niet weer in termijnen aubquote:[09/07/2007] Liverpool heeft bij Ajax een bod van maar liefst zeventien miljoen euro neergelegd voor Ryan Babel, zo kan VoetbalPlus.nl exclusief onthullen. Ajax zal het bedrag echter niet in een keer kunnen ontvangen, Liverpool zou het bedrag in enkele fases willen overmaken.
Ajax heeft inmiddels een tegenbod gedaan bij Liverpool. De Amsterdamse club zou de voorkeur geven aan een hoger bedrag wat men direct ontvangt om zo ook een vervanger te kunnen aantrekken. Babel voelt wel iets voor een overgang naar Liverpool waar hij na Fernando Torres de tweede grote versterking zal zijn.
quote:
Er is dus geen clausule.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:53 schreef Smeich het volgende:
20 miljoen voor die Babel![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn gek, GEK geworden! Wat belachelijk zeg.. dat clausulebedrag is al teveel
Lijkt me geen goed plan. Met het geld van Babel gewoon 2 vleugelspelers halen. Een vervanger van Sneijder kopen we wel van het geld dat we voor Sneijder krijgen. Bovendien loopt in de jeugd vast wel een goede '10' rond.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef toma het volgende:
Als Babel vertrekt moeten we Perez een basisplek geven en alvast van dat geld naar een talentvolle opvolger voor Sneijder gaan kijken.
Perez (Mitea/Leo) -------------KJH (pinchhitter) -----------Kennedy (Leo)
-------------------------------Sneijder (Perez/Kennedy)--------------------
--------------------------Davids------------Gabri------------------------------------
Emanuelson---------Vermaelen----------Stam-------------Heitinga (Ogararu)
--------------------------------------Stekelenburg---------------------------------------
Waarom zou je een speler kopen als je Perez al hebt?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan. Met het geld van Babel gewoon 2 vleugelspelers halen. Een vervanger van Sneijder kopen we wel van het geld dat we voor Sneijder krijgen. Bovendien loopt in de jeugd vast wel een goede '10' rond.
2 huurlingen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Madine het volgende:
Met 20 miljoen is het lekker shoppen. Even een boodschappenlijstje maken?
1 rechtsbuiten
1 linksbuiten
1 spitsje
Iemand nog iets nodig?
Niet zoveel spelers ervan kopen, ik heb liever 1 of misschien 2 echt goede spelers van dat bedrag dan 4 mindere.. Ik zou gaan voor een pinchhitter (Kanu) Die hoeft niet veel te kosten. En dan voor de rest van het bedrag een echt goede linksbuiten kopen!quote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Madine het volgende:
Met 20 miljoen is het lekker shoppen. Even een boodschappenlijstje maken?
1 rechtsbuiten
1 linksbuiten
1 spitsje
Iemand nog iets nodig?
Op welke positie zie jij Perez excelleren? Ik vind Perez een typische 10. Geen Ajax-vleugelspits.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler kopen als je Perez al hebt?
Een '10' is in het Ajax systeem ook veel meer een schaduwspits (=aanvaller) dan een middenvelder.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:14 schreef BB-boy het volgende:
Volgens Ten Cate is het geen middenvelder maar een aanvaller, dus dan maar als linksbuiten.
mij ook en dan alves halen plus nog een bikkel achterin en ik zie het met vertrouwen tegemoetquote:Op maandag 9 juli 2007 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
442 lijkt me realistischer.
Sorry daar heb ik me nog niet echt in verdiept. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Van Geel en de scouting vast een goede linksbuiten op het oog hebben. Hij had onlangs aangegeven dat ze altijd een schaduwelftal hebben dus ik verwacht dat hij al wel namen in zijn hoofd heeft. Met 15/17 miljoen moet er toch wel een goede vervanger te koop zijn?! En zo niet dan blijft Babel nog maar gewoon een jaartje. Hij heeft een contract tot 2011 dus het is geen noodzaak om hem te verkopen, ook niet als er 15 miljoen wordt geboden.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:11 schreef Damzkieee het volgende:
En wie is een echt goede linksbuiten die haalbaar is dan tha_dark?
Met de huidige selectie wel. Persoonlijk zie ik toch veel liever een Ajax-433/343.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:14 schreef Damzkieee het volgende:
442 lijkt me realistischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |