abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:25:18 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52310185
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Maggie het volgende:
Ik krijg Let's Dance op Sweatin' elke keer nét niet

Daar zit ik ook..

...ook vast..

(dat andere level (van die honkballer) wat tegelijk erbij kwam heb ik ook nog niet.)

Gevolg is dat m'n DS al een week onaangeroerd ligt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52310422
Dat heb ik gisteren eindelijk gehaald, na honderdduizend keer proberen. Maar Let's Dance gaat gewoon niet, steeds op hetzelfde moment ga ik af.
Gevolg hier is dat ik vanmorgen bijna mijn stylus door het schermpje ramde Dus heb hem ook maar even opzij gelegd
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:52:56 #78
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_52357642
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef Maggie het volgende:
Ik krijg Let's Dance op Sweatin' elke keer nét niet
Same here..
Maar wel super spel!!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_52361347
Ik heb m

Vanmorgen even snel voor ik ging werken nog wat gespeeld, en gelukt!!
pi_52434912
Wat een spel!!! Geweldig!
Na veeeel winkels te hebben afgelopen heb ik 'm toch nog vrijdag de 13e kunnen aanschaffen!! In de vakantie veel gespeeld, supergaaf!!

Heb nu alleen geen tijd meer om te spelen, dat is erg jammer!!
I ♥ PB
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:48:35 #81
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53942758
Ik ben nu ook verslaafd. En dat terwijl ik totaal geen ritmegevoel heb.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:50:29 #82
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53942790
Enige nadeel is dat ik binnen een paar dagen al mijn zogeheten 'tetrissyndroom' ontwikkel. Waar ik bij tetris 's nachts gestoord werd van de rondvliegende blokjes zie ik nu de hele tijd krimpende cirkels als ik mijn ogen dicht doe.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57022610
Ahhh Elite Beat Agents!!
wat een heerlijk spel is dat zeg!
wel zwaar frustrerend..
vooral Canned Heat, want dat nummer klopt gewoon niet!
ik ram de heletijd net iets te vroeg ofzo, heel naar..
zit nu op 3 sterren
pi_57110070
Sinds eind dit jaar heb ik hem helemaal uit

rang: Lovin' Machine, meer dan 80 miljoen punten

Jumping Jack Flash op HARD ROCK! was om gek van te worden
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_57581920
Dit spel heeft me één DS gekost... Touchscreen dood.

Maar ik heb 'm gisteren toch eindelijk uitgespeeld. Nou ja, moet nog wel de hoogste rank halen, maar ik heb alle liedjes op alle niveaus behaald. Vandaag zo'n lamme dag, mijn high scores proberen te verbeteren. Ik faal op de lagere levels nu, ik ga veel te snel. Bij de diva's heb ik een s-rank gehaald bij YMCA, nu de rest nog.

Misschien ga ik de Japanse variant halen, maar dan wel deel 2. Ik ben superslecht in het spel, dan zit ik 100 keer naar hetzelfde intro-filmpje te kijken. Ik vind het bizar dat sommige mensen het spel in een paar uur uit hadden. Kan ik eigenlijk niet geloven.
pi_60454487
Ik heb hem sinds kort en ik word even helemaal krankzinnig. Zit pas in het derde level . Maar ook al maak ik geen fouten, bij YMCA ga ik 'dood'. Heb ik dan te weinig punten ofzo? Een paar keer te vroeg/te laat geweest? Ik word er knettergek van, het gebeurt ook steeds op dezelfde plek en als ik nou fouten maakte, oké, maar ik heb gewoon best van 300 punten (voor zover ik tijd heb om daar op te letten...).
Tap tap tap
pi_60454937
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem sinds kort en ik word even helemaal krankzinnig. Zit pas in het derde level . Maar ook al maak ik geen fouten, bij YMCA ga ik 'dood'. Heb ik dan te weinig punten ofzo? Een paar keer te vroeg/te laat geweest? Ik word er knettergek van, het gebeurt ook steeds op dezelfde plek en als ik nou fouten maakte, oké, maar ik heb gewoon best van 300 punten (voor zover ik tijd heb om daar op te letten...).
De eisen voor de hogere niveau's zijn best streng ja. Je kan bij meerdere liedjes afgaan zonder een toon te missen, maar door teveel 100's en 50's te scoren. Heb geen tips voor je behalve dat je moet blijven oefenen. Oh enne de schuivers hebben meer effect op je meter, dus als je die allemaal goed maakt ga je minder snel af door een paar missers.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:45:01 #88
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_60547168
wat een game
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_60610389
Looney Tunes Cartoon Concerto

Iemand hier ervaring mee? Ben bang dat ik deze na EBA wel heeeeeel rap uit ga spelen.
pi_60612951
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Looney Tunes Cartoon Concerto

Iemand hier ervaring mee? Ben bang dat ik deze na EBA wel heeeeeel rap uit ga spelen.
Ik zou er niet aan beginnen na EBA. EBA is een stuk pittiger en biedt meer. Cartoon Concerto is een prima instap-game, maar als je EBA al gespeeld hebt is het een stapje terug en speel je er waarschijnlijk idd zo doorheen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')