Dat is wel een beetje flauw natuurlijk...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vijf antwoorden in een post. Gelieve alleen te posten als je denkt dat je ze alle 5 weet. Een of twee goede antwoorden leveren toch geen punt op.
zodat niet opvalt dat ze allemaal stanley hetenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje flauw natuurlijk...
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef PhysicsRules het volgende:
5x Stanley
Het heeft een reden. Gelukkig geef je die reden zelf al weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje flauw natuurlijk...
MadMaster +1 Lekker hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef MadMaster het volgende:
1. Stanley Menzo
2. Stanley Ipkiss
3. Stanley van Basten (??)![]()
4. Stanley Matthews (Sir!)
5. Stanley Kubrik +c
Slaveloos +1quote:Op maandag 9 juli 2007 16:27 schreef slaveloos het volgende:
barnum?
inderdaad. San Remo ligt er wel in de buurtquote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef PhysicsRules het volgende:
In Italie, bedoel je, neem ik aan
Komt daar de kool vandaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef PhysicsRules het volgende:
savoia?
Dus waarschijnlijk wel, ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Komt daar de kool vandaan?![]()
Savona ligt ook aan de Ligurische kust inderdaad, maar wat oostelijker
het is inderdaad een lange naam. Ik ben er vorige week geweest. Het is ook het eindpunt van de trein langs de ligurische kust.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk wel, ja.
Ik ben in het grensplaatsje geweest, jaren geleden, maar kan me de naam neit meer herinneren. Het weas een lange naam dacht ik.
die link tussen Savoy en savoie heb ik nog nooit gelegd.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Zo heet het gebied daar, de Savoy in Frankrijk, oftewel savoje.
We kwamen er dan ook met de trein aanquote:Op maandag 9 juli 2007 16:44 schreef slaveloos het volgende:
[..]
het is inderdaad een lange naam. Ik ben er vorige week geweest. Het is ook het eindpunt van de trein langs de ligurische kust.
vanuit Frankrijk of Italie? je bent niet echt in de buurt met de naam.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We kwamen er dan ook met de trein aan![]()
Het was iets van Intermezzovenetra
Vanuit Italie, maar het was denk ik in 1998 of zo, dus het hangt niet erg vers in het geheugen meer.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:47 schreef slaveloos het volgende:
[..]
vanuit Frankrijk of Italie? je bent niet echt in de buurt met de naam.
ligt er wel in de buurtquote:Op maandag 9 juli 2007 16:54 schreef C21H23NO5 het volgende:
monaco?
En toen waren we weer onderwegquote:Op maandag 9 juli 2007 18:09 schreef qonmann het volgende:
Troelstra ?
Yes :-)quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Iago het volgende:
nienke van hichtum
overkomt mij ook wel 'squote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat heb ik net drie seconden geleden gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |