Als je zegt da tje kunt lachen om de domheid van Elly a la.. Maar om te zeggen dat ze humor heeftquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weiger naar die 2 luisteren nu, Elly heeft humor.![]()
En dat bevalt haar prima zo te zien prima. Een rol op haar lijf geschreven.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon heel bewust neergezet als een vuile sloerie![]()
Ik heb Nena nog nooit in hoerige kleding gezien toen ze in de villa zat.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:04 schreef schatje het volgende:
Nena weigerde kleding van de H&M ja.
Achjah, blijkbaar vermaakt ze zich wel als hoertje.. Ze heeft zich er al bij neergelegdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat bevalt haar prima zo te zien prima. Een rol op haar lijf geschreven.
die meiden zitten alleen heel boosaardig te roddelen, niet om aan te horenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weiger naar die 2 luisteren nu, Elly heeft humor.![]()
een maagdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk een heel net, intelligent, beschaafd meisje is![]()
new best friends, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die meiden zitten alleen heel boosaardig te roddelen, niet om aan te horen![]()
Ik bedank bij voorbaatquote:Op maandag 9 juli 2007 22:08 schreef 2live het volgende:
[..]
new best friends, dat is wel duidelijk.dit soort sessies worden dagelijkse kost ben ik bang.
Een geweldig planquote:Op maandag 9 juli 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ellie en kok Martin moeten een keer samen in de Kooi...dat wordt spektakel![]()
Nee, nee, nee Voyeur. Nena heeft meerder malen verklaard dat ze Amanda voor misstappen heeft willen behoeden, op alle gebied. Maar Amanda is te eigenwijs om iets van een ander aan te nemen, en als ze een relatie met iemand heeft, dan laat ze zich door haar partner als voetveeg gebruiken. Ze weet niet beter en daarom denkt ze dat het zo hoort, dat een vrouw in een relatie onderdanig is.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nena vertikte dat indertijd en ik vermoed dat de dames vroeger samen shopten dus dat ook Amanda echt andere kleren droeg.
vooral haar kostschoolpakje scoorde goedquote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, nee, nee Voyeur. Nena heeft meerder malen verklaard dat ze Amanda voor misstappen heeft willen behoeden, op alle gebied. Maar Amanda is te eigenwijs om iets van een ander aan te nemen, en als ze een relatie mee heeft, dan laat ze zich door haar partner als voetveeg gebruiken. Ze weet niet beter en daarom denkt ze dat het zo hoort, dat een vrouw in een relatie ondedanig is.
En wat de kleding van de beide meisjes betreft....Amanda mag niet eens in de schaduw staan van Nena, die had ZO veel meer stijl.
Alles beter dan de laatste saaie dagen.quote:
Toen ik begon met streamen, was Nena er al uit, maar ik vond het me toch een domme nikszeggende blonde doos, met een verwende ontevreden smoel.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef 2live het volgende:
[..]
vooral haar kostschoolpakje scoorde goed![]()
Ik durf de vergelijking niet eens te trekken. Onbegrijpelijk dat die 2 ooit vriendinnen zijn geweest, buiten het shoppen en stappen om.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat de kleding van de beide meisjes betreft....Amanda mag niet eens in de schaduw staan van Nena, die had ZO veel meer stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |