Ik moet stage lopen voor mijn opleiding, dit is 4e stage, hiervoor 2 keer openbaar gehad (wel in totaal verschillende wijken), 1 keer interconfessioneel, en dan nu zmlkquote:Op donderdag 6 september 2007 10:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ken er niemand persoonlijk,
heb zelf bij het activiteiten centrum van zozijn (voorheen Lathemer) stage gelopen
en vanuit mijn werk nu 9activiteitenbegeleidster bij schuylenburg zo lang het nog mag duren) hebben we er ook wel eens te maken! vandaar dat ik weet wat er zo nu en dan kan rond lopen en dat vind ik wel leuk!
Haha precies, ik heb er voordeel aan, want ik moet 5 opdrachten doen, maar ik moet er sowieso 4 aanpassen (naar makkelijker toe)quote:Op donderdag 6 september 2007 10:42 schreef draculettetje het volgende:
vast wel! en zo niet dan toch!
Nee ik meot vergaderingen bijwonen, notuleren en gesprekken met ouders voeren (bijvoorbeeld). Notuleren in een gesprek van 57 man, nee dankje, het gaat over zeer belangrijke dingen (niet dat het op andere scholen niet zo is, maar dit sowieso), en ik heb nog nooit notulen gemaakt ofzo, we krijgen van school uit ook verder geen instructies ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 10:45 schreef draculettetje het volgende:
hoezo aanpassen naar makkelijker? omdat het daar niet kan of heeft school het weer eens veranderd?
Wat voorn werk als ik vragen magquote:Op donderdag 6 september 2007 10:49 schreef draculettetje het volgende:
pffff notuleren van 57 man lijkt me hoe dan ook vreselijk moeilijk
idd jij red het wel hier en daar wat aanpassen en voila!
en moet ik weer aan het werk...![]()
vragen mag altijdquote:Op donderdag 6 september 2007 10:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat voorn werk als ik vragen mag?
Succes wel
Ah oke, sorry. Jij zit vandaag en morgen nogquote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vragen mag altijd
zoals ik net al schreef zit ik nu nog in functie als activiteitenbegeleidster bij schuylenburg,
helaas mag en kan ik deze functie niet meer uitvoeren en ben ik bezig met reintegratie,
ben dus wel bij schuylenburg aan het werk maar doe nu vervangend administratief en zie wel waar ik terecht kom
zo gesprek met reintegratie begeleider over (hopelijk) omscholing
Waar in deventer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
nope geen HI
ooit heb ik trouwens ook in deventer gewoond en ga ik dit weekend alweer buiten de stad...
Ah oke, daar woonde mijn zus, meeste wordt daar nu geslooptquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef draculettetje het volgende:
rivierenbuurt waar de edah zat
gaan we verder over apeldoornquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:40 schreef draculettetje het volgende:
hihi horen we nu niet te verhuizen naar het deventer topic?
Dat is zodat al die grijze muizen niet te ver de deur uit hoeven. Denk ik.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef hierissieweer het volgende:
Ben vanaf nu officieel werkzaam in Apeldoorn. de afgelopen veel verdwaalt omdat ik de weg niet wist. Maar ik begin het meer en meer door te krijgen! Wat me wel opviel is dat er veel winkelcentra zijn in Apeldoorn op loopafstand heb je, in het huis waar ik werk, 3 winkelcentra...
Een sublocatie van Schuylenburg maar ik weet de wijk niet...quote:
ha ha dat kan nog overal zijn,quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een sublocatie van Schuylenburg maar ik weet de wijk niet...
Dan woon je in de velden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
weet je de straat?maar indeed de winkelcentra zitten altijd op een goede loop of fietsafstand. ikzelf zit op 3 minuten fietsen van de musketier en 10 minuten an de eglantier. owja, macdrive is op 2 minuten..
Ik zou het alleen maar fijn vinden, ik ben nu elke dag een kwartier bezig om vanuit zuid naar et fort te komen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef Schlumberger het volgende:
Brr, je zou maar werken en wonen in dezelfde wijk. Moet je je voorstellen dat je Orden (ofzo) in principe nooit hoeft te verlaten...
Je hoeft toch ook niet alleen voor werk en boodschappen je huis te verlaten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef Schlumberger het volgende:
Yep, Apeldoorn stikt van de winkelcentra. Ik denk soms ook wel eens dat het is om de mensen vooral niet in andere delen van de stad te laten komen
Brr, je zou maar werken en wonen in dezelfde wijk. Moet je je voorstellen dat je Orden (ofzo) in principe nooit hoeft te verlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |