zo, dat is een fikse buiquote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef highway101 het volgende:
[afbeelding]
De bui van IedeK
[afbeelding]
En hij groeide uit tot een fikse onweersbui, net een half uur buiten staan kijken.quote:
Speedy in de problemen bij het chasen?quote:ik stuur onder mijn broertje zijn account even een berichtje van hem hij staat op dit moment in een weiland foto's van relatief actief zwaar onweer te maken foto's komen zo snel mogelijk hij gaat nu naar huis vertrouwt het niet meer
Omg LOLquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef IedeK. het volgende:
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=676354&tid=676354
[..]
Speedy in de problemen bij het chasen?![]()
iddquote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Omg LOL. Hopelijk heeft hij wel een beetje goede foto's dan...
Deze zag ik ook net in een van m'n filmpje's:quote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Omg LOL. Hopelijk heeft hij wel een beetje goede foto's dan...
In Katwijk iig een dikke plensbui + onweer rond 11:00 uurquote:Op maandag 9 juli 2007 23:29 schreef Barbaaf het volgende:
Kan iemand vertellen of het hier (in Leiden) eigenlijk wel geregend heeft? Ik kwam vanavond thuis en kon m'n was droog van de lijn halen
Hier was ook wat te zien. Alleen er hangt nog een buitje tussen, dus kan het niet echt goed zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:32 schreef michiel_merk het volgende:
zelfs ik zie nu weerlicht in de verte.. als ik in die richting kijk![]()
welke situatie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ah jullie hebben het gezienhet was wel linke soep moet ik zeggen. Sommige flitsen heb ik net gemist, en ze vlogen letter naar me toe, en dat het dan opeens aan alle kanten gaat flitsen, tja dan moet ik terug denken aan die situatie van 2 a 3 jaar terug, liever geen herhaling meer. Het is dat ik die bliksemdetectie nog niet kan kopen, anders had ik kunnen zien hoe veilig ik nog stond
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |