Dan kan ze wel stoppen met trekken bij nix.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nadia trekt zich graag op aan mensen waar ze wat van kan leren![]()
![]()
Oppervlakkige dozenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef riri het volgende:
Kan me goed voorstellen dat mannen van dit soort vrouwen over de nek gaan....echte sletten
Je leert zo nog eens wat. Mijn vrouw gaat voortaan een weekje uit logeren. Het blijkt nog veel erger:quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.
Dat komt uit: Een Handboek voor den Moderne Kwakzalverijquote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je leert zo nog eens wat. Mijn vrouw gaat voortaan een weekje uit logeren. Het blijkt nog veel erger:
“Door contact met de maandelijkse vloeiing van vrouwen wordt nieuwe wijn zuur, droogt de oogst uit, mislukken entingen, verdrogen zaden in de tuinen, valt het fruit van de bomen, wordt het heldere oppervlak van een spiegel dof, stompt de scherpe rand van staal af, wordt de glans van ivoor dof, gaan bijen dood, begint ijzer en brons te roesten, en raakt de lucht vervuld van een verschrikkelijke stank."
ik ben het spoor bijster..kga maar ff wat anders doen, cos-overload denk ikquote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In m'n eerste post stond toch al dat Nadia zei dat het niet wereldkundig gemaakt mocht worden ......
Amanda komt uit zo'n groepje mensen dat in hun eigen wereld leeft...quote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef SIRA het volgende:
Amanda lult maar over Prada en D&C enzo
als het voor haar zo normaal was om daar te gaan shoppen zag ze er wel wat sjieker uit dat die trailertrash look die ze nu heeft
Als ik zo'n vouw had zou ik dat ook doen, Haar menstruatie moet zeer heftig zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je leert zo nog eens wat. Mijn vrouw gaat voortaan een weekje uit logeren. Het blijkt nog veel erger:
“Door contact met de maandelijkse vloeiing van vrouwen wordt nieuwe wijn zuur, droogt de oogst uit, mislukken entingen, verdrogen zaden in de tuinen, valt het fruit van de bomen, wordt het heldere oppervlak van een spiegel dof, stompt de scherpe rand van staal af, wordt de glans van ivoor dof, gaan bijen dood, begint ijzer en brons te roesten, en raakt de lucht vervuld van een verschrikkelijke stank."
Kun je nagaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef pullup het volgende:
Amanda werd op haar elfde al de hoer van de school genoemd terwijl ze volgens haar eigen woorden nog niet eens een lul had aangeraakt.
Ze draagt nu kleding die door de styliste van DGK wordt aangeschaft.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:56 schreef SIRA het volgende:
Amanda lult maar over Prada en D&C enzo
als het voor haar zo normaal was om daar te gaan shoppen zag ze er wel wat sjieker uit dat die trailertrash look die ze nu heeft
Ok ik schakel ook overquote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een gezellig gesprekie met Elly gezellie, Natasja, Lieke en Huub
Nena vertikte dat indertijd en ik vermoed dat de dames vroeger samen shopten dus dat ook Amanda echt andere kleren droeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze draagt nu kleding die door de styliste van DGK wordt aangeschaft.
Die gouden Sendra's en dat bontje zijn toch echt van haarzelf. Ze zegt zelf van ordinaire kleding te houden. Ze kan beter naar de Albert Cuyp gaan ipv de PC.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
[..]
ik weiger naar die 2 luisteren nu, Elly heeft humor.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef akveor het volgende:
Amanda terroriseert al dagen streamers met d'r geneuzel....
[afbeelding]
Ze wordt gewoon heel bewust neergezet als een vuile sloeriequote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk een heel net, intelligent, beschaafd meisje isquote:Op maandag 9 juli 2007 22:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze wordt gewoon heel bewust neergezet als een vuile sloerie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |