ok, en nu weer terug naar Ajax
Dus we moeten de Argentijn dankbaar zijn, die zijn voorzet naar Batistuta gafquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
We hadden het over de assist voor de assist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |