quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Relneger18 het volgende:
Uhh jij bent een pauper want jij moet verzendkosten ervanaf trekken als zij hem komen ophalen.
ja da's 6,50 eraf dan he, niet 10 euro eraf!quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Relneger18 het volgende:
Uhh jij bent een pauper want jij moet verzendkosten ervanaf trekken als zij hem komen ophalen.
ja ik weet het man, moet je zien:quote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Ferdie88 het volgende:
Haast schande dat je hem wegdoet
Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja ik weet het man, moet je zien:
[img=578xnull]http://members.chello.nl/c.vandekallen//070523/sega/sega2.JPG[/img]
dan reis je met je teletijd-machine even terug naar 1990-en ga je er 1 kopen voor 120 gulden.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef DR878 het volgende:
45 euro dat is ongeveer 100 gulden. En dan had ik die megadrive gekocht voor 120 gulden.
whehehequote:Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef vrouwtje het volgende:
Ik ga mijn theelepel ook verkopen. Dan vraag ik er 45 euro voor en dan ga ik huilen als niemand hem wil kopen.
buaaaah
Dus je zit te janken om 3,50?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja da's 6,50 eraf dan he, niet 10 euro eraf!
en die doos krijgen ze dan ook niet, die scheur ik dan aan flarden voor hun neus.
je mag m'n lul zuigen voor 20 euroquote:Op maandag 9 juli 2007 20:25 schreef Schunckelstar het volgende:
ik bied 20 euro inclusief verzendkosten![]()
nee....ik vroeg 45 euro...quote:
Ik zou daar zoooooooo op in gaan.quote:
Logisch hequote:Op maandag 9 juli 2007 20:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
nee....ik vroeg 45 euro...
die homos bieden 35 euro.
da's bijna 25% minder dan wat ik ervoor wil hebben.
Incl verzendkosten ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
Waar is je theehuis dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik zou daar zoooooooo op in gaan.
Sterker nog, ik zou hem er 25 voor geven als jou was.
Wordt die jongen ook een keer gepijpt.
Wie wil er aan mijn theelepel zuigen voor 20 euro??
ehm...ik denk toch dat ik er maar niet op in ga hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik zou daar zoooooooo op in gaan.
Sterker nog, ik zou hem er 25 voor geven als jou was.
Wordt die jongen ook een keer gepijpt.
Wie wil er aan mijn theelepel zuigen voor 20 euro??
Jezus christus, zeiken om 3,50quote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja da's 6,50 eraf dan he, niet 10 euro eraf!
en die doos krijgen ze dan ook niet, die scheur ik dan aan flarden voor hun neus.
Nee. Je vroeg 38,80 euro EXCL verzendkosten.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:30 schreef dvdk het volgende:
[..]
is zeker van een oud vrouwtje geweestquote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef vrouwtje het volgende:
[afbeelding]
ik heb niet echt duidelijke foto's maar hier zit ie op mn rug
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:28 schreef yosander het volgende:
Hoi [[url=http://www.uitgeverij-stofje.nl/images/Fokrest/yeahbaby2.gif]afbeelding] [/url]
quote:Naam: D van de Kallen
Telefoon: 0624725724
Hij was van mn moeder ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is zeker van een oud vrouwtje geweest![]()
m'n privacy, wat doe jequote:[b]Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef m'n quote wat doe je
was er niet 1 of andere rule tegen dit soort dingen op fok....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef RacerDKB het volgende:
M'n QUOTE WAT DOE JE!!
Omdat jij een vrouw bent heb ik het weggehaald voor meneer DVDKquote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef vrouwtje het volgende:
Ik vind het ook niet netjes dat je dat zomaar hier neerzet.
Staan geen foto's van jou inquote:Op maandag 9 juli 2007 21:35 schreef vrouwtje het volgende:
have fun
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Motar het volgende:
Je vraagprijs is gewoon ook duur, op koninginnedag kon ik voor 15 euro twee van die consoles kopen met meer accessoires dan jij erbij biedt.
Emulatie.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Ferdie88 het volgende:
Haast schande dat je hem wegdoet
Jip, ik heb inmiddels ook in de loop der jaren mijn NES, SNES, Genesis, Gamebox Advance e.d. verkocht. Met emulatie kan ik niet alleen die spelletjes fijn allemaal op de PC spelen, maar kan ik ook screenshots maken en die opslaan, ik kan aan spelletjes komen die normaliter nooit hier in Nederland beschikbaar zouden zijn en voor de moeilijke games is het Opslaan tussendoor verrekte handig.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jip, ik heb inmiddels ook in de loop der jaren mijn NES, SNES, Genesis, Gamebox Advance e.d. verkocht. Met emulatie kan ik niet alleen die spelletjes fijn allemaal op de PC spelen, maar kan ik ook screenshots maken en die opslaan, ik kan aan spelletjes komen die normaliter nooit hier in Nederland beschikbaar zouden zijn en voor de moeilijke games is het Opslaan tussendoor verrekte handig.
Alleen jammer dat ik Castlevania, Dawn of Sorrow voor op de DS niet kan emuleren, maar goed...![]()
Jarenlang een gameswebsite gehad, dan komen screenshots e.d. dus goed van pas voor walkthroughs, (p)reviews en andere geïnteresseerden.quote:
Onzin, je maakt gewoon plaatjes van je hi-scores waarna ze vervolgens verstoffen op je harde schijf omdat er toch niemand in geinteresseerd isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jarenlang een gameswebsite gehad, dan komen screenshots e.d. dus goed van pas voor walkthroughs, (p)reviews en andere geïnteresseerden.
Ga eens naar games.fok.nl of zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Onzin, je maakt gewoon plaatjes van je hi-scores waarna ze vervolgens verstoffen op je harde schijf omdat er toch niemand in geinteresseerd is
Edit: *bedenkt zich net dat hij een collectie BF1942 screens had met scores...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |