Ik vind het anders flink dapper dat hij zo dicht bij Huub durft te zittenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vandaag heeft nix weer een hoop plannen zitten ventileren tegenover Jaap en Nadia. Daar gaat hij niks van uitvoeren, grote bakkes en een grote schijtert. Niks meer.
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het anders flink dapper dat hij zo dicht bij Huub durft te zitten![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is ook druk met zijn vingers bezig
Ik ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef riri het volgende:
wat vind ik die dennix een vreselijke lelijke man...van binnen en van buiten
Ik heb het oprecht een aantal keren geprobeerd, maar nee.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Luistert er nog iemand naar het vuilnis op stream 1 en 2?
ik lees er niks over dus neem aan van niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
nee, nix deed een poging, maar hij viel rap stilquote:Op maandag 9 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat hij het stof onder zijn nagels vandaan pulkt dat blijft hangen van het de hele dag de handen in zijn zakken houden.quote:
Foei, daar hebben ze Tilly toch voor. Zelf denk ik dat het een lichte vorm van zenuwen is. Omdat hij dus zo dicht bij Huub zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het stof dat onder zijn nagels vandaan pulkt dat blijft hangen van het de hele dag de handen in zijn zakken houden.
Komt het zo over? Dan moet ik dat maar even corrigeren:quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
@pullup en @disana: respect, dat jullie toch proberen de positieve manifestaties van het nixje op de voorgrond proberen te brengen.![]()
Ze krijgen geen poot om op te staan van Huub. hij lult ze helemaal onder tafel.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Dennis willen Huub nu wijsmaken dat 55% hem uitkotst ( 45% kiest dus voor Huub en de rest kotst hem uit). Ze zijn echt niet helemaal lekker daar.
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt het zo over? Dan moet ik dat maar even corrigeren:
Dennis is een lulletje!!!!
Oei nu kan ik niet achterblijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt het zo over? Dan moet ik dat maar even corrigeren:
Dennis is een lulletje!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |