Ik heb er voor gestudeerd, alleen doe er niks meequote:Op maandag 9 juli 2007 22:34 schreef Emel het volgende:
Helaas heb ik geen verstand van grafisch ontwerpen..
zonde zegquote:Op maandag 9 juli 2007 22:37 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb er voor gestudeerd, alleen doe er niks mee
Waarom neem je dat aan?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan... ik neem aan dat je meer ervaring dan mij hebt... Kan jij eraan werken?
Vraagje: mag ik jou of niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef SYCO het volgende:
dus gaan we het hebben over TRANSFORMERS..!
Wil je het proberen, Selim?quote:
hmmquote:
Ik weet van mezelf dat ik niet grafisch ben... Als sinan daar een opleiding in gevolgd heeft, zou ik het liever aan hem overlatenquote:
Ga eens happen naar lucht. Buiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef SYCO het volgende:
hehe kandiramadim, maar ontopic pleasee
transformers, robots in the skyyyy!
film nog niet gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef SYCO het volgende:
hehe kandiramadim, maar ontopic pleasee
transformers, robots in the skyyyy!
Saban?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik niet grafisch ben... Als sinan daar een opleiding in gevolgd heeft, zou ik het liever aan hem overlaten... Hij kan die ene rode layout aanpssen, als ie tijd en zin erin heeft?
Ritalin is zeker uitgewerkt nuquote:Op maandag 9 juli 2007 22:47 schreef SYCO het volgende:
[..]
ik mag deur niet uit, is al 9 uur geweest
Bedtijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:47 schreef SYCO het volgende:
[..]
ik mag deur niet uit, is al 9 uur geweest
Voordat je het lichamelijk voelt, zou ik even koelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef SYCO het volgende:
oeee, ik voel spanning
Volgens Emel een sukkel. Je kwam aardig in de buurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef SYCO het volgende:
wat ben jij, de Turkse variant van Dr.Phil ofzo met je tips en oneliners![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |