#5 dat je dat zegtquote:Op maandag 9 juli 2007 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens dat shoppen schiet niet op zo he?*WEG*
Uhm, het is goed geschreven?quote:
Doeidoei lieviequote:Op maandag 9 juli 2007 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens dat shoppen schiet niet op zo he?*WEG*
Zeker weten?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ja
Herkenbaar...quote:
quote:
Ik zie geen plaatjes hier...webfilterquote:
Vrijdag wéér geen TG OA. De pc staat nu in een andere kamer.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef OA het volgende:
Herkenbaar...![]()
Iets met naar bed gaan en blijven plakken....
shifto 0wned wie ein n00bquote:
BLONDIE==> CALL ME......quote:Op maandag 9 juli 2007 13:04 schreef Pheno het volgende:
Ik zet het pinguinlied maar eens op
Geef me je # maarquote:
TG op veronica is toch oud.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdag wéér geen TG OA. De pc staat nu in een andere kamer.
zeker leuk!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Reel Big Fish is leuk.
Tuurlijk wel, ik wilde je gelijk voor een date bellenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..je dacht toch niet werkelijk.....
?????
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdag wéér geen TG OA. De pc staat nu in een andere kamer.
quote:
ik date niet lieverd....jeweets....quote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik wilde je gelijk voor een date bellen
Meestal doe je dat en dan kijk ik thuis nog eensquote:
Doe maar zo, weer een blauwtje gelopen,quote:Op maandag 9 juli 2007 13:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik date niet lieverd....jeweets....![]()
![]()
ja maar..ja maar..je had toch al een vriendin...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe maar zo, weer een blauwtje gelopen,
ik word nog emo door jouw!!
Dus?!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar..ja maar..je had toch al een vriendin...![]()
PM.!quote:
Ik hoop voor je dat ze niet meeleest op Fok!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:12 schreef shifto het volgende:
Dus?!
JJ very special person!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch willen daten met iemand anders....![]()
Doe geen moeite McD.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:13 schreef mcDavid het volgende:
Max havelaar heeft geen drol met het klimaat te maken hoor!
ikweets lieverd..ikweets....maar toch...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef shifto het volgende:
[..]
JJ very special person!
Me love you long time!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |