quote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En geldt dat opscheppen door 1 persoon alleen voor de pindasoep of gewoon voor alles?
Alleen mist ze nog "huis-ervaring". Als ze een paar weken krijgt om de acclimatiseren (zoals iédereen op NL na die overigens nodig heeft gehad), kan ze nog wel eens een hele interessante speelster gaan worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nada is een hele gevaarlijke dame ,ze speelt constant dubbelspel. Ik zei het al eerder: Een wolf in schaapskleren.
Ze werkte hard, had geen commentaar op de miljonairs. Zo'n verademing.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Karima is vooralsnog top, ze is bijna niet in de COS voorgekomen, precies zoals het hoort!
Wij hebben Dayquote:Op maandag 9 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Hij is weer hilarisch.
19:19 - Wilgo wast Natasia's oren...
Bron :Tien.
Karima doet haar werk, daar gaat het om, een ware verademing als je haar vergelijkt met Palma.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Karima is vooralsnog top, ze is bijna niet in de COS voorgekomen, precies zoals het hoort!
Yep, ze deed en vandaag erg goedquote:Op maandag 9 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Soms kom ik voor mijn werk wel eens in verpakkingsbedrijven en er was er één bij waar ongestelde vrouwen niet met 'open' verse producten mochten werken omdat het tegen de hygiëne regels zou zijn. Na dit gehoord te hebben belde iemand van het andere bedrijf de Voedsel en Warenautoriteit (vroeger keuringsdienst van Waren) en die zei dat het volkomen gebaseerd was op bijgeloof en nooit wetenschappelijk was aangetoond.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het zou een bepaalde gewoonte kunnen zijn. Ze zegt het nu weer.
Als je ongesteld bent schijnt dat ook te gebeuren. Ik weet dat wel bij b.v. roastbeef, dat wordt ook zuur als je het aanraakt tijdens je menstruatie.
Het eerste RTL slachtoffer...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Karima doet haar werk, daar gaat het om, een ware verademing als je haar vergelijkt met Palma.
Dat klinkt zo negatief, zeg dan RTL figurantquote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms kom ik voor mijn werk wel eens in verpakkingsbedrijven en er was er één bij waar ongestelde vrouwen niet met 'open' verse producten mochten werken omdat het tegen de hygiëne regels zou zijn. Na dit gehoord te hebben belde iemand van het andere bedrijf de Voedsel en Warenautoriteit (vroeger keuringsdienst van Waren) en die zei dat het volkomen gebaseerd was op bijgeloof en nooit wetenschappelijk was aangetoond.
De Redaktie heeft omdekt dat mijonairs ook wel broeken dragenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo opvallend dat de dames opeens heel vaak broeken dragen...
...en dat Amanda kleding draagt die ONDER haar kruis eindigt in plaats van er op of nog hoger?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zo opvallend dat de dames opeens heel vaak broeken dragen...
Zit hij te lezen of wat?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
Brian zit te lijden achter een bruidsboeketje?
Als je me maar niet gaat schoppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.
sja met tas die volgens de verhalen in september weggaat wordt z'n dekking wel wat dunnetjes...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Tis wat het Brian...... je zit gewoon vast aan dat oerdomme sletterige kampmokkeltje![]()
Voor allesquote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En geldt dat opscheppen door 1 persoon alleen voor de pindasoep of gewoon voor alles?
Jou? Nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 20:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat schoppen.![]()
![]()
![]()
Mag ik een ons roastbeef.... Sorry, deze week verkopen we geen roastbeef... alle medewerksters zijn ongesteld...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het wel waar is. Ik heb in een tijdje in een delicatessenzaak gewerkt en als ik of een van de andere dames menstrueerde, mochten wij niet aan de roastbeef komen. Deed je dat wel dan was binnen een half uur het vlees zuur. Dit zuig ik dus niet uit mijn duim.
Er waren ook mannen aanwezig.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Mag ik een ons roastbeef.... Sorry, deze week verkopen we geen roastbeef... alle medewerksters zijn ongesteld...
Briantalliaans in combinatie met pammetjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:09 schreef De_Moester het volgende:
brian heeft geen overhaastige beslissingen niet gemaaktde taalvirtuoos
![]()
och arme, istie weer met z'n Vader in conclaafquote:
Hij Die Het Toch Zo Goed Bedoelt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef farceman het volgende:
altijd probeert Brian zichzelf weer in de slachtofferrol te bewerkstelligen
Niet mee eens...ze heeft dit keer gewoon gelijk, Brian laat zich piepelen door een verwend kutkind van 19 jaarquote:Op maandag 9 juli 2007 20:11 schreef De_Moester het volgende:
die natas zit goed te stoken tussen brian en amanda..
ze heeft ook wel gelijk maar ze kan ook haar mond houden, maar nee ze wrijft het er nog ff inquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet mee eens...ze heeft dit keer gewoon gelijk, Brian laat zich piepelen door een verwend kutkind van 19 jaar![]()
Krijgt ze ook weer even aandacht van hem (denkt ze). Maar als puntje bij paaltje komt, drijft ze ze toch wel weer in elkaars armen vanwege de broodnodige backup voor haar medekindje van god.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
lekker stoken Natas
En dat allemaal omdat hij anders geen sex meer heeft, wat een machtig wapenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet mee eens...ze heeft dit keer gewoon gelijk, Brian laat zich piepelen door een verwend kutkind van 19 jaar![]()
Vroeger hadden we daar op Fok DGK een topic voor. Maar hij doet het zo vaak, verkrachten van het Nederlands, dat het in onmin is geraakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:09 schreef De_Moester het volgende:
brian heeft geen overhaastige beslissingen niet gemaaktde taalvirtuoos
![]()
Ja zo zijn vrouwenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat hij anders geen sex meer heeft, wat een machtig wapen![]()
Ik vind Natasia's visa versa (x10) nog steeds de mooiste.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar op Fok DGK een topic voor. Maar hij doet het zo vaak, verkrachten van het Nederlands, dat het in onmin is geraakt.
Maar het blijft lachen om die fouten.![]()
Zo werkt de verhouding tussen haar en Brian niet. Brian komt meestal naar haar toe en ze geeft haar mening en stoken doet ze ook graag.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze heeft ook wel gelijk maar ze kan ook haar mond houden, maar nee ze wrijft het er nog ff in
Natasja zegt net precies hetzelfdequote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag in de keuken wel tegen haar gezegd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef Desii het volgende:
Brian vergeet wel even te zeggen, dat hij een ketting met 2 hartjes voor zijn ex had gekocht en voor Amanda een staafje.
Huub zit in hetzelfde schuitje nu.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef jacqjacq het volgende:
brian durft niet rechtuit te zeggen, dat hij de relatie met amanda alleen in stand wil houden voor wat konijnwerk en back-up in de kooi.
volgens mij had hij haar in real life allang al uit het huis geschopt
dit vraagt gewoon om een photoshop van tas met horentjes en gekloofde hoefjes ...wie oh wie?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een Satan is Natasja, zeg....
aha, oke... heb idd vanmiddag niet gekekenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeft hij vanmiddag in de keuken wel tegen haar gezegd.
Met het verschil dat Huub echt om Lieke geeft en visa versa (imo dan)quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zit in hetzelfde schuitje nu.
Stomme jongens alles moet wijken voor sex en verder denken ze dan niet meer.
Smeken om een zoen en beentjes wijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind amanda wel simpel maar ook stoer nu, ze houdt voet bij stuk, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
Stoer? Nou...zeker..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind amanda wel simpel maar ook stoer nu, ze houdt voet bij stuk, ben benieuwd hoe dit af gaat lopen
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar het maakt Huub er niet leuker op.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Met het verschil dat Huub echt om Lieke geeft en visa versa (imo dan)
met zelf mayonaise maken gebeurt hetzelfde dit gaat schiftenquote:
wel in de zin van; je bent nu ontzettend kwetsbaar.....terwijl Natas hem in eerste instantie naar Amanda heeft gedreven voor de back up.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef De_Moester het volgende:
zowel brian als natas draaien om de brij heen...geen van beiden spreekt uit dat het een dekkingsprobleem voor brian is als amanda wegvalt..
daar denk ik anders over.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zit in hetzelfde schuitje nu.
Stomme jongens alles moet wijken voor sex en verder denken ze dan niet meer.
ja en dan te weten, wie er voor gezorgd heeft dat Amanda en Brian weer bij elkaar zijn.... Natasja "de pimp" herselfquote:Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
N met een vriendinnetje als amanda....? je bent ontzattend kwetsbaar om hiermee de eindstreep te halen
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
daar denk ik anders over.
ik zie dat huub en lieke een veel hechtere relatie hebben dan amanda en brian. huub en lieke heb
echte (volgbare) gesprekken en natuurlijk ook hun ruzies (zou niet normaal zijn als dat niet zo was).
natas stookt inderdaad, maar wel probeert ze brian wat dieper te laten denken over de relatie met amanda an sich.
natasia mag ik dus niet maar toen ze zei: ""nu heeft amanda jou precies waar ze je hebben wil"" dacht ik: ik ben het deze keer eens met natas.
brian is zwak, hij laat zich alles zeggen door amanda en doet eigenlijk precies wat ze wil, wordt daarna boos uit onmacht over zichzelf.
hij zou niet zo slap moeten lullen en de DGK-psych zou hem eens moeten laten realiseren dat hij zelf ook nog een wil heeft,
Nee , maar die van jou waarschijnlijk wel.quote:
probleem is dat je nooit weet of jaap voor of tegen je is.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar het maakt Huub er niet leuker op.
Hij voelt zijn eigen zo sterk met Lieke en heeft niemand meer nodig.
En juist de gesprekken met Huub en een ander waren juist zo leuk.
Jaap en Huub waren samen het perfecte stel geweest.
Dennis heeft dat door en bond nu samen met Jaap.
Staat Jaap achter je dan kan je niks gebeuren.
Een chef-kok heeft me verteld dat ongestelde vrouwen niet in de keuken mochten komen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met zelf mayonaise maken gebeurt hetzelfde dit gaat schiften![]()
Ik vind dit geen stoken...ze zegt ware dingenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Marrije het volgende:
lekker stoken Natas
Gelukkig, nog iemand die het kan onderschrijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Een chef-kok heeft me verteld dat ongestelde vrouwen niet in de keuken mochten komen.
( en hij hield wel van de vrouwen.. )
brian mag amanda uitschelden, vernederen etc. Wat zij niet pikt is als anderen haar bijvoorbeeld voor hoer uitmaken (Nada) en rat geen stelling neemt. Blijkbaar hecht zij aan solidariteit. Verder wenst zij rat niet te delen. Het feit dat hij exen gebroken hartjes stuurt zegt mij genoeg. Ik vind dat zij een punt heeft en die rat wil gewoon van 2 walletjes eten dus ik zeg GO Dellie laat hem lijden!quote:
volgens mij heeft ze zelf al eens iets zo gezegd..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Waarom zit Amanda daar eigenlijk, als ze niet voor de eindstreep gaat? Beetje vakantie vieren?
Je weet toch, haar doelen.Visagie, nagels enz.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Waarom zit Amanda daar eigenlijk, als ze niet voor de eindstreep gaat? Beetje vakantie vieren?
Verder dan dit wil ik niet gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef De_Moester het volgende:
[..]
dit vraagt gewoon om een photoshop van tas met horentjes en gekloofde hoefjes ...wie oh wie?![]()
Als hij tegen je is dan verlies je het echt.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:28 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
probleem is dat je nooit weet of jaap voor of tegen je is.
Waarom ? Heel eenvoudig, ze was op bezoek bij Nena en de redactie vroeg of ze het leuk zou vinden ...... En dan zeg je toch "JA", want dat doet ze bij een vriendje toch ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
je hebt je keurig ingehoudenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder dan dit wil ik niet gaan![]()
[afbeelding]
hahaha ja bedankt! dit is ongeveer wat ik bedoeldequote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Verder dan dit wil ik niet gaan![]()
[afbeelding]
Voor amanda is het leven een groot feest. Het is gewoon een groot kind.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom ? Heel eenvoudig, ze was op bezoek bij Nena en de redactie vroeg of ze het leuk zou vinden ...... En dan zeg je toch "JA", want dat doet ze bij een vriendje toch ook.
erger nog; hoe komt hij eruitquote:Op maandag 9 juli 2007 20:32 schreef Nostalgist het volgende:
Brian:" In wat voor een stomme relatie zit ik? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |