Wil je het proberen, Selim?quote:
hmmquote:
Ik weet van mezelf dat ik niet grafisch ben... Als sinan daar een opleiding in gevolgd heeft, zou ik het liever aan hem overlatenquote:
Ga eens happen naar lucht. Buiten.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef SYCO het volgende:
hehe kandiramadim, maar ontopic pleasee
transformers, robots in the skyyyy!
film nog niet gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef SYCO het volgende:
hehe kandiramadim, maar ontopic pleasee
transformers, robots in the skyyyy!
Saban?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik niet grafisch ben... Als sinan daar een opleiding in gevolgd heeft, zou ik het liever aan hem overlaten... Hij kan die ene rode layout aanpssen, als ie tijd en zin erin heeft?
Ritalin is zeker uitgewerkt nuquote:Op maandag 9 juli 2007 22:47 schreef SYCO het volgende:
[..]
ik mag deur niet uit, is al 9 uur geweest
Bedtijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:47 schreef SYCO het volgende:
[..]
ik mag deur niet uit, is al 9 uur geweest
Voordat je het lichamelijk voelt, zou ik even koelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:48 schreef SYCO het volgende:
oeee, ik voel spanning
Volgens Emel een sukkel. Je kwam aardig in de buurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef SYCO het volgende:
wat ben jij, de Turkse variant van Dr.Phil ofzo met je tips en oneliners![]()
Waarom wijzig jij bijna altijd je posts?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef dvdfreak het volgende:
keekje de serie ook vroeger
We wijden je in. Bont en blauwquote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef SYCO het volgende:
is het elke avond raak dan?? ga echt denken dat het aan mij ligt![]()
jaquote:
Ik moet natuurlijk weten hoeveel pillen ik van te voren bij me moet hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef SYCO het volgende:
tuurlijk drink ik, wieso??
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
f5
Tieft jij jezelf eens lekker door een bushokje, jij nietsnut, ik zie jou uit je neus eten.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:06 schreef Emel het volgende:
en wat de OP betreft..jullie zoeken het maar uit, stelletje
Tot morgen, bokkebek.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef SYCO het volgende:
aaa opeens saai geworden hier. ik ga maar een filmpje pakken
toedeloee dr.Phil
Doe je plaatje weg, ik blijf starenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef SYCO het volgende:
aaa opeens saai geworden hier. ik ga maar een filmpje pakken
toedeloee dr.Phil
Neuh, nog niet. Verkiezingen etcquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:57 schreef dvdfreak het volgende:
gaat het dan toch nog gebeuren
http://www.breitbart.com/article.php?id=D8Q97U100&show_article=1
http://www.washingtonpost(...)0901280.html?sub=new
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tieft jij jezelf eens lekker door een bushokje, jij nietsnut, ik zie jou uit je neus eten.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie je verschijnen. Slaap lekker.
Emel,.
Ik zit op werk, gaat niet echt,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:30 schreef Emel het volgende:
Open jij deel #76 vandaag...weetje..gebruik de OP met rood-groen kleurencombinatie. Wat je al had dus. Anders komt er nooit een nieuwe OP zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |