zo mooi, fascinerend!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:07 schreef jaguar het volgende:
Ik heb hier in hoorn 2 kunnen vastleggen
eentje sloeg ongeveer 2 meter voor me in op de koelkast
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje brakke kwaliteit vanwege de multishot
Arnhem ontspringt de dans wederomquote:
Idem hierquote:
+quote:Op maandag 9 juli 2007 20:10 schreef JoeKurr het volgende:
Grrrr, ten westen van Apeldoorn stort alles in, en in het oosten ontstaan weer nieuwe buien.
Hier is het gewoon helder, met allemaal indrukwekkende aambeelden rondom.
Dezelfde wolken alleen van andere hoek:quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef highway101 het volgende:
Zwolle-Stadshagen richting zuiden:
[afbeelding]
Inderdaad, het mag alleen 5 graden warmer wezenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Prachtig Party....
De luchtpartijen van de afgelopen dagen zijn sowieso al erg mooi! Ik hou van Nederlands weer
wauw die 'tornado'quote:Op maandag 9 juli 2007 21:05 schreef hondenfokker het volgende:
[afbeelding]
dit was vanmiddag in tholen, zeeland
het was echt een gekkehuis alles stond blank heel veel bliksem met diepe krakende geluiden.![]()
Zelfs mijn tv begon te flikkeren terwijl deze uit stond en de stekker uit het stopcontact wasmaar hij doet het nog
![]()
bliksem was 3x in de kerktoren ingeslagen binnen een half uur.De bliksem was heel lang blijven hangen. Dit noodweer duurde 3 uur uit 1 dezelfde bui inclusief windhoosje.
deze was net gedeeltelijk uitgedoofd en begon weer te activeren maar hij tolde maar door hij raakte de grond weer en verdween uit het zicht deze is wel vanuit andere hoeken gefotografeerd ik hoop dat ik deze kan bemachtigen. de hagel die ik ook op de foto's had gezet ging vooraf die twister. De lucht was groenig.quote:
lijkt me echt zo machtig mooi om mee te maken zo'n tornadoquote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
deze was net gedeeltelijk uitgedoofden begon weer te activeren maar hij tolde maar door hij raakte wel de grond deze is vanuit andere hoeken gefotografeerd ik hoop dat ik deze kan bemachtigen. de hagel die ik ook op de foto's had gezet ging vooraf die twister. De lucht was groenig.
Hij was aardig dichtbijquote:Op maandag 9 juli 2007 21:29 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me echt zo machtig mooi om mee te maken zo'n tornado
Zeg dat ff gast!!!1!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:34 schreef IedeK. het volgende:
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=676258&tid=676258
Foto van mij net, "ontploffende" wolk boven het IJsselmeer.
Waar woon je ook al weer?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef highway101 het volgende:
[afbeelding]
De bui van IedeK
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |