Misschien is het wel duur omdat er geen rotzooi in zit. Chocolade is bij B&J ook echt chocolade en dan niet een beetje, maar heel veel. Tot aan echte brokken chocolade aan toe. Ik denk dat het daar me te maken heeft.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef Kansjeloos22 het volgende:
nee, waarom is het zo overdreven duur?
maar misschien is dat maar goed, anders was ik nu dichtgegroeid...![]()
ik wil een pot van dat spul, met alleen maar het cookie dough..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Nemain het volgende:
Chocolate Chip Cookie Dough!![]()
![]()
Het is maar goed dat dat spul zo alledonders duur is..
... volgens mij is dit bij B&J juist niet zo, er zit nl. cacaofantasie in. Bij Haagen Dasz wordt dan wel weer echte chocolade gebruikt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien is het wel duur omdat er geen rotzooi in zit. Chocolade is bij B&J ook echt chocolade en dan niet een beetje, maar heel veel. Tot aan echte brokken chocolade aan toe. Ik denk dat het daar me te maken heeft.
Hmmm vreemd, de chocoladebrokken vind ik als gewone chocolade smaken en juist niet als cacaofantasie.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:06 schreef hunkster het volgende:
[..]
... volgens mij is dit bij B&J juist niet zo, er zit nl. cacaofantasie in. Bij Haagen Dasz wordt dan wel weer echte chocolade gebruikt.
Ben & Jerry's # 5 Op naar de Zomer!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:09 schreef Olep het volgende:
Ben & Jerry's fantopic?
stom.ja.5 euro voor een grote pot,ja.leuk voor je.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dit ijs. Lekker? Hoeveel kost het, ook in de supermakrt? zag net reclame ervan op een bootje in de grachten in amsterdam
he wat huh oh oke daarom oke goedquote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stom.ja.5 euro voor een grote pot.ja.leuk voor je.
Je moet het ook af en toe nemen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef AbeSapien het volgende:
word je er niet superdik van?
Het is te lekker en als je er aan begint kan je niet stoppen. Genoeg om over te klagen dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Maar wrom staat dit bij KLB?
6 euro duur?quote:
Jij bent in 6 minuten even naar de supermarkt gegaan om het te proeven?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:20 schreef AbeSapien het volgende:
Ik eet wel een festini perenijsje, veel lekkerder
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dit ijs. Lekker?
Vind je niet dan, voor een bakkie ijs?quote:
Mwa, je krijgt er wel wat voor terugquote:Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef De_Postbode het volgende:
Chocolate Therapy!![]()
Maar ja, wel belachelijk duur, dus bij uitzondering.
[..]
Vind je niet dan, voor een bakkie ijs?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Schijtgeit het volgende:
Ben & Jerry's is voor meelopers en secretaresses die zich luxe en modern willen voordoen.
KLOPT....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef Honky het volgende:
Ben en Jerry's is ZWAAR overgewaardeerd. Iedereen doet alsof het het beste ijs is maar de troep is veel te zoet. Die stukken er in helpen ook niet echt.
http://www.benenjerrys.nl/?nid=52000quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef Ravii het volgende:
Het is trouwens zo duur vanwege het Max Havelaar gedoe
Onder : Fairtrade:quote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://www.benenjerrys.nl/?nid=52000
Max Havelaar?
quote:Ben & Jerry's en Max Havelaar introduceren Fair Trade Vanille-ijs
Met de lancering van onze nieuwe Vanillesmaak heeft Ben & Jerry’s het eerste Fairtrade ijs van Europa en dus ook van Nederland. Dit is tevens de eerste van vele volgende stappen waarin we uiteindelijk streven naar Fairtrade ingrediënten in alle smaken van ons assortiment.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:38 schreef IHVK het volgende:
Kapitalisme en de welvaart die het met zich meebrengt geeft niet iedereen een eerlijke kans. We streven ernaar om kansen te creëren voor hen die genegeerd zijn en om de huidige economische modellen te verbeteren zodat ze rechtwaardig, duurzaam en kopieerbaar zijn.
verkapte communisten zijn het.
ze zitten tot boven de rand gevuld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef Dingest het volgende:
Verschrikkelijk lekker ijsVerschrikkelijk duur ook, een euro per 100 ml geloof ik. Of gaat er nog minder in die supermarktbakken?
Nu heb ik nog zin in ook![]()
![]()
EN VERDIEND!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nog nooit gehad, maar ik krijg er wel verdomde zin in.
Daarom win iik het ook !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg. Ik ga echt geen 6 euro voor een bakje ijs neerleggen. Gekke mensen.
Op de verpakking van Fossil Fuel staat anders toch duidelijk cacao fantasie.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef Zij-en-Hij het volgende:
B&J cacaofantasie???![]()
Das echt wel echt chocolade hoor!
Mensen die denken dat B&J zomaar 'ijs' is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg. Ik ga echt geen 6 euro voor een bakje ijs neerleggen. Gekke mensen.
Open er een topic over in KLBquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:03 schreef Devlinsect het volgende:
Opsomtopic! Welke B & J is het lekkerste. Bij voorkeur graag antwoorden met een plaatje.![]()
![]()
Ik zat even te twijfelen of het nu 500 of 350 was - ik weet niet eens of het nou gemeten wordt in gram of ml, ik dacht bij ijs het laatstequote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze zitten tot boven de rand gevuld.
maar aan de onderkant zit er een ruimte van ong 1 CM.
ik denk dat het toch echt wel 500 G is
[..]
EN VERDIEND!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:03 schreef Devlinsect het volgende:
Opsomtopic! Welke B & J is het lekkerste. Bij voorkeur graag antwoorden met een plaatje.![]()
![]()
volgens mij staat er 500G opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen of het nu 500 of 350 was - ik weet niet eens of het nou gemeten wordt in gram of ml, ik dacht bij ijs het laatste
Maar de laatste keer dat ik het kocht was het nog net geen 5 euro. Als ik het goed begrijp hebben ze d'r nog zo'n muntje bovenop gedaanAls je het vergelijkt met ander ijs is het vier keer zo duur
![]()
Aan de andere kant, ook vier keer zo lekker.
451g - 500 ml, aldus Karamel Chew chew.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:00 schreef Ravii het volgende:
[..]
volgens mij staat er 500G op
en het is 10x zo lekker!
Eigenlijk moet het er wel in ml op staan, want zo'n verpakking geeft de inhoud weer, en die wordt in ml weergegeven. In die grote potten gaat dus altijd 500 ml. Gewicht ligt anders, want dat hangt er van af wat er precies in gaat. Een blokje chocolade weegt niet hetzelfde als een stuk walnootquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:00 schreef Ravii het volgende:
[..]
volgens mij staat er 500G op
en het is 10x zo lekker!
Ik kan het ook fout hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het er wel in ml op staan, want zo'n verpakking geeft de inhoud weer, en die wordt in ml weergegeven. In die grote potten gaat dus altijd 500 ml. Gewicht ligt anders, want dat hangt er van af wat er precies in gaat. Een blokje chocolade weegt niet hetzelfde als een stuk walnootDus Tuvai.net las het goed op
![]()
Het doet mij er aan herinneren dat het veel te lang geleden is dat ik B&J's gehad heb. Naar de winkel dan maar![]()
Tjek de lokale pizzabakkert bezorgdienst. New York Pizza heeft ze en de videoboer Videoland ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Dingest het volgende:
Op hun site geven ze de verpakkingen ook in ml weer, maar goed![]()
Waarom hebben ze in de supermarkten maar 2 of 3 smaken? Ik ben weer met New York Super Fudge Chunk thuis gekomen, maar op hun site staan er toch echt een paar die ik nog wel wil proberen.![]()
Onze pizzabakkert heeft geen bezorgdienst. Nadeel van in een gehucht wonenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjek de lokale pizzabakkert bezorgdienst. New York Pizza heeft ze en de videoboer Videoland ook.
You have got to be kidding me,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef Droomert het volgende:
[..]
Mensen die denken dat B&J zomaar 'ijs' is.
B&J![]()
![]()
![]()
Toch niet eenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Onze pizzabakkert heeft geen bezorgdienst. Nadeel van in een gehucht wonen![]()
Mss dat het van het weekend weer eens tijd wordt om een filmpje te huren idd![]()
quote:
Deze had ik een keertje gewonnen (10 potten) en heb ze allemaal weg moeten flikkeren want ik kreeg het niet op en vond het ook niet zo heel bijzonder.quote:
In andere woorden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:06 schreef Pearl22 het volgende:
Zo enorm lekker is dat ijs niet: het kan niet tippen bij ijs van de italiaan e.a. of zelfgemaakt ijs.
Marketing is a bitch.quote:
JAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maak ik jullie allemaal jaloers als ik zeg dat m'n ma daar werkt en bakken mee kan nemen voor ¤ 0,60 per stuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |