B.ertha +1quote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
Tina Turner
Mel C
Sting + Rod Stewart
Sarah McLachlan
Ik ben er al lang blij mee, anders krijgen we zo'n patstelling.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef B.ertha het volgende:
wat nou. ALs hij de punten niet wil, dan ik wel
Ik fles de boel waar je bij staatquote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
valt dir trouwens niet onder flashen?
Huh? Wie flashed wie?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
valt dir trouwens niet onder flashen?
Ik vond 'Uninvited' van Alanis Morissette zo mooi, aan het eind van de filmquote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hint: Veel mensen kennen wel het prachtige 'Angel' van Sarah McLachlan van de soundtrack van de film 'City of Angels' waarin Cage en Ryan hoofdrollen vertolken.
Is ook een van haar mooiste nummers. 'Iris' is hèt nummer van die film, prachtige soundtrack al met al.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond 'Uninvited' van Alanis Morissette zo mooi, aan het eind van de film
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook een van haar mooiste nummers. 'Iris' is hèt nummer van die film, prachtige soundtrack al met al.
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
Van de Goo Goo Dolls toch? Jaaaaaaa die is ook móói
Ik heb de film nog op videoquote:Op maandag 9 juli 2007 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is ook een van haar mooiste nummers. 'Iris' is hèt nummer van die film, prachtige soundtrack al met al.
neequote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Wil wel even melden dat jullie allemaal het nieuwere Goo Goo Dolls album moeten downloaden
Oh doen die het ook nog?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Wil wel even melden dat jullie allemaal het nieuwere Goo Goo Dolls album moeten downloaden
ohja, hierom bestaat de SC natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh doen die het ook nog?
*Bitlord aanzet * Naar de winkel gaat
Let Love Inquote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh doen die het ook nog?
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh doen die het ook nog?
Zal ik mierenneuken om de punten ertussen of toch maar niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
REM
aan charon, hij bracht de doden in een bootje over de rivier de styx naar het dodenrijkquote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Overledenen kregen volgens de Griekse overlevering in de oudheid een muntje onder de tong. Aan wie moesten zij dit muntje geven? (naam + 'beroep')
Om precies te zijn van de dodenrijk-wachtkamer naar het 'permanente' dodenrijkquote:Op maandag 9 juli 2007 20:33 schreef Torio het volgende:
[..]
aan charon, hij bracht de doden in een bootje over de rivier de styx naar het dodenrijk
..op voorwaarde dat zij op een goede manier waren begraven.. anders moest hun schim eeuwig dwalen..quote:Op maandag 9 juli 2007 20:33 schreef Torio het volgende:
[..]
aan charon, hij bracht de doden in een bootje over de rivier de styx naar het dodenrijk
Bonuspunt voor jou.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Om precies te zijn van de dodenrijk-wachtkamer naar het 'permanente' dodenrijk
Dat was ik dus, verkeerd ingelogdquote:Op maandag 9 juli 2007 20:47 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Je had ook nog Hermes of Apollo kunnen noemen
DaviniaHR +1
Punten deel 874:
SaskiaR 2
Stanley_Climbfall 6
RoofingBurner 1
DennisBoom 3
Torio 2
erkel 1
qonmann 3