quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Maggie het volgende:
Ik krijg Let's Dance op Sweatin' elke keer nét niet
Same here..quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Maggie het volgende:
Ik krijg Let's Dance op Sweatin' elke keer nét niet
De eisen voor de hogere niveau's zijn best streng ja. Je kan bij meerdere liedjes afgaan zonder een toon te missen, maar door teveel 100's en 50's te scoren. Heb geen tips voor je behalve dat je moet blijven oefenen. Oh enne de schuivers hebben meer effect op je meter, dus als je die allemaal goed maakt ga je minder snel af door een paar missers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem sinds kort en ik word even helemaal krankzinnig. Zit pas in het derde level. Maar ook al maak ik geen fouten, bij YMCA ga ik 'dood'. Heb ik dan te weinig punten ofzo? Een paar keer te vroeg/te laat geweest? Ik word er knettergek van, het gebeurt ook steeds op dezelfde plek en als ik nou fouten maakte, oké, maar ik heb gewoon best van 300 punten (voor zover ik tijd heb om daar op te letten...).
Ik zou er niet aan beginnen na EBA. EBA is een stuk pittiger en biedt meer. Cartoon Concerto is een prima instap-game, maar als je EBA al gespeeld hebt is het een stapje terug en speel je er waarschijnlijk idd zo doorheen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Looney Tunes Cartoon Concerto
Iemand hier ervaring mee? Ben bang dat ik deze na EBA wel heeeeeel rap uit ga spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |