Ho,ho, ik wou niet gelijk een karakteroordeel vellen aan de hand van het shopping gedragquote:Op maandag 9 juli 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, nee, nee Voyeur. Nena heeft meerder malen verklaard dat ze Amanda voor misstappen heeft willen behoeden, op alle gebied. Maar Amanda is te eigenwijs om iets van een ander aan te nemen, en als ze een relatie mee heeft, dan laat ze zich door haar partner als voetveeg gebruiken. Ze weet niet beter en daarom denkt ze dat het zo hoort, dat een vrouw in een relatie ondedanig is.
En wat de kleding van de beide meisjes betreft....Amanda mag niet eens in de schaduw staan van Nena, die had ZO veel meer stijl.
Minder ordinair dan Delley.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toen ik begon met streamen, was Nena er al uit, maar ik vond het me toch een domme nikszeggende blonde doos, met een verwende ontevreden smoel.
Lobasca ik heb een cap waar ik aan jouw moest denken... Mag iequote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toen ik begon met streamen, was Nena er al uit, maar ik vond het me toch een domme nikszeggende blonde doos, met een verwende ontevreden smoel.
Mooi meisje maar inderdaad een kutkindquote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb een heel verkeerde indruk van Nena .......quote:Op maandag 9 juli 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van. Buiten beeld en hij zegt nix.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef Desii het volgende:
Ik vind Elly geweldig..
Ahhnneee, niet nix erbij![]()
Jij wel, muizemeisquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Lobasca ik heb een cap waar ik aan jouw moest denken... Mag ie
[afbeelding]
Dat gevalletjes met ruiten?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef 2live het volgende:
[..]
vooral haar kostschoolpakje scoorde goed![]()
Het ging zo verder:quote:Op maandag 9 juli 2007 22:20 schreef wolferl het volgende:
Natasia tegen Denniks: Waarom kauw je op je ijsklontjes.
Denniks: uhuhuh
Huub: Mannen die op ijs kauwen komen sex tekort.
Ik zie geen enkele overeenkomst, maar dat ligt vast aan mij.quote:
Het was wat moeilijk te verstaan, maar ze had het wel over trekken. Nix zegt dus nix.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Zegt Elly nu dat ze Dennis heeft zien trekken?
Het is niet zo dat ik het wil horen maar zei ze dat nou?
Dat veronderstelt dat er een enig juiste indruk van Nena isquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb een heel verkeerde indruk van Nena .......
Ik zie een sterke overeenkomst tussen die cap en jouw avaquote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele overeenkomst, maar dat ligt vast aan mij.
Maar goed, bij deze cap moet jij aan mij denken.... Toch lief dat je af en toe aan me denkt...![]()
Dat nix nix zegt zegt nix, dat doet hij altijd dat nix zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was wat moeilijk te verstaan, maar ze had het wel over trekken. Nix zegt dus nix.
FOK! is leuker.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Elly: "Nolive is heel gezellig. Je mag daar niet racistisch zijn.... er zijn goede streamverslagen. Echt prima"
Ze wees ook echt naar hem en zei,'ik heb jou zien...' Dat kreeg ik mee.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was wat moeilijk te verstaan, maar ze had het wel over trekken. Nix zegt dus nix.
Je ava in spiegelbeeld ...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele overeenkomst, maar dat ligt vast aan mij.
Maar goed, bij deze cap moet jij aan mij denken.... Toch lief dat je af en toe aan me denkt...![]()
De andere gevalletjes vond ik ook goed scoren. Toch niet te vergelijken met de nachtponnetjes die het teasertje denk te moeten dragen als "jurk"quote:
Nadia heeft echt nog geen zinnig woord gezegd. Qua IQ past ze echt heel goed bij Amandaquote:Op maandag 9 juli 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Nadia beweert nu dat Lieke jaloers op Amanda is.
*ligt in een deuk
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie een sterke overeenkomst tussen die cap en jouw ava![]()
Ik ff buurten bij nowlive....quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens nix is de oprichter van Nowlive een enorme racist en daarom zijn ze op Nowlive allemaal voor Huub.![]()
En vergeet niet: 100%quote:
quote:
Ik vond het ruitjesgevalletje niet erg passen bij Nena maar verder zag ze er altijd erg goed uit. Zeker niet te vergelijken hoe Amanda zich 'kleedt'quote:Op maandag 9 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De andere gevalletjes vond ik ook goed scoren. Toch niet te vergelijken met de nachtponnetjes die het teasertje denk te moeten dragen als "jurk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |