En dan is het de vraag of ie op zijn oude niveau komt na zo'n zware blessure.quote:
Onzin!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef Gelderland het volgende:
http://ajax.punt.nl/?id=380424&r=1
doei doei babel
de bron is Sporttribune.nl.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef Gelderland het volgende:
http://ajax.punt.nl/?id=380424&r=1
doei doei babel
Bron: Voetbalzonequote:Cissé voor twintig miljoen naar Marseille
Geschreven door Robert Smid op maandag, 9 juli om 21:47
Olympique Marseille heeft zich voor de aankomende vijf jaar verzekerd van de diensten van Djibril Cissé. De aanvaller komt over van Liverpool, dat een bedrag van twintig miljoen euro ontving voor de Franse international.
Klik hier!
Cissé speelde sinds medio 2004 voor Liverpool, toen hij van Auxerre voor 22 miljoen euro werd gekocht. De rappe aanvaller (25) heeft echter nooit kunnen overtuigen in Engeland, waardoor hij al gauw op het tweede plan terechtkwam. Na een dubbele beenbreuk tijdens de voorbereiding op het WK 2006 werd Cissé verhuurd aan Olympique Marseille.
Cissé heeft vervolgens de harten van de technische staf van Marseille gestolen, waarna de club bereid was om de hoofdprijs voor de spits te betalen.
Twintig miljoen voor Cissé vind ook wel wat veel moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
Dus liverpool kan nu wel de 20 miljoen overmaken
Ik niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Pritt het volgende:
Alsjeblieft zeg wat zijn een hoop mensen hier hypocriet. Babel heeft dit seizoen zoveel wedstrijden onzichtbaar gespeeld en levensgrote kansen om zeep geholpen waarna iedereen hem liever arm dan rijk was.
Hij is waarschijnlijk in september al weer fit las ik. Dat is wel mooiquote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan is het de vraag of ie op zijn oude niveau komt na zo'n zware blessure.
Waar heb je dat gelezen? Lijkt me onmogelijk eerlijk gezegt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk in september al weer fit las ik. Dat is wel mooi
Herstel Leonardo sneller dan gedachtquote:Op maandag 9 juli 2007 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Lijkt me onmogelijk eerlijk gezegt.
Voordeel is dat je nu veel meer tijd hebt om een vervanger te zoeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef Luco het volgende:
Volgend jaar dan voor 10-15 Miljoen verkopen, ipv nu voor het geld kiezen, zoals destijd met Zlatan!
Dan gaan we hetzelfde spelletje als v Geel spelen... 15 miljoen!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:34 schreef StarGazer het volgende:
Suarez?
Volgens de regels van DAM kan Suarez maar maximaal 5 miljoen opbrengen!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan gaan we hetzelfde spelletje als v Geel spelen... 15 miljoen!
Dan ruilen we Huntelaar inquote:Op maandag 9 juli 2007 22:33 schreef Damzkieee het volgende:
Alves én Huntelaar in de spits lijkt me wat te veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |