Dat jij daar geen moeite mee hebt dan, als ik zo je fobo bekijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
maar wel burrito's gaan vreten![]()
Klaag dan gewoon niet en houdt van jezelf zoalds je bent![]()
Misschien val je daar wel heel hard van af, stormlopen...quote:
Nee!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef Liefste. het volgende:
Nee hè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
probeer het eens, zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Misschien val je daar wel heel hard van af, stormlopen...
Hoe kun je nou van jezelf houden als je zo vatsig bentquote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef postmortum het volgende:
maar wel burrito's gaan vreten![]()
Klaag dan gewoon niet en houdt van jezelf zoalds je bent![]()
Ik wil helemaal niet afvallenquote:
Ja preciesquote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van jezelf houden als je zo vatsig bent![]()
Als je zo'n ronde ton bent heb je wel meer om van te houden. In kilo's of omvang dus. Maar je kan het natuurlijk ook omdraaien, je hebt meer om van te kotsen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe kun je nou van jezelf houden als je zo vatsig bent![]()
Is niet waarquote:Op maandag 9 juli 2007 19:00 schreef Liefste. het volgende:
Wisten jullie dat een augurk 0 calorieën met zich meedraagt?
Juist. En met mate.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want als je dik ben mag je alleen nog water drinken en tofu vreten.
En low-fat tofu natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:02 schreef Posdnous het volgende:
Juist. En met mate.
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
M.
Ik vind mensen die niet ABN kunnen stom.quote:
Ten eerste is het; Mensen die geen ABN spreken.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind mensen die niet ABN kunnen stom.
alle klagen mensen![]()
Och, ze kunnen vanzelf niet meer door de deurquote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dikke mensen horen sowieso niet buiten te komen![]()
Isquote:Op maandag 9 juli 2007 21:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ten eerste is het; Mensen die geen ABN spreken.
Ten tweede is het; klagende ipv klagen.
Doe je leuk!
Die laatste zin loopt niet echt....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is
mensen die niet Algemeen beschaafd nederlands kunnen, niet goed dan ??
mensen die niet fietsen kunnen
mensen die niet lopen kunnen
En dan klagen was van de persoon die ik quote, niks verbeterd ofzo.
Verbeterd :p Wel nog een foutieve bijzin, maar als je daar over gaat zeiken ...quote:
Nee, dat is inderdaad niet goed, want 'algemeen beschaafd Nederlands' is, integenstelling tot lopen of fietsen, geen werkwoord.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is
mensen die niet Algemeen beschaafd nederlands kunnen, niet goed dan ??
mensen die niet fietsen kunnen
mensen die niet lopen kunnen
En dat klagen was van de persoon die ik quote, niks verbeterd ofzo.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet goed, want 'algemeen beschaafd Nederlands' is, integenstelling tot lopen of fietsen, geen werkwoord.
Als je het op deze manier wilt gebruiken is het echt 'geen'.
"Mensen die niet algemeen beschaafd Nederlands kunnen spreken" had ook nog gekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |