Je bent op haar verliefd of heb ik het misquote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef jpg97 het volgende:
klaar met anuslicken?
Nu weer ontopic:
Dikke wijven moeten niet zo zeuren en er iets aan doen, zoals zij:
Heeft er iemand nog een kort crash dieet?
Die zin is nou ook niet bepaald ABNquote:Op maandag 9 juli 2007 21:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind mensen die niet ABN kunnen stom.
alle klagen mensen![]()
Nee hoor, dat is geen klacht. Zonder stomme mensen waren er ook geen leuke mensen. Leve de stomme mensenquote:
Ik ben heul niet dikquote:Op maandag 9 juli 2007 23:51 schreef Malle_beer het volgende:
AHAHAHAAHAAHA, jpg97 en mirannie vinden elkaar leuk!!!1!
De nerd en de dikke![]()
![]()
![]()
Ze klagen terwijl het probleem bij henzelf ligt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:11 schreef vrijevlinder het volgende:
ff vraagje tussendoor: wat is er mis met dikke mensen??
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:11 schreef vrijevlinder het volgende:
ff vraagje tussendoor: wat is er mis met dikke mensen??
Zoveel als dat er nodig isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:36 schreef Trusten het volgende:
Hoeveel topics gaan er nog gevuld (lees: vervuilt) worden met deze bullshit![]()
Kijk in de spiegel. =@quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN TROLL!!!
wat is een troll?![]()
quote:
Zit ook een kern van waarheid in, maar 'k vind het een wanargument. Er zijn inderdaad een handjevol mensen die door een ziekte of andere lichamelijke toedoening dik zijn, maardat dat aantal is echt klein hoor. Zielig voor die mensen die echt een ziekte of iets dergelijks hebben, maar de rest zijn gewoon vreetzeugen die geen controle over hun eetlust en lichaam hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef wallpaper het volgende:
ben zelf nu 55 kilo ben 20 kilo afgevallen ( lengte 1.68)elk pondje gaat door het mondje ben ik mee eens maar als ze toevallig een traag werkende schildklier hebben kunnen ze er niets aan doen ik oordeel dus niet meer zo snel als ik altijd heb gedaan,maar jullie reacties zijn begrijpelijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |